Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: [Aanranding] Incest?  (gelezen 4087 keer)

Offline boyjTopic starter

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 14-08-2016 09:21:10
0
Ik ben een jongen van 13 lag laatst te slapen toen ik wat voelde en wakker werd ik zag me zus en vriend naakt voor me staan in hun string en ze zaten met mijn piemel te spelen ik liet dit Tor en kwam klaar toen merkte ze dat ik wakker was en lieten ze me eigen sperma op drinken

Is dit heel raar of onschuldig hun zijn 15
Andere mensen ervaring ?
« Laatst bewerkt op: 14-08-2016 10:05:10 door Cutiepie♥ »

Online Peter Wood

• Bekend Lid
  • Land: nl
  • Geslacht: Man

Gepost op: 14-08-2016 10:08:29
0
Lag je in bed?  Was je naakt? Hoe waren de omstandigheden?

waterkoker

• Gast

Gepost op: 14-08-2016 11:49:04
0
Het is wel raar als de vriend van je zus een string draagt.

Verder denk ik dat je zelf als jongen van 13 prima in staat bent om de rest van je verhaal in te schatten. Als dit gebeurd is kun je bij de politie aangifte doen van aanranding danwel verkrachting. Of je het toegelaten hebt of niet maakt niet veel uit. Bedenk wel dat een valse aangifte doen strafbaar is en dat het verspreiden van een verzonnen verhaal veel schade kan toebrengen aan mensen die daar ongewild bij betrokken raken.

Smile

• Gast

Gepost op: 14-08-2016 11:59:20
0
Wat vond je er van?

Kaapstad

• Gast

Gepost op: 14-08-2016 12:12:22
0
Klagen bij je ouders lijkt me gepast als dat werkelijk zo gebeurd is.

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 14-08-2016 12:50:48
0
Ik lag alleen in me boxer en me ouders waren niet thuis

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 14-08-2016 12:52:53
0
@Smile het was raar maar zekker ook lekker  Was wel klaar gekomen presies ook toen me zus bezig was

waterkoker

• Gast

Gepost op: 14-08-2016 12:54:34
0
Je ouders waren op vakantie of een avond weg? Of gebeurde dit overdag?

Hoe dan ook. Niemand mag aan jou komen als jij daar niet vooraf toestemming voor geeft. Of je nu slaapt of niet, of het nu door famillie gedaan wordt of niet. Dat je zus dit doet kan niet en dat weet zij op haar 15e echt wel. Dat weet jij op je 13e ook echt wel. Je zult dit uiteraard bij je ouders moeten melden en als je dat niet durft kun je ook bijvoorbeeld naar een vertrouwenspersoon op je school. Die zullen dit niet zonder jouw toestemming doorvertellen, maar kunnen je wel verder helpen.

Smile

• Gast

Gepost op: 14-08-2016 13:11:02
+1
Anyhow, dit is geen aanranding en zeker geen NSE. Verplaats alsjeblieft even naar een ander subforum. Dit subforum is voor mensen met daadwerkelijke NSE.

Kaapstad

• Gast

Gepost op: 14-08-2016 14:16:31
0
Ik neem aan dat die uiteindelijk wel weer teruggekomen zijn.

Online Peter Wood

• Bekend Lid

Gepost op: 14-08-2016 18:01:15
0
Wat hiervoor al werd gezegd: je zus en haar vriend moeten hun handen thuis houden.  Ze hebben het recht niet aan je piemel te komen.  Dat je hard werd en klaar kwam wil nog niet zeggen dat je het leuk vond.  Je lijf reageert nou eenmaal zo.  Praat jezelf dus niet aan dat het goed was. Het is ook idioot dat ze je dwongen je sperma naar binnen te werken.
Zeg tegen je zus dat dit eens maar nooit weer was.  Een volgende keer moet je het je ouders vertellen.

Lopen je zus en haar vriend vaker in string rond te spoken?

Offline Chuck Maxi

• Moderator
  • Bekend Lid
  • Leeftijd: 25

Gepost op: 14-08-2016 18:03:53
0
Hij zegt zelf dat hij het wel lekker vond. Laten we hem ook geen trauma aanpraten.

Online Peter Wood

• Bekend Lid

Gepost op: 14-08-2016 18:10:03
0
Hij zegt zelf dat hij het wel lekker vond. Laten we hem ook geen trauma aanpraten.
Hij plaatst het zelf onder negatieve seksuele ervaringen.  Het feit dat een jongen een erectie krijgt en klaar komt wil niet zeggen dat je het positief moet zien! Het gebeurde niet vrijwillig.

Offline PatrickZ

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 37

Gepost op: 14-08-2016 18:24:28
0
Anyhow, dit is geen aanranding en zeker geen NSE. Verplaats alsjeblieft even naar een ander subforum. Dit subforum is voor mensen met daadwerkelijke NSE.

Als ik administrator zou zijn zou ik je om deze opmerking een ban gegeven hebben. Dit is namelijk WEL aanranding. Zoals anderen ook zeggen, dat je er van geniet wil niet zeggen dat je er achter staat of dat het vrijwillig gebeurt.

Geen trauma aanpraten, maar zeker ook niet in de doofpot stoppen zoals jij met dit soort opmerkingen probeert te doen.

Natuurlijk valt dit nog wel mee in vergelijking met andere negatieve seksuele ervaringen die hier soms voorbij komen, maar het hoort natuurlijk niet te gebeuren. Ik kan me best voorstellen dat je hiermee niet direct naar de politie stapt, het is ten slotte wel je zus. Maar je zal wel een grens moeten trekken om te voorkomen dat het nog een keer gebeurt of dat het van kwaad tot erger gaat. Mijn voorstel is om het deze keer bij een waarschuwing te laten. Zeg tegen je zus dat dit eens maar nooit weer was en als het nog een keer gebeurt dat je het dan tegen je ouders zegt. Natuurlijk kun je die waarschuwing ook overslaan en het direct tegen je ouders zeggen, reken maar dat zij en haar vriend dan een probleem hebben. Dat probleem kun je hen besparen door ze te waarschuwen. Mocht het na die waarschuwing nogmaals gebeuren, aarzel dan niet om je dreigement waar te maken en het aan je ouders te vertellen.
Vrouwen zijn net overalls: mouwen te lang en pijpen te kort.

Offline Mentoss

• Actief Lid
  • Leeftijd: 23

Gepost op: 14-08-2016 18:39:10
0
Waarom is dit geen aanranding? Zonder toestemming iemand zo betasten komt op z'n minst zeer in de buurt van aanranding.
In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk.

anything