Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Poll

Heb je al succes gehad met Tinder?

Nee
31 (49.2%)
Ja, heb wel eens een date gehad door Tinder
9 (14.3%)
Ja, heb meerdere dates gehad door Tinder
8 (12.7%)
Ja, heb een relatie overgehouden door een Tinder date
15 (23.8%)
Ik weet het niet zeker
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 57

Auteur Topic: [Contact] Het algemene topic over Tinder  (gelezen 18970 keer)

njns

• Gast

Gepost op: 11-01-2017 18:05:30
0
Moet je met al je matches praten om ''hoog'' in de ranking van Tinder te komen? :o
Dat is wat ik me laat vertellen. Als je niet met iedereen praat, is er natuurlijk geen probleem. Maar blijkbaar houdt Tinder er wel rekening mee.
Net zoals dat je mensen swipet zonder hun profiel te openen enzo.
Ben nu net opnieuw begonnen, dus wil het 'juist' spelen. :p

njns

• Gast

Gepost op: 11-01-2017 18:07:15
0
[..]
Nou ja, ze antwoordt in ieder geval :+
Hahaha nou.
Ik had whatsapp en alles, ging prima. Tijdje geleden had ik dat ik niet snel genoeg naar een date vroeg blijkbaar. Dus nu om date gevraagd terwijl het gesprek liep. Antwoordt zij plots niet meer :")

Sonne

• Gast

Gepost op: 11-01-2017 18:13:01
0
[..]
Dat is wat ik me laat vertellen. Als je niet met iedereen praat, is er natuurlijk geen probleem. Maar blijkbaar houdt Tinder er wel rekening mee.
Net zoals dat je mensen swipet zonder hun profiel te openen enzo.
Ben nu net opnieuw begonnen, dus wil het 'juist' spelen. :p

Oh goed dat je dit verteld. Laten we het dan ook maar juist spelen.  :")

Offline Nijlpaart

• Actief Lid
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 11-01-2017 18:15:12
0
@'Nijlpaart: Wat is er mis met aangesproken te worden met je naam? Daarvoor heb je die toch gekregen van je ouders? Anders is wat meer context wel handiger.
Ja meh misschien ook omdat ik mijn eigen naam gewoon niet echt mooi vind. Daarnaast spreken mensen me bijna nooit aan met mijn volledige naam, maar altijd met de afkorting dus dan klinkt het best raar ofzo. :+

njns

• Gast

Gepost op: 11-01-2017 18:23:49
0
Nouja, op zich weten mensen die roepnaam niet zolang jij 's niet zegt :P
Maar voor- en tegenstanders dus.

Meisje antwoordt vooralsnog niet. Wat een slet :+

Offline Knuffel_Beertje

• Nieuw Lid
  • *
  • Leeftijd: 28
  • Land: be
  • Geslacht: Man

Gepost op: 11-01-2017 19:07:34
0
kun je matches krijgen op tinder? ik heb een betalend account, profiel foto, swipe elke foto naar like, maar een match? Nog niet gezien de afgelopen 2 jaar

Offline Hainje

• Erelid
  • Leeftijd: 33
  • Land: nl

Gepost op: 11-01-2017 19:13:13
0
kun je matches krijgen op tinder? ik heb een betalend account, profiel foto, swipe elke foto naar like, maar een match? Nog niet gezien de afgelopen 2 jaar
Daar gaat het mis. Als je alles liket dan ga je naar beneden in de ranking. Je account verwijderen en een nieuwe maken is het beste, waarschijnlijk sta je nu ergens helemaal onderaan en dat ga je met dit account niet meer bij kunnen trekken. Met je nieuwe account wat selectiever zijn in wat je naar rechts veegt en wat langer de profielen bekijken.
Details blijf je houden.

Save the earth, don't give birth.

Offline Suzy

• Erelid
  • Leeftijd: 28

Gepost op: 11-01-2017 19:25:32
0
zucht, wat een drama.
Ik las het alleen, ik zeg niet dat het zo is. :")

Ik denk dat ze niet de letterlijke zin van het woord bedoelen, maar meer bedoelen dat de man de eerste stap moet zetten.
tra la la la :D
Hört wie es schreit 

Offline nietsdoenster

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 24

Gepost op: 11-01-2017 19:30:24
0
Krijg op OkCupid een bericht van een jongen: "Ja, het zou aardig zijn als je op zijn minst zou laten weten dat je geen interesse had. Ik heb je al 3 berichten gestuurd namelijk."

Natuurlijk zou het aardig zijn, maar met 40 berichten op een dag heb ik daar een dagtaak aan. En dan krijg je ook nog de vele 'Waarom?'s.

njns

• Gast

Gepost op: 11-01-2017 20:25:42
0
Oh, de drama. Natuurlijk kan je het gewoon laten passeren wanneer je bij iemand niet in de smaak valt.
Maar net zoals bij een sollicitatie heb je bij dit soort dingen toch boodschap aan een nee dankjewel want.....'

Denk ik dan.

Online Puck

• Bekend Lid

Gepost op: 11-01-2017 20:29:40
0
Snap ik. Maar als je iedereen moet afwijzen blijf je bezig. Heb dat nu niet zoveel meer, wel toen ik net lid werd.

Offline nietsdoenster

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 24

Gepost op: 11-01-2017 20:35:31
0
Oh, de drama. Natuurlijk kan je het gewoon laten passeren wanneer je bij iemand niet in de smaak valt.
Maar net zoals bij een sollicitatie heb je bij dit soort dingen toch boodschap aan een nee dankjewel want.....'

Denk ik dan.

Ok, Nathan.

Offline Chuck Maxi

• Moderator
  • Bekend Lid
  • Leeftijd: 25

Gepost op: 11-01-2017 20:37:45
0

Denk ik dan.
Ik hoef echt niet te weten waarom iemand me niet leuk vindt eigenlijk. Ga mezelf toch niet veranderen dus zou niks met die informatie doen of kunnen. Gewoon een nee is wel genoeg.

Offline Turtwig

• Actief Lid
  • Leeftijd: 23

Gepost op: 11-01-2017 20:40:56
0
Mannen moeten een afwijzing niet altijd zo persoonlijk nemen. :')

Als ze niet reageert vind ze je waarschijnlijk niet leuk genoeg. Verwijderen en door naar de volgende. Zoals Nietsdoenster ook aangeeft krijg je dan van die domme berichten als: "waarom dan niet?". Zo kansloos altijd.
'Billy, every time I seen you fight, you climb in there alone. Every time you bled, you bled your blood. When you sat down on that stool and it felt like death and you thought you couldn't get up, but you got up? You dit that.'

Offline kiekeboe

• Forummeubel
  • *

Gepost op: 11-01-2017 20:44:01
0
Mannen moeten een afwijzing niet altijd zo persoonlijk nemen. :')

Als ze niet reageert vind ze je waarschijnlijk niet leuk genoeg. Verwijderen en door naar de volgende. Zoals Nietsdoenster ook aangeeft krijg je dan van die domme berichten als: "waarom dan niet?". Zo kansloos altijd.
Meestal zijn dit dan van dat soort mannen die zich zelf zo geweldig vinden en slecht tegen een afwijzing kunnen :+
Ik ben niet nieuwsgierig, ik ben belangstellend

<3 poepie <3 :)