Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: [Discussie] De rel rondom de seks-video van Patricia Paay  (gelezen 3489 keer)

Offline Sander

• Bekend Lid

Gepost op: 15-02-2017 19:00:09
Heb haar gezien bij Jinek en het is best heftig allemaal. Vind die schadevergoeding een beetje overdreven, dat gaat de rechter toch niet toekennen. Maar die claim zelf zegt ook wel genoeg over hoe ernstig zij het vindt en de kans bestaat wel dat haar carrière hier eindigt.

Offline Joey

• Forummeubel
  • *
  • Geslacht: Man

Gepost op: 15-02-2017 19:23:06
Ja ik vind het ook wel heel heftig wat haar is overkomen. En natuurlijk kan je makkelijk zeggen "Maak dan geen filmpje". Maar ja, als je het enkel voor jezelf op je eigen telefoon hebt opgenomen en je wordt bijvoorbeeld gehackt of op een andere manier onrechtmatig verkregen dan gaat het daar fout. Niet bij het maken van het filmpje an sich.

Los van het hele "verstandig" verhaal, ze leek er echt kapot van. Zowel financieel (geen klussen of aanbiedingen meer op TV) als emotioneel. Ze wordt er door iedereen op aangesproken en op elk moment mee geconfronteerd. Wanneer ze dan zegt: "Ze kunnen net zo goed m'n strot doorsnijden" illustreert dat natuurlijk de impact. En zij zal heus niet de enige zijn die dit overkomt. Ook jongeren die zich filmen en vervolgens overal op internet verschijnen. Dat is precies hetzelfde, maar die kunnen zo tot wanhoop gedreven worden dat ze zelfmoord plegen doordat het ze blijft achtervolgen. Denk bijvoorbeeld aan een Amanda Todd. Het meest schokkende van alles vind ik dat de politie schijnbaar niet voldoende mankracht en experts op het gebied van cybercriminaliteit heeft om dergelijke schrijnende zaken te onderzoeken en op te lossen, zoals bleek bij Jinek. Mensen kunnen gewoon financieel en emotioneel geruïneerd worden, zonder dat er consequenties zijn.
Altijd lekker karnen <3

Offline Linda Lipgloss

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 24
  • Land: nl

Gepost op: 15-02-2017 20:33:06
Nou ik vond haar redelijk klinken als een $$$sellout$$$. Zodra het over de schadevergoeding ging moest ze meteen naar boven brengen hoe erg het allemaal wel niet was en of ze er nog wel overheen zou komen. Mij mag je voor een paar ton wel in mijn bek pissen en het op internet zetten hoor.  :h Maar goed ik ben natuurlijk geen BNer die iedereen kent, en die daarna misschien geen tv-klussen meer kan doen.

Verder vind ik het als ICTer niet zo verrassend hoe het gaat. Ze doet gewoon aangifte op een normaal politiebureau met een agent die nergens iets van af weet er geen verstand van heeft. Die persoon heeft "ook maar" de privacy geschonden een filmpje illegaal verspreidt. De impact voor Patricia is natuurlijk super groot en het is ook wel erg, maar het is niet alsof er een moord is gepleegd. Er komt niet meteen een enorm team en budget vrij...

Offline bootman

• Bekend Lid

Gepost op: 15-02-2017 23:56:24
Heb haar gezien bij Jinek en het is best heftig allemaal. Vind die schadevergoeding een beetje overdreven, dat gaat de rechter toch niet toekennen. Maar die claim zelf zegt ook wel genoeg over hoe ernstig zij het vindt en de kans bestaat wel dat haar carrière hier eindigt.
Of het zegt dat ze behalve aandacht trekken in de media verder niet veel kwaliteiten heeft, en nu die inkomstenbron in gevaar komt ze misschien wel van een aaooweetje oud moet worden, net zoals alle andere lekkere oude wijven die verder geen speciale kwaliteiten hebben.  Dan komt 3000-10000 bij Jinek innen goed uit, natuurlijk.

Offline Incel!

• Erelid

Gepost op: 16-02-2017 01:58:16
Ik vond haar verhaal ook zeer aangrijpend. Maar ook hoe de politie reageerde. Ik vond het belachelijk maar heb al vaker van dit soort voorbeelden gehad dat de politie echt totaal niets doet.

