Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: [Opwinding] Latex onder kleding  (gelezen 607 keer)

Offline mr latexTopic starter

• Nieuw Lid
  • *
  • Leeftijd: 32
  • Land: nl
  • Geslacht: Man

Gepost op: 08-02-2017 22:28:10
0
Na een lange tijd offline toch maar eens wat posten uit interesse.

Ik draag graag latex en helemaal onder me kleren zodat niemand het ziet.
Zou het ook graag naar bijv me werk willen gaan dragen maar als ik naar het toilet moet dan hoor je het toch als voorbijganger. (Veel collega's dus wordt druk bezocht)
Ik vind het niet erg als je het lekkere gekraak hoort, maar wil niet dat iemand anders het hoort.

Mijn vraag aan jullie is hoe ervaren jullie het? Dragen jullie het onder kleding of exposed? Hoe lang draag je het? Wat draag je? Hoe doe je het met sanitaire stops?

Offline heerlijk62

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 11-02-2017 06:49:01
0
Ik draag altijd latex slips onder mijn gewone kleren. Het is geen probleem, het valt niet meer op als "normaal" ondergoed en je kunt gewoon naar het toilet. Soms bij het bukken zal je ongetwijfeld weleens de slip kunnen zien maar daar stoor ik mijzelf niet zo aan.

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 12-02-2017 09:57:06
0
Ik draag altijd latex slips onder mijn gewone kleren. Het is geen probleem, het valt niet meer op als "normaal" ondergoed en je kunt gewoon naar het toilet. Soms bij het bukken zal je ongetwijfeld weleens de slip kunnen zien maar daar stoor ik mijzelf niet zo aan.

Toch een vraag uit interesse.
Als jij zoals je zegt altijd een latex slip draagt, zit er dan nog een erotisch tintje aan of vind je normaal ondergoed niet (meer) lekker zitten? Wat is de reden voor jou om dit altijd te dragen?

Offline heerlijk62

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 13-02-2017 08:54:01
0
[..]

Toch een vraag uit interesse.
Als jij zoals je zegt altijd een latex slip draagt, zit er dan nog een erotisch tintje aan of vind je normaal ondergoed niet (meer) lekker zitten? Wat is de reden voor jou om dit altijd te dragen?

Dat is zowel het erotische tintje als wel dat ik “normaal” ondergoed niet meer fijn vind om te dragen. Ik ben steeds meer aangetrokken door rubber/latex (fetisj). Ik heb veel rubber kleding maar dit kan ik niet altijd overdag dragen wanneer ik buiten de deur ben. Wanneer ik thuis ben kleed ik mij veelal in rubber, ook slaap ik in deze rubberen kleding (pyjama,nachthemd, jogging kleding). Mijn bed overtrek, matrashoes, slaapzak en kussen zijn van gemaakt van rubber (Mackintosh rubber). Ik heb ook enkele rubbersuits, deze zijn gemaakt van heavy rubber (1,2mm dik).

Offline SteveR

• Nieuw Lid
  • *
  • Leeftijd: 29
  • Land: be

Gepost op: 17-02-2017 14:36:10
0
Ik draag regelmatig latex onder mijn kledij tijdens het werken.
Meestal is het een string of shorts, maar het is al gebeurd dat ik een rubber t-shirt aanhad ook.
Een paar keer heb ik al een kort rubber surfpak aangehad, maar dat is altijd wat opletten dat het niet zichtbaar wordt...

Offline LinkerSok

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 24

Gepost op: 17-02-2017 14:55:40
0
Ik snap dat niet, dat hoor je toch als iemand naar het toilet gaat of zo. Ik kan me echt niet voorstellen dat je niks hoort als je je latex kleding uittrekt :+

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 17-02-2017 17:18:28
0
Ik snap dat niet, dat hoor je toch als iemand naar het toilet gaat of zo. Ik kan me echt niet voorstellen dat je niks hoort als je je latex kleding uittrekt :+

Precies!!
Dat is dus mijn vraag ook.
Als je het alleen draagt en het goed aantrekt hoef je het niet te horen. Maar bij toiletbezoek of iets dergelijks hoor je het toch. Of in bijvoorbeeld kantoor waar het stil is/kan zijn.

Hoe doe je dat praktisch gezien? Of wat doen je voor werk? (Geen bedrijven noemen maar alleen functie bijvoorbeeld)
« Laatst bewerkt op: 17-02-2017 17:20:25 door mr latex »

Offline SteveR

• Nieuw Lid
  • *
  • Leeftijd: 29

Gepost op: 17-02-2017 18:54:06
0
[..]

Precies!!
Dat is dus mijn vraag ook.
Als je het alleen draagt en het goed aantrekt hoef je het niet te horen. Maar bij toiletbezoek of iets dergelijks hoor je het toch. Of in bijvoorbeeld kantoor waar het stil is/kan zijn.

Hoe doe je dat praktisch gezien? Of wat doen je voor werk? (Geen bedrijven noemen maar alleen functie bijvoorbeeld)

Ik sta in het onderwijs, maar heb nog nooit gehad dat iemand het hoorde...