Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Poll

Heb je al succes gehad met Tinder?

Nee
31 (49.2%)
Ja, heb wel eens een date gehad door Tinder
9 (14.3%)
Ja, heb meerdere dates gehad door Tinder
8 (12.7%)
Ja, heb een relatie overgehouden door een Tinder date
15 (23.8%)
Ik weet het niet zeker
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 62

Auteur Topic: [Contact] Het algemene topic over Tinder  (gelezen 14666 keer)

Offline nietsdoenster

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 23
  • Land: nl
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 11-01-2017 20:35:31
0
Oh, de drama. Natuurlijk kan je het gewoon laten passeren wanneer je bij iemand niet in de smaak valt.
Maar net zoals bij een sollicitatie heb je bij dit soort dingen toch boodschap aan een nee dankjewel want.....'

Denk ik dan.

Ok, Nathan.

Offline Chuck Maxi

• Moderator
  • Bekend Lid
  • Leeftijd: 24
  • Geslacht: Man

Gepost op: 11-01-2017 20:37:45
0
Oh, de drama. Natuurlijk kan je het gewoon laten passeren wanneer je bij iemand niet in de smaak valt.
Maar net zoals bij een sollicitatie heb je bij dit soort dingen toch boodschap aan een nee dankjewel want.....'

Denk ik dan.
Ik hoef echt niet te weten waarom iemand me niet leuk vindt eigenlijk. Ga mezelf toch niet veranderen dus zou niks met die informatie doen of kunnen. Gewoon een nee is wel genoeg.

Offline Turtwig

• Actief Lid
  • Leeftijd: 22

Gepost op: 11-01-2017 20:40:56
0
Mannen moeten een afwijzing niet altijd zo persoonlijk nemen. :')

Als ze niet reageert vind ze je waarschijnlijk niet leuk genoeg. Verwijderen en door naar de volgende. Zoals Nietsdoenster ook aangeeft krijg je dan van die domme berichten als: "waarom dan niet?". Zo kansloos altijd.
'Billy, every time I seen you fight, you climb in there alone. Every time you bled, you bled your blood. When you sat down on that stool and it felt like death and you thought you couldn't get up, but you got up? You dit that.'

Online kiekeboe

• Forummeubel
  • *

Gepost op: 11-01-2017 20:44:01
0
Mannen moeten een afwijzing niet altijd zo persoonlijk nemen. :')

Als ze niet reageert vind ze je waarschijnlijk niet leuk genoeg. Verwijderen en door naar de volgende. Zoals Nietsdoenster ook aangeeft krijg je dan van die domme berichten als: "waarom dan niet?". Zo kansloos altijd.
Meestal zijn dit dan van dat soort mannen die zich zelf zo geweldig vinden en slecht tegen een afwijzing kunnen :+
Ik ben niet nieuwsgierig, ik ben belangstellend

<3 poepie <3 :)

Online Hainje

• Bekend Lid

Gepost op: 11-01-2017 20:46:59
0
Oh ik dacht even dat het om Tinder ging, maar in dit geval OKC. Ja als je als man/jongen een bericht stuurt en je krijgt niets terug dan moet de boodschap toch wel helder zijn lijkt mij. Als je om een verklaring gaat vragen dan lijkt mij dat toch wel een teken van onzekerheid en daar zitten maar weinig vrouwen op te wachten, hoe lullig het voor de man ook is.
Details blijf je houden.

Hou je visie breed als een panoramadak ~ Dazzled Sticks.

Offline Sonne

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 20

Gepost op: 11-01-2017 22:27:45
0
Op tinder vind ik dat je niet hoeft te zeggen dat je niet ge´nteresseerd bent. Ik vind het een ander verhaal als je nummers hebt uitgewisseld.
''I caught you staring at me, and I was thinking clearly. Now I'm like a bee, and I'm hunting for the honey.''

Online Jeromofoon

• Actief Lid

Gepost op: 11-01-2017 23:10:40
0
Krijg op OkCupid een bericht van een jongen: "Ja, het zou aardig zijn als je op zijn minst zou laten weten dat je geen interesse had. Ik heb je al 3 berichten gestuurd namelijk."

Natuurlijk zou het aardig zijn, maar met 40 berichten op een dag heb ik daar een dagtaak aan. En dan krijg je ook nog de vele 'Waarom?'s.
Mocht ik iemand drie berichten sturen zonder reactie dan zou ik zelf ook wel de conclusie kunnen trekken dat ze geen interesse heeft. Bij mij valt hem gewoonlijk wel na het eerste bericht.

Ergens ben ik blij dat ik geen vrouw ben als ik op datingsites zit. De rust  :^

Offline Historicus

• Actief Lid
  • Leeftijd: 23

Gepost op: 12-01-2017 02:36:07
0
Ik denk dat het inderdaad heel vermoeiend is op zo een sites, als vrouw zijnde. :p

Offline jonnieboy

• Nieuw Lid
  • *
  • Leeftijd: 30

Gepost op: 12-01-2017 06:50:00
0
Op tinder vind ik dat je niet hoeft te zeggen dat je niet ge´nteresseerd bent. Ik vind het een ander verhaal als je nummers hebt uitgewisseld.
ik vind dat je dat op tinder wel mag zeggen, want iemand zou kunnen denken dat je wel ge´nteresseerd bent, omdat je elkaar geliked hebt.

Offline Turtwig

• Actief Lid
  • Leeftijd: 22

Gepost op: 12-01-2017 09:20:14
0
ik vind dat je dat op tinder wel mag zeggen, want iemand zou kunnen denken dat je wel ge´nteresseerd bent, omdat je elkaar geliked hebt.

Maar als de dame niet reageert op die gruwelijk slechte openingszin mag je ook wel denken dat ze niet meer ge´nteresseerd bent. Als ze niet reageert zegt ze in feite ook, tussen neus en lippen door, dat ze niet ge´nteresseerd is.

Zoals Sonne ook aangeeft is het wel zo netjes wanneer je wel al nummers hebt uitgewisseld ja. Hoeft niet natuurlijk.
'Billy, every time I seen you fight, you climb in there alone. Every time you bled, you bled your blood. When you sat down on that stool and it felt like death and you thought you couldn't get up, but you got up? You dit that.'

Offline Sonne

• Bekend Lid

Gepost op: 12-01-2017 10:05:00
0
Ik vind het op Tinder toch anders...
''I caught you staring at me, and I was thinking clearly. Now I'm like a bee, and I'm hunting for the honey.''

Offline Sonne

• Bekend Lid

Gepost op: 12-01-2017 11:35:20
0
Ik merk wel dat sinds ik de leeftijd van 19 naar 20 heb verhoogd, ik minder matches heb.  :(

OkÚ, drie op een dag is ongeveer wel het gemiddelde. Maar eerst had ik met iedereen die ik leuk vond een match.  :+

Online Jeromofoon

• Actief Lid

Gepost op: 12-01-2017 14:30:59
0
Dat heb je nou als je leeftijd een nieuw decennium betreedt. En vanaf nu gaat het enkel en alleen nog maar bergaf  :+

Offline Avalanche

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 25

Gepost op: 12-01-2017 14:32:51
0
Jep en wanneer je 25 bent is het afgelopen. :R In mijn geval in ieder geval want ik heb echt nog nooit n match gehad.
I may not be able to see you. There are maybe hundreds of miles between us. But i'll always be looking your way.

Offline Sonne

• Bekend Lid

Gepost op: 12-01-2017 14:43:08
0
Dan zal ik toch maar in real iemand moeten vinden. :")