Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Poll

Heb je al succes gehad met Tinder?

Nee
31 (49.2%)
Ja, heb wel eens een date gehad door Tinder
9 (14.3%)
Ja, heb meerdere dates gehad door Tinder
8 (12.7%)
Ja, heb een relatie overgehouden door een Tinder date
15 (23.8%)
Ik weet het niet zeker
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 56

Auteur Topic: [Contact] Het algemene topic over Tinder  (gelezen 19625 keer)

njns

• Gast

Gepost op: 12-01-2017 19:56:36
+2
Ik heb nu gewoon heel irritant in mijn beschrijving gezet dat eerst praten niet strafbaar is :')

Word zo ziek van die vrouwen die in hun profiel zetten "als we matchen, kom dan met een originele opener" oid. Fuck een eind op. Waarom zou je jezelf te goed voelen om het gesprek te starten? Btw, vrouwen met dit soort teksten in hun profiel worden werkelijk vaker links geswipet...

njns

• Gast

Gepost op: 12-01-2017 19:57:54
0
Het is overigens iets anders als je voelt dat je na een tijdje de enige bent die het gesprek een beetje gaande houdt. Een goed gesprek moet van beide kanten komen...

Sonne

• Gast

Gepost op: 12-01-2017 19:58:28
0
Ik heb nu gewoon heel irritant in mijn beschrijving gezet dat eerst praten niet strafbaar is :')

Word zo ziek van die vrouwen die in hun profiel zetten "als we matchen, kom dan met een originele opener" oid. Fuck een eind op. Waarom zou je jezelf te goed voelen om het gesprek te starten? Btw, vrouwen met dit soort teksten in hun profiel worden werkelijk vaker links geswipet...

Ach het is altijd even afwachten. Soms begin ik een gesprek. Soms de ander. Soms gebeurd er niets, beetje zonde van de match.  :+

Sonne

• Gast

Gepost op: 12-01-2017 19:59:09
0
Het is overigens iets anders als je voelt dat je na een tijdje de enige bent die het gesprek een beetje gaande houdt. Een goed gesprek moet van beide kanten komen...

Mmm... Nee dat is denk ik niet zo. Hij vraagt ook dingen, en als ik een smiley stuur, zelfs dán reageert hij er nog op.  :P

njns

• Gast

Gepost op: 12-01-2017 20:01:33
0
[..]

Mmm... Nee dat is denk ik niet zo. Hij vraagt ook dingen, en als ik een smiley stuur, zelfs dán reageert hij er nog op.  :P
Wat houdt je tegen dan? :d

Sonne

• Gast

Gepost op: 12-01-2017 20:02:20
0
[..]
Wat houdt je tegen dan? :d

Ja weet niet, heb geen zin om dadelijk weer een blauwtje te lopen.  *(

njns

• Gast

Gepost op: 12-01-2017 20:05:19
0
If you never try, then you'll never know...

Makkelijk gezegd, moeilijker gedaan, weet ik ook wel. Maar eigenlijk klopt het wel wat Tinder betreft: dit is iemand die je nooit meer ziet als het fout gaat. Dus wat je te winnen hebt, is duizendmaal meer dan wat je kan verliezen.

Sonne

• Gast

Gepost op: 12-01-2017 20:06:14
0
If you never try, then you'll never know...

Makkelijk gezegd, moeilijker gedaan, weet ik ook wel. Maar eigenlijk klopt het wel wat Tinder betreft: dit is iemand die je nooit meer ziet als het fout gaat. Dus wat je te winnen hebt, is duizendmaal meer dan wat je kan verliezen.

Daar zit natuurlijk ook een kern in... Word het in ieder geval nooit awkward.  :P

Gister had hij het erover dat ik ergens maar een nachtje over moest slapen, dus daar kan ik mooi op inhaken.

njns

• Gast

Gepost op: 12-01-2017 20:11:11
0
Zolang hij een bericht stuurt waar jij makkelijk op kan antwoorden, denk ik dat je je geen zorgen moet maken :p

Jeromofoon

• Gast

Gepost op: 12-01-2017 20:11:33
0
Hoe doen jullie dat met reageren? Ik bedoel, wacht je altijd totdat de ander het gesprek weer begint - nadat het gesprek ten einde is gekomen. Of neem je zelf initiatief? En waar zit dan de grens? Ik heb geen zin om alle moeite te moeten doen...

Bij mij hangt het ervan af wie het afgelopen gesprek gestart heeft. Is zij het, dan zal ik een volgend gesprek beginnen, ben ik het, dan verwacht ik een beetje dat het van de ander komt.

Verdient wel een plusje.  :^

En zelfs als je met een originele opener komt heb je helemaal geen garantie dat er antwoord komt. Zit je je af te jakkeren voor een steengoeie opener, wordt die genegeerd. Stiekem hoop ik dat die dames vervolgens overspoeld worden door dickpics en andere openers van dergelijk schunnig kaliber.
« Laatst bewerkt op: 12-01-2017 20:12:10 door Jeromofoon »

Sonne

• Gast

Gepost op: 12-01-2017 20:13:22
0
Soms is het ook heel makkelijk hoor. Dan zeg ik simpelweg gewoon ''hoi'' om tinder tevreden te houden.  :P  En uiteindelijk volgt er dan echt een leuk gesprek uit. Ligt er maar net aan wie er aan de andere kant zit.

En ik stuurde gisteravond gewoon ''slaap lekker.''

njns

• Gast

Gepost op: 12-01-2017 20:13:46
0
Oh ja, zo hard! Vuile sletten!

njns

• Gast

Gepost op: 12-01-2017 20:14:44
0
En ik stuurde gisteravond gewoon ''slaap lekker.''
Sindsdien nog wat gehoord?

Sonne

• Gast

Gepost op: 12-01-2017 20:15:40
0
[..]
Sindsdien nog wat gehoord?

Nope, maar overdag checkt hij zijn telefoon niet vanwege werk. Ach ja, laat maar zitten. Ik geef het wel op.  :+

Offline Hainje

• Erelid
  • Leeftijd: 33
  • Land: nl
  • Geslacht: Man

Gepost op: 12-01-2017 20:19:52
0
[..]

Nope, maar overdag checkt hij zijn telefoon niet vanwege werk. Ach ja, laat maar zitten. Ik geef het wel op.  :+
Bij deze zou ik dus serieus NIET opgeven!
Details blijf je houden.

Save the earth, don't give birth.