Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: [Seks] Pegging  (gelezen 1168 keer)

Offline daffodilTopic starter

• Lid
  • **

Gepost op: 29-12-2016 11:18:12
0
Kende de term niet eigenlijk, maar pegging is dus:

Citaat
Pegging is een neologisme voor een seksuele handeling die over het algemeen inhoudt dat een vrouw de anus van een man penetreert met een voorbinddildo, een vastgebonden dildo of vibrator.
Aldus wikipedia.

Ben als homo wel nieuwsgierig hoeveel heterostellen zoiets een keer geprobeerd hebben of er voor open staan.

Sonne

• Gast

Gepost op: 29-12-2016 11:25:17
0
Nooit geprobeerd. En ik denk ook niet dat ik ervoor open zou staan. Ik kan niet echt beargumenteren waarom niet.. Gewoon een gevoel, denk ik.

Offline Sacha

• Erelid
  • Leeftijd: 27
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 29-12-2016 11:34:00
0
Wel eens gedaan met een ex, die was helemaal fan van die anale spelletjes. Ik vond er zelf niks aan, deed het alleen voor hem.
Loving every minute 'cause you make me feel so alive

• Lid
  • **

Gepost op: 29-12-2016 11:36:32
0
Wel eens gedaan met een ex, die was helemaal fan van die anale spelletjes. Ik vond er zelf niks aan, deed het alleen voor hem.

Ja, qua lichamelijk genot is er voor een vrouw weinig aan idd.. Tenzij er ook iets voor de clit aanzit of het soort dubbele dildo is waarvan de andere kant in de vagina gaat.

Offline Sacha

• Erelid
  • Leeftijd: 27

Gepost op: 29-12-2016 11:39:12
0
[..]

Ja, qua lichamelijk genot is er voor een vrouw weinig aan idd.. Tenzij er ook iets voor de clit aanzit of het soort dubbele dildo is waarvan de andere kant in de vagina gaat.
Oh daar ging het me ook niet om, van pijpen krijg ik ook geen lichamelijk genot maar vind ik wel lekker en geil om te doen. Ik houd gewoon niet van anaal en heb liever een man in bed die mij neemt in plaats van andersom ;)
Loving every minute 'cause you make me feel so alive

• Lid
  • **

Gepost op: 29-12-2016 11:43:47
0
[..]
van pijpen krijg ik ook geen lichamelijk genot

Daar voel en proef je tenminste nog iets van :)

Offline Flippo

• Actief Lid
  • Leeftijd: 26
  • Land: be
  • Geslacht: Man

Gepost op: 29-12-2016 16:57:41
0
ja, heb dit wel eens gedaan. eigenlijk kwam dit vrij vanzelf: tijdens het pijpen begon ze wat vaker met mijn billen te spelen etc, en ik liet merken dat ik dat wel fijn vond. zo steeds een stapje verder, tot op een gegeven moment ook dildo's erin tijdens het pijpen of aftrekken. Ze had nog een voorbinddildo liggen van haar eerdere lesbische avontuurtjes dus die heeft ze op een gegeven moment gebruikt. was opzich wel een goed gevoel, maar eigenlijk weinig verschillend van een normale dildo. ook zij gaf aan dat het op zich wel leuk was, maar niet extreem bijzonder ofzo. daarna maar enkele keren nog gedaan.

Offline Vivi

• Actief Lid
  • Leeftijd: 31
  • Land: nl

Gepost op: 01-01-2017 13:45:50
0
ja, heb dit wel eens gedaan. eigenlijk kwam dit vrij vanzelf: tijdens het pijpen begon ze wat vaker met mijn billen te spelen etc, en ik liet merken dat ik dat wel fijn vond. zo steeds een stapje verder, tot op een gegeven moment ook dildo's erin tijdens het pijpen of aftrekken. Ze had nog een voorbinddildo liggen van haar eerdere lesbische avontuurtjes dus die heeft ze op een gegeven moment gebruikt. was opzich wel een goed gevoel, maar eigenlijk weinig verschillend van een normale dildo. ook zij gaf aan dat het op zich wel leuk was, maar niet extreem bijzonder ofzo. daarna maar enkele keren nog gedaan.

Bij mij is ongeveer hetzelfde gebeurt ik had een ex die veel meer ervaring had en zei deed ook tijdens het pijpen met me billen en kontgaatje spelen en voor ik het wist zat haar vinger in me kontje en kwam ik heel hard klaar. Dit is een paar keer zo door gegaan totdat ik afvroeg hoe het voelt om een pik in je te hebben en ze pakte toen een van haar dildo's en bracht deze langzaam in. Ze was zelf erg in voor anaal en zei toen eens dat ik ook weleens zo willen ervaren om geneukt te worden. De volgende keer dat ik haar zag stond ze voor me met een kleine voorbinddildo en al snel verdween de dildo in me. Vervolgens hebben we de voorbinddildo vaker gebruikt en hebben uiteindelijk nog grote gekocht.

Offline Markske1985

• Actief Lid

Gepost op: 01-01-2017 15:27:12
0
Ik sta hier zeer zeker voor open zelfs een fantasie alleen mn vriendin ziet dit niet zo zitten

Gepost op: 16-01-2017 13:44:58
0
wij doen het wel eens :)
Ik vind het fijn om te ontvangen en voor haar is het met name de geestelijke opwinding.
Een echte penis is wel fijner

Offline Johan31sneek

• Actief Lid

Gepost op: 17-01-2017 14:39:07
0
Voor af en toe is het heerlijk om de rollen eens om te draaien. Ik ben nu twee keer met een voorbindpenis gepenetreert en vond/vind het zalig. Maar het moet wel speciaal blijven en geen wekelijkse handeling zeg maar.

Offline mr latex

• Nieuw Lid
  • *
  • Leeftijd: 32

Gepost op: 10-02-2017 03:19:39
0
Wij hebben het 1 keer gedaan. Me meissie vond het wel apart. Volgende keer ook zorgen dat zij ook op dat moment kan genieten.
Qua gevoel en ervaring was het top. Soort kleinering maar dan op een goede manier.

Ik vind het ook helemaal geen homo actie zoals sommige beweren. De penis die je kan zien is 1/3 van de gehele lengte. In de anus loopt de penis door en door penetratie stimuleer je dus eigenlijk de penis. Het moment dat je klaarkomt tijdens de penetratie is dan ook nog intenser dan normaal.

Offline Incel!

• Erelid

Gepost op: 10-02-2017 23:27:06
0
Je bedoeld, je stimuleert de prostaat.
Seks is natuurlijk maar nooit vanzelfsprekend!!!
Age is only a number, weight is only a number. I've decided, numbers are really starting to piss me off!!
Life can only be understood backwards. Unfortunately it must be lived forwards.

Offline Fleur_r

• Actief Lid

Gepost op: 13-02-2017 15:17:18
0
[..]
heb liever een man in bed die mij neemt in plaats van andersom ;)

Dit dus. Ik ben liever de ondergeschikte partij
:-)

Offline Leeuwtje

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 21

Gepost op: 13-02-2017 18:19:53
0
Ik heb dit gedaan met mijn ex. Voegt voor mij niets toe, al vind ik het wel leuk om hem zien te genieten. Als mijn partner het wil, dan doe ik dat voor hem. Ik vind het net zo iets als pijpen eigenlijk. Doe je niet echt voor jezelf maar voor de ander.

anything