Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: [Gevoelens] Depressie- en diptopic  (gelezen 25716 keer)

Offline Vile_Blood

• Forummeubel
  • *
  • Land: be
  • Geslacht: Man

Gepost op: 17-02-2017 14:47:45
[..]
jaa, ik snap wat je bedoelt maar ik kijk maandag ff aan  :K
ik zou wel even een update geven als het gesprek geweest is.
Top. d:)b

Sometimes you just have to die a little inside to be reborn and rise again as a stronger and wiser version of you.

Offline Incel!

• Erelid
  • Land: nl

Gepost op: 18-02-2017 01:00:44
Heb daar echt een hekel aan. Als jij je gewoon wel netjes aan de regels houdt kan je nergens op worden aangesproken en zal er nooit naar je worden gewezen. Zo'n verbitterde "oog om oog.."-houding kan je echt beter laten varen.
Even voor de duidelijkheid. Ik had het over het gesprek opnemen.
Seks is natuurlijk maar nooit vanzelfsprekend!!!
Age is only a number, weight is only a number. I've decided, numbers are really starting to piss me off!!
Life can only be understood backwards. Unfortunately it must be lived forwards.

Offline HumbleDeer

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 15
  • Land: be
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 18-02-2017 21:27:07
'k Heb 'm dan toch gevonden. Is er iemand die misschien tijd teveel heeft op op Whatsapp ofzo te praten? Of iets anders als het beter zit.

Nederlanders houden blijkbaar nogal van WhatsApp
Anna - Haar/Ze

Offline Madlenka

• Donateur
  • Bekend Lid
  • Leeftijd: 27

Gepost op: 19-02-2017 15:17:03
Ik heb hier al iets over geschreven in het Tindertopic maar wilde er toch nog iets persoonlijkers over kwijt, iets algemeners. Ik hoef niet echt advies, dit helpt om het te verwerken, en komende week met opgeheven hoofd verder te gaan. Even in een spoiler omdat wellicht niet iedereen dit lange verhaal wil lezen :)
Citaat
Nou mijn date gaat lekker niet door vandaag, drama gisteren omdat hij afzei zonfer ook msar te zeggen waarom, nu heeft hij het opgegeven. kut zooi,  maar ja als hij te onzeker is om ervoor te durven gaan dan kan ik dat niet pushen.Heb al eerder zoiets gedaan bij een gast die zich ergens niet goed genoeg voor me voelde en we kwamen wel bij elkaar maar het werd uiteindelijk toch niks. Vind het moeilijk om iemand toe te staan het gewoon op te geven als ik het onzin vind want het is op basis van WhatsApp en de enige irl date was prima, maar wil ook niet altijd de idioot zijn die het maar blijft proberen, als vrouw ben he dan bijzonder sneu.
Dus.. nou ja 'next' wil ik niet zeggen want ik heb verder niet echt zin in daten, maakte een uitzondering voor deze mafkees omdat hij wel erg leuk was. Tot ooit liever, ik ga verder werken aan mijn issues en hopelijk ben ik er de volgende keer meer aan toe zodat dit drama niet hoeft.
Spoiler (Klik om te tonen/verbergen)
Live for Love.
Trust me, I'm a chemist :)

Offline Sonne

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 20

Gepost op: 19-02-2017 15:48:40
Ik ben blij om dit te lezen Madlenka, omdat het mooi is om te zien hoe hard je werkt, hoe graag je ook gelukkig wil zijn. En dat is je echt gegund.  :K
''I caught you staring at me, and I was thinking clearly. Now I'm like a bee, and I'm hunting for the honey.''

Offline Hainje

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 33

Gepost op: 19-02-2017 15:54:58
Goed bezig!! :d
Details blijf je houden.

Hou je visie breed als een panoramