Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: [Lichaamshaar] Schaamte om niet scheren  (gelezen 811 keer)

Offline aardbeiensnoepjeTopic starter

• Nieuw Lid
  • *
  • Leeftijd: 24
  • Geslacht: Man

Gepost op: 11-01-2018 17:30:19
0
Hallo,

Even kort over mijzelf; ik ben een goed uitziende jonge man, (niet arrogant bedoeld, maar ik krijg nog steeds veel aandacht van vrouwen) ik heb een leuke baan, leuke hobby's, leuke vrienden een leuke vriendin waarmee ik al een paar jaar samen woon..
Ik verzorg mezelf goed; scheer mijn gezicht dagelijks, verzorg mijn huid goed eigenlijk alles om er goed uit te zien doe ik..

Alleen nu komt het: schaamhaar..
Ik schaam me er diep om, en mijn vriendin ergert zich geel en blauw dat ik een flinke bos daaronder heb zitten.. noem het onhygiŽnisch, dat ben ik niet; ik douche minimaal 1x per dag, trek 2 x per dag een schone boxer aan.. dus daar zit het wel goed😉 alleen ik zit dus met die bos haar.. ik moest laatst met mijn hobby douchen, en durfde niet omdat ik zo'n bos haar heb, ik heb gezegd dat ik geen schone spullen had.. Dus toch maar weer thuis gedouched..
Ik heb mezelf een jaar of 8 geleden wel is geschoren, alleen ik vond dat kale gewoon echt niet fijn.. Alhoewel ik nu wel merk dat het er gewoon af moet gaan ben ik bang..
Nu is mijn vraag: wat kan ik doen?? Scheren? En dan hopen dat ik eraan wen?? Ik heb al een "ladyshaver" gekocht die waterdicht is (ik wist mezelf geen raad meer) over een tijdje moet ik wekelijks douchen met mijn hobby.. Wat kan en moet ik nu doen? Ik schaam me diep.
En ohja; heel raar misschien, maar als ik geil ben heb ik meer zin om te scheren dan dat ik dat niet ben.. als ik eennmaal klaar gekomen ben vind ik het wel weer "goed" (wel schaamte) en nog een vraag; als ik mezelf scheer, moet ik dan ook mijn kont doen? Ik weet mezelf geen raad meer haha..
Alvast bedankt voor het lezen en voor het antwoorden!!!

Online Huntress

• Actief Lid
  • Land: be
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 11-01-2018 17:38:38
0
Je kunt als compromis je schaamhaar ook bijknippen. Iedereen blij: jij hebt je haar en je vriendin haar zin dat het korter moet.
Kaal is bij een man trouwens een beetje belachelijk, vind ik.
« Laatst bewerkt op: 11-01-2018 17:39:33 door Huntress »

Offline Bliss

• Forummeubel
  • *
  • Leeftijd: 26
  • Land: nl

Gepost op: 11-01-2018 17:46:26
0
Trim het? Niemand wordt vrolijk van hele oerwouden.
Building your girl's second story ♥

Offline grolschbuster

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 42

Gepost op: 11-01-2018 17:59:28
0
Je kunt als compromis je schaamhaar ook bijknippen. Iedereen blij: jij hebt je haar en je vriendin haar zin dat het korter moet.
Kaal is bij een man trouwens een beetje belachelijk, vind ik.

Deels mee eens; bijknippen/trimmen is een optie.
Maar waarom is kaal bij een man belachelijk? :S

Online Puck

• Bekend Lid

Gepost op: 11-01-2018 18:07:31
0
Huh, je hoeft niet te scheren hoor. Zo raar is schaamhaar ook weer niet.

Offline PatrickZ

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 37

Gepost op: 11-01-2018 18:17:47
0
Het gevoel van geschoren schaamhaar is inderdaad iets waar je gewoon even aan moet wennen, maar na een tijdje wil je niks anders meer. Maar als helemaal scheren je te ver gaat is trimmen inderdaad ook een optie.

Zelf scheer ik het eens in de zoveel tijd helemaal kaal. Dan laat ik het groeien tot een redelijke hoeveelheid (maar geen volle bos) en dan gaat het er weer opnieuw af. Een volle bos is mij te veel, maar gewoon een beetje staat wel prima.
Vrouwen zijn net overalls: mouwen te lang en pijpen te kort.

Offline Peter Wood

• Bekend Lid

Gepost op: 11-01-2018 18:42:18
0
Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig: wekelijks douchen met mijn hobby. Wat is dat voor hobby?

Als je je schaamhaar niet weg wilt scheren dan doe je dat toch niet? Dat bepaal je toch zelf! Je zorgt verder ook goed voor je lichaam, zorg dan ook voor een netjes bijgewerkte schaamstreek. Knip je haar kort of ga er met een tondeuse overheen. Het is een werkje van niks. Je kont scheren is dan ook niet nodig. Hou het kort en schoon.

Bedenk maar dat er nog veel mannen met schaamhaar zijn. Niet iedere man ziet er goed uit met een gladgeschoren onderkant.

Offline Leeuwtje

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 22

Gepost op: 11-01-2018 23:04:10
0
^Ik denk een sport.

Offline Alaska

• Actief Lid
  • Leeftijd: 22

Gepost op: 11-01-2018 23:10:35
0
Je bepaal het zelf, maar je vriendin is degene die er met haar neus bovenop zit.
I guess you could say that my life's a mess
But I'm still looking pretty in this dress.

