Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Poll

Heb je al succes gehad met Tinder?

Nee
31 (49.2%)
Ja, heb wel eens een date gehad door Tinder
9 (14.3%)
Ja, heb meerdere dates gehad door Tinder
8 (12.7%)
Ja, heb een relatie overgehouden door een Tinder date
15 (23.8%)
Ik weet het niet zeker
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 57

Auteur Topic: [Contact] Het algemene topic over Tinder  (gelezen 18990 keer)

Offline nietsdoenster

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 24
  • Land: nl
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 08-01-2017 13:34:08
+1
Dus om mijn oppervlakkigheid te genezen moet ik in zee gaan met iemand die mij berichten stuurt zoals 'Mijn eeuwige muze, ik denk aan jou...'  en 'Mijn eeuwige queeste betreft de zoektocht naar de aardse magie, en ik ben zeker dat jij die herbergt' en 'nu is mijn enige droom om jouw hartje te veroveren'? Omg, volgens mij heb ik de man van mijn dromen afgewezen.  :(

Offline Avalanche

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 26
  • Geslacht: Man

Gepost op: 08-01-2017 13:36:16
0
Ben ik nu serieus de enige die dit maar een vreemde manier van praten vind? Het is 2017 geen 1720 ofzo
« Laatst bewerkt op: 08-01-2017 13:39:19 door Avalanche »
I may not be able to see you. There are maybe hundreds of miles between us. But i'll always be looking your way.

Offline Joey

• Forummeubel
  • *

Gepost op: 08-01-2017 13:39:00
0
Ik vind het ook allemaal een beetje klef en overdreven. Zijn vergelijking klopt, zijn logica klopt. Maar om voor zijn kloppende logica dan toch maar weer hem een kans te geven zou ik passen. :+ Het feit blijft dat jij zijn manier van praten kut vindt en daar mag je hem best op afwijzen.
Altijd lekker karnen <3

Offline Hainje

• Erelid
  • Leeftijd: 33

Gepost op: 08-01-2017 13:41:19
0
Ben ik nu serieus de enige die dit maar een vreemde manier van praten vind? Het is 2017 geen 1720 ofzo
Het is wel seer ouderwetsch taalghebruyk inderdaad. Ik kan my so voorstellen dat den modernen vrouw daer gheen gevolg aan wenscht te geven.
« Laatst bewerkt op: 08-01-2017 13:41:55 door Hainje »
Details blijf je houden.

Save the earth, don't give birth.

Offline Avalanche

• Bekend Lid

Gepost op: 08-01-2017 13:45:53
0
[..]
Het is wel seer ouderwetsch taalghebruyk inderdaad. Ik kan my so voorstellen dat den modernen vrouw daer gheen gevolg aan wenscht te geven.

Het enige dat nog mist is iets met schone jonkvrouwe en mijn nobel Ros en zijn comment had perfect gewezen.
I may not be able to see you. There are maybe hundreds of miles between us. But i'll always be looking your way.

Offline Strabo

• Actief Lid

Gepost op: 08-01-2017 18:24:25
0
Ik vind het ook allemaal een beetje klef en overdreven. Zijn vergelijking klopt, zijn logica klopt. Maar om voor zijn kloppende logica dan toch maar weer hem een kans te geven zou ik passen. :+ Het feit blijft dat jij zijn manier van praten kut vindt en daar mag je hem best op afwijzen.

Hoezo klopt zijn logica dan?
Dreams of clean teeth.

Offline kiekeboe

• Forummeubel
  • *

Gepost op: 08-01-2017 18:48:00
0
Hoezo klopt zijn logica dan?
Ze waren gezellig in gesprek, hij uit zijn gevoelens voor haar op een kleffe ouderwetse manier wat voor ND meteen een afknapper is. Ten eerste kon hij niet weten dat zij niet op dit soort kleffe berichten zat te wachten, ten tweede klopt zijn vergelijking met het speciaal bier in zijn bericht, als je iets niet weet kan je er niet op afgerekend worden. Ten derde kan je zijn "inhoudsloos bestaan" ook kunnen rechtvaardigen, dat het erg kort door de bocht is om een gezellig gesprek af te kappen naar 1 bericht wat je niet aanstaat waarvan de ander niet weet dat jij niet op dit soort berichten zit te wachten.
Ik ben niet nieuwsgierig, ik ben belangstellend

