Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: [Vingeren] Eigen kont vingeren  (gelezen 13031 keer)

bang246

• Gast

Gepost op: 08-12-2016 15:36:21
0
ik doe dit wel eens... maar het vergt veel voorbereiding en dus niet zo vaak

Offline dolfie84

• Nieuw Lid
  • *
  • Leeftijd: 33
  • Land: be
  • Geslacht: Man

Gepost op: 18-12-2016 23:26:37
0
liever niet... geef mij maar een lekkere set plugs!

Offline Johan31sneek

• Actief Lid
  • Leeftijd: 31
  • Land: nl

Gepost op: 19-12-2016 11:13:04
0
liever niet... geef mij maar een lekkere set plugs!

+1

dreambigly83

• Gast

Gepost op: 19-12-2016 13:49:49
0
Dat gebeurt wel, ja; voelt erg lekker

Offline bengieters

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 19-12-2016 16:28:27
0
Momenteel lekker aan het geniet van een buttplug 4.5 cm :)

Offline pointermitch

• Actief Lid
  • Leeftijd: 25

Gepost op: 19-12-2016 20:34:25
0
nope, doe ik niet aan, mij niet gezien
it's nice to be important, but it's more important to be nice

Offline Strabo

• Actief Lid
  • Leeftijd: 25

Gepost op: 21-12-2016 23:05:30
0
Helaas heel soms als mijn ontlasting niet is zoals het moet zijn maar kan daar echt geen plezier in vinden. :c Dus laat staan dat ik het doe om klaar te komen. Partner hoeft het voor mij ook nooit te doen en ik zal het waarschijnlijk ook niet bij een partner doen.
Wil wel een keer een prostaatorgasme meemaken.

Wat is een prostaatorgasme?
Dreams of clean teeth.

Offline Incel!

• Erelid

Gepost op: 22-12-2016 02:22:01
0
Wat is een prostaatorgasme?
Prostaat stimulatie is het direct masseren van de prostaat. Ook wel prostaat melken genoemd. Dit kan alleen via de anus. Wanneer de prostaat direct gestimuleerd wordt kan deze overgaan tot het produceren van prostaat vocht. Bij indirecte stimulatie (geslachtsgemeenschap of masturberen) produceert de prostaat dit vocht welke getransporteerd wordt naar de balzak. In de balzak komen er zaadcellen bij om vervolgens als sperma het lichaam te verlaten.

Bij indirecte stimulatie krijgt de prostaat zelf geen 'work-out'. Bij directe stimulatie wordt de prostaat gemasseerd en dit is heel goed voor de doorbloeding en het goed laten blijven functioneren van de prostaat. Hierdoor wordt ook de kans op prostaat kanker verkleind. Nog een voordeel van directe stimulatie is dat je er super opgewonden en zelf orgastisch van kunt worden. Met als hoogte punt meerdere orgasmen. (zoals vrouwen met de G-spot kunnen mannen dat met de P-spot!) Het zogenaamde prostaatorgasme.

Let wel dus geen ejaculatie, alhoewel veel mannen de penis in deze euforie meenemen. Maar dat hoeft niet per se. Regelmatig masseren van de prostaat heeft een preventief effect en kan klachten helpen voorkomen en verminderen. En zorgt er op langere termijn voor de man controle krijgt over het moment van zijn zaadlozing.
« Laatst bewerkt op: 22-12-2016 02:29:01 door Incel! »
Seks is natuurlijk maar nooit vanzelfsprekend!!!
Age is only a number, weight is only a number. I've decided, numbers are really starting to piss me off!!
Life can only be understood backwards. Unfortunately it must be lived forwards.

sanne22

• Gast

Gepost op: 28-12-2016 07:13:01
0
Wel gedaan, best lekker zijn :P

Z84

• Gast

Gepost op: 02-01-2017 21:51:40
0
6 jaar geleden ofzo hadden mijn toenmalige vriendin en ik een anale fase haha. Begon met geil chatten en ik had dat nog nooit gedaan. Het leek haar wel geil om weer eens te doen, dus toen we aan het camsexen waren zat ze ineens uit geilheid haar kont te vingen. Leek haar geil als ik dat ook deed, maar toen niet gedaan. Wel een keer na het stappen (zonder haar) geil geworden en thuis dacht ik 'toch eens proberen'. Vond het wel lekker, maar kon niet klaar komen. Paar keer daarna geprobeerd en keer of 2 goed klaar gekomen. Maar vond het teveel gehannes en doe het al tijden niet meer. Ze heeft mij destijds wel eens een keer gepijpt en een vinger in mijn kont gestopt. Ben toen echt ontzettend hard klaar gekomen, nog steeds bizar dat dat gebeurde  :-[

Offline Secretboy74

• Nieuw Lid
  • *
  • Leeftijd: 13

Gepost op: 20-04-2017 21:57:55
0
Ik doe het vaak en vind het heel leuk!!! (Ik ben zelfs maar 13jaar). 
 :P

Offline Egozer

• Actief Lid
  • Leeftijd: 31

Gepost op: 21-04-2017 11:37:14
0
Is alreeds een poos geleden. Als het goed voelt... waarom niet ?  :D

anything