Offline Peter Wood

• Bekend Lid

Gepost op: 11-01-2018 23:26:24
0
Je bepaal het zelf, maar je vriendin is degene die er met haar neus bovenop zit.
Hij woont al een paar jaar met haar samen, dus zo'n groot issue zal het niet zijn.

Offline grolschbuster

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 42

Gepost op: 12-01-2018 22:21:47
0
[..]
Hij woont al een paar jaar met haar samen, dus zo'n groot issue zal het niet zijn.

Behalve dan dat hij zegt dat z'n vriendin zich er nogal aan stoort. ;)

Online kiekeboe

• Forummeubel
  • *

Gepost op: 12-01-2018 22:38:32
0
Hallo,

Even kort over mijzelf; ik ben een goed uitziende jonge man, (niet arrogant bedoeld, maar ik krijg nog steeds veel aandacht van vrouwen) ik heb een leuke baan, leuke hobby's, leuke vrienden een leuke vriendin waarmee ik al een paar jaar samen woon..
Ik verzorg mezelf goed; scheer mijn gezicht dagelijks, verzorg mijn huid goed eigenlijk alles om er goed uit te zien doe ik..

Alleen nu komt het: schaamhaar..
Ik schaam me er diep om, en mijn vriendin ergert zich geel en blauw dat ik een flinke bos daaronder heb zitten.. noem het onhygiŽnisch, dat ben ik niet; ik douche minimaal 1x per dag, trek 2 x per dag een schone boxer aan.. dus daar zit het wel goed😉 alleen ik zit dus met die bos haar.. ik moest laatst met mijn hobby douchen, en durfde niet omdat ik zo'n bos haar heb, ik heb gezegd dat ik geen schone spullen had.. Dus toch maar weer thuis gedouched..
Ik heb mezelf een jaar of 8 geleden wel is geschoren, alleen ik vond dat kale gewoon echt niet fijn.. Alhoewel ik nu wel merk dat het er gewoon af moet gaan ben ik bang..
Nu is mijn vraag: wat kan ik doen?? Scheren? En dan hopen dat ik eraan wen?? Ik heb al een "ladyshaver" gekocht die waterdicht is (ik wist mezelf geen raad meer) over een tijdje moet ik wekelijks douchen met mijn hobby.. Wat kan en moet ik nu doen? Ik schaam me diep.
En ohja; heel raar misschien, maar als ik geil ben heb ik meer zin om te scheren dan dat ik dat niet ben.. als ik eennmaal klaar gekomen ben vind ik het wel weer "goed" (wel schaamte) en nog een vraag; als ik mezelf scheer, moet ik dan ook mijn kont doen? Ik weet mezelf geen raad meer haha..
Alvast bedankt voor het lezen en voor het antwoorden!!!
Wat ik persoonlijk nogal gek vind is dat je vriendin het duidelijk niet op prijs stelt, maar dat schijnt je niet te boeien, maar omdat je binnenkort voor je hobby gezamenlijk moet douchen, wil je je wel gaan scheren. Persoonlijk zou het mij geen bast schelen wat mijn teamgenoten er van vinden, maar wel wat mijn partner er van zou vinden.

Beetje omgedraaide wereld. Verder is het zo dat als je je in het begin scheert je huid hier niet aan gewend is en ja dit voelt dan niet fijn. Dit zal de tweede en derde keer ook nog zo zijn, maar na 20 x is je huid er wel aan gewend en dan zal je het wel fijn vinden.

Tussen een volle bos en kaal zit - zoals hier al gezegd - nogal wat gradaties tussen.
Ik ben niet nieuwsgierig, ik ben belangstellend

:)

Offline Papillon

• Lid
  • **
  • Leeftijd: 17

Gepost op: 13-01-2018 10:42:56
0
Ik sluit mij bij kiekeboe aan. Zelf zou ik ook eerder wat aantrekken van wat mijn vriendje zou vinden over mij dat wat vriendinnen te vertellen hebben over zoiets.

Ik vroeg me af, waarom een ladyshaves? Is een mesje voor mannen niet goed genoeg voor jou? ( bij mijn vriend werkt het prima onder de douche) ik neem aan dat jij je baard ook scheert ergens mee? En idd wat hier veel al word gezegt, trimmen? Vind ik persoonlijk het mooiste, voor zowel mannen als bij vrouwen

Offline Mentoss

• Actief Lid
  • Leeftijd: 24

Gepost op: 13-01-2018 11:43:25
0
Ik kan je trimmen ook heel erg aanraden. Ik heb het 2x helemaal afgeschoren en dat vond ik echt niks. Het ging jeuken als de neten en echt mooi vond ik het niet. Nu trim ik het met een bodygroomer en dat vind ik heel fijn. Je kan zelf bepalen hoe lang je het wil laten en ik vind het zelf ook fijner aanvoelen dan zoín hele bos.
In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk.

Online kiekeboe

• Forummeubel
  • *

Gepost op: 13-01-2018 12:54:14
0
Ik kan je trimmen ook heel erg aanraden. Ik heb het 2x helemaal afgeschoren en dat vond ik echt niks. Het ging jeuken als de neten en echt mooi vond ik het niet. Nu trim ik het met een bodygroomer en dat vind ik heel fijn. Je kan zelf bepalen hoe lang je het wil laten en ik vind het zelf ook fijner aanvoelen dan zoín hele bos.
Dat komt omdat je huid het niet gewend is. Die jeuk verdwijnt op den duur wel.
Ik ben niet nieuwsgierig, ik ben belangstellend

:)