<3 poepie <3 :)

Offline Strabo

• Actief Lid

Gepost op: 08-01-2017 18:59:24
0
[..]
Ze waren gezellig in gesprek, hij uit zijn gevoelens voor haar op een kleffe ouderwetse manier wat voor ND meteen een afknapper is. Ten eerste kon hij niet weten dat zij niet op dit soort kleffe berichten zat te wachten, ten tweede klopt zijn vergelijking met het speciaal bier in zijn bericht, als je iets niet weet kan je er niet op afgerekend worden. Ten derde kan je zijn "inhoudsloos bestaan" ook kunnen rechtvaardigen, dat het erg kort door de bocht is om een gezellig gesprek af te kappen naar 1 bericht wat je niet aanstaat waarvan de ander niet weet dat jij niet op dit soort berichten zit te wachten.

Ja, maar een normaal weldenkend mens begrijpt toch wel dat dit soort berichten op zijn minst toch wel een beetje raar zijn? Om iemand die je helemaal niet kent en nog nooit gezien hebt zo'n bericht te sturen, met zo'n zware belading is toch best wel een beetje autistisch ofzo. Iedereen zou kunnen weten dat zoiets de ander niet aan zou staan denk ik. Dus ik vind ik het toch wel een beetje een rare logica.
Dreams of clean teeth.

Offline kiekeboe

• Forummeubel
  • *

Gepost op: 08-01-2017 19:01:25
0
[..]

Ja, maar een normaal weldenkend mens begrijpt toch wel dat dit soort berichten op zijn minst toch wel een beetje raar zijn? Om iemand die je helemaal niet kent en nog nooit gezien hebt zo'n bericht te sturen, met zo'n zware belading is toch best wel een beetje autistisch ofzo. Iedereen zou kunnen weten dat zoiets de ander niet aan zou staan denk ik. Dus ik vind ik het toch wel een beetje een rare logica.
ja, dat kan, maar in zijn visie was dit blijkbaar niet raar :+
Ik ben niet nieuwsgierig, ik ben belangstellend

<3 poepie <3 :)

Offline bootman

• Bekend Lid

Gepost op: 08-01-2017 19:42:12
0
Snappen jullie dan niet dat die gozer niet serieus was. Aardse magie, geloof je het zelf?

Offline Flippo

• Actief Lid
  • Land: be

Gepost op: 08-01-2017 21:44:22
+1
wtf ND wat voor types trek jij aan? Die manier van schrijven en vervolgens zo heftig reageren op een afwijzing schreeuwt gewoon "creepy dude".

Offline Strabo

• Actief Lid

Gepost op: 08-01-2017 22:14:38
0
[..]
ja, dat kan, maar in zijn visie was dit blijkbaar niet raar :+

Oh, ik dacht dat je het met die dude eens was  :+
Dreams of clean teeth.

Offline nietsdoenster

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 24

Gepost op: 08-01-2017 22:16:22
0
Haha Historicus zegt ook altijd dat ik rare mensen aantrek. :P Maar deze viel nog mee joh, ik ben al eens uitgescholden. Maarja het zou misschien wat minder zijn als ik niet zo direct was, ik wijs vaak ook wel platvloers af. Niet inkleden en zo, en dat wordt me niet altijd in dank afgenomen.

Offline Muzrub

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 23

Gepost op: 08-01-2017 23:05:02
0
Voor de mensen die zich dingen afvroegen over het Tinder algoritme:

https://www.reddit.com/r/Tinder/comments/5c3k7e/tinder_faq_guide/

Scroll even naar beneden naar Guides en dan nummer 2.
Ik ben geen panda.

Offline Nijlpaart

• Actief Lid

Gepost op: 08-01-2017 23:25:53
0
Haha Historicus zegt ook altijd dat ik rare mensen aantrek. :P Maar deze viel nog mee joh, ik ben al eens uitgescholden. Maarja het zou misschien wat minder zijn als ik niet zo direct was, ik wijs vaak ook wel platvloers af. Niet inkleden en zo, en dat wordt me niet altijd in dank afgenomen.
Haha herkenbaar. Of ze noemen je arrogant. Ja oprotten met je gekrenkte zieltje ik vind jou gewoon niks.  :h Mensen kunnen daar gewoon niet tegen dat ligt niet aan ons.