Nou ik vond haar redelijk klinken als een $$$sellout$$$. Zodra het over de schadevergoeding ging moest ze meteen naar boven brengen hoe erg het allemaal wel niet was en of ze er nog wel overheen zou komen. Mij mag je voor een paar ton wel in mijn bek pissen en het op internet zetten hoor.  :h Maar goed ik ben natuurlijk geen BNer die iedereen kent, en die daarna misschien geen tv-klussen meer kan doen.
Ik vind die schadevergoeding niet meer dan normaal en ik hoop dat de rechter dat ook vind. En waarom? Omdat het voor het plaatsen van dit filmpje al bekend was bij de TMG dat dit filmpje onrechtmatig verkregen was.
Het heeft m.i. totaal geen nieuwswaarde en ik kan geen andere reden bedenken dat men uit was op sensatie zonder na te denken wat voor schade ze zouden berokkenen. Ik vind deze actie gewoon crimineel en niet omdat het om Patricia Paay gaat. Dat zou ik bij alle mensen vinden.
Hoop ergens dat deze schadevergoeding ertoe bijdraagt dat men de volgende keer wel 2x nadenkt voordat men dit soort dingen plaatst. (maar dat zal ijdele hoop zijn)

Verder vind ik het als ICTer niet zo verrassend hoe het gaat. Ze doet gewoon aangifte op een normaal politiebureau met een agent die nergens iets van af weet er geen verstand van heeft. Die persoon heeft "ook maar" de privacy geschonden een filmpje illegaal verspreidt. De impact voor Patricia is natuurlijk super groot en het is ook wel erg, maar het is niet alsof er een moord is gepleegd. Er komt niet meteen een enorm team en budget vrij...
Enorm team en budget hoeft inderdaad niet maar ze kunnen er wel iemand opzetten van het cyberteam. Mensen die ervaring hebben met dit soort dingen. Dan was er een hele andere aangifte uitgekomen. Verder ben ik van mening dat als de politie afspraken maakt over b.v. terug bellen, dat ze die dan moeten nakomen. BN-er of geen BN-er, dat maakt n.l. niets uit.
Seks is natuurlijk maar nooit vanzelfsprekend!!!
Age is only a number, weight is only a number. I've decided, numbers are really starting to piss me off!!
Life can only be understood backwards. Unfortunately it must be lived forwards.

Offline vanbeuningen

• Nieuw Lid
  • *
  • Leeftijd: 25
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 17-02-2017 11:11:20
De titel verklaard alles denk ik.
Een collega duwde me gisteren de video waar het om ging in m'n gezicht met een hele hoop denigrerend commentaar erbij over dat ze te oud was en weet ik veel wat.

Misschien dat het door mijn lichte voorliefde voor wat er in de video gebeurd komt, maar ik had eigenlijk heel erg zo'n gevoel van "Is dit nou waar alle ophef om draait?"
Dat heb ik ook gezegd tegen de collega in kwestie en die ging lekker verder met denigrerend commentaar geven in de trant van "Mijn oma is jonger dan zij," en weet ik veel wat, iets waarop ik maar gereageerd heb met "Weet je wat ik erger vind?  Dat een man die zo'n filmpje dan toch nog maakt nog zo getikt is het te verspreiden ook, wetende dat het een vette rel zou opleveren en dat hij ermee wegkomt omdat hij niet op de video te zien is (alleen te horen)."

Overigens vind ik ook nu weer dat je gewoon moet doen waar je zin in hebt, of dat nou betekend dat je een seksvideo maakt (al dan niet zogenaamd zonder dat je het weet of weet ik veel wat) of dat je voor de playboy poseert.

Aangezien ik denk dat het onderwerp hier nauwelijks leeft, of dat het de mensen hier weinig uitmaakt denk ik dat er weinig reacties zullen komen, maar goed.

Patricia Paay verdient niks anders dan respect... d:)b

Offline Johan31sneek

• Actief Lid
  • Leeftijd: 32

Gepost op: 17-02-2017 12:17:47
Als onbekende Nederlander is het al zeer link om een sexfilm te maken, laat staan voor een BN'er. Dit neemt niet weg dat wat Patricia Paay is overkomen in 1 woord HORROR is. Vind het echt heel erg voor haar. Dat verdient ze echt niet. Ik hoop dan ook snel dat justitie een dader kan oppakken en straffen.

Offline bootman

• Bekend Lid

Gepost op: 17-02-2017 13:55:04
[..]

Patricia Paay verdient niks anders dan respect... d:)b
Waarom? Omdat ze neukt? Dat doen heel veel mensen, dus waarom zou ze daarvoor respect verdienen? Patries verdient alleen respect omdat ze af en toe een paar liedjes zingt, maar goed, naar die liedjes luistert niemand meer vandaag de dag. Verder heeft ze geen kwaliteiten, tenzij je dikke tetten als kwaliteiten telt. Patries is net zo iemand als Jamai. Na zijn idols gedoe is hij totaal niet relevant, maar toch voelen de media zich genoodzaakt hem uit te nodigen en over hem te lullen.
« Laatst bewerkt op: 17-02-2017 13:55:56 door bootman »

Offline bootman

• Bekend Lid

Gepost op: 17-02-2017 13:56:59
Ik wil ook wel een seksvideo maken van mijn piemeltje als ik dan bij Jinek aan mag schuiven. Waar kan ik me aanmelden?

Offline Chuck Maxi

• Moderator
  • Bekend Lid

Gepost op: 17-02-2017 14:01:15
[..]
Waarom? Omdat ze neukt? Dat doen heel veel mensen, dus waarom zou ze daarvoor respect verdienen? Patries verdient alleen respect omdat ze af en toe een paar liedjes zingt, maar goed, naar die liedjes luistert niemand meer vandaag de dag. Verder heeft ze geen kwaliteiten, tenzij je dikke tetten als kwaliteiten telt. Patries is net zo iemand als Jamai. Na zijn idols gedoe is hij totaal niet relevant, maar toch voelen de media zich genoodzaakt hem uit te nodigen en over hem te lullen.
Vertel ons anders wat je echt van Patricia vindt, het is me nog niet helemaal duidelijk

Offline bootman

• Bekend Lid

Gepost op: 17-02-2017 14:08:04
[..]
Vertel ons anders wat je echt van Patricia vindt, het is me nog niet helemaal duidelijk
Was dat nog niet duidelijk? Een gezellig lekker wijf dat van neuken houdt zoals zo veel andere lekkere wijven die vroeger een aantal liedjes heeft gezongen maar nu totaal niet meer relevant of interessant is en daarom dus ook geen media-aandacht hoeft te krijgen omdat er veel interessantere dingen zijn om over te praten dan te circlejerken hoe erg het wel niet is dat we iemand kunnen zien neuken maar dan toch ondertussen zelf wel kijken hoe ze geneukt wordt.

Offline vanbeuningen

• Nieuw Lid
  • *
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 20-02-2017 10:16:04
Als onbekende Nederlander is het al zeer link om een sexfilm te maken, laat staan voor een BN'er. Dit neemt niet weg dat wat Patricia Paay is overkomen in 1 woord HORROR is. Vind het echt heel erg voor haar. Dat verdient ze echt niet. Ik hoop dan ook snel dat justitie een dader kan oppakken en straffen.

Helemaal mee eens d:)b

Offline WoWe

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 36

Gepost op: 23-02-2017 15:01:32
Ik heb de video gezien. Niet mijn voorkeur qua sex... Maar wat ze in haar privé leven doet moet ze natuurlijk helemaal zelf weten. Ook of ze het op wilt nemen of niet. Maar het is natuurlijk ronduit schandalig dat iemand zoiets openbaar maakt!!! Echt belachelijk. Ik heb dan ook te doen met Patricia Paay. Moge de dader snel gepakt en gestraft worden.
"A fetish for facials". Geinteresseerd in van alles en nog wat ;)

Offline Eave

• Erelid

Gepost op: 23-02-2017 18:09:53
Hoezo moet je nog benoemen dat het niet jouw voorkeur van seks is. Is toch totaal irrelevant.
Ik ben liefv.

Offline WoWe

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 36

Gepost op: 23-02-2017 18:15:10
Pfff wat een gemuggenzift over een zinnetje...
"A fetish for facials". Geinteresseerd in van alles en nog wat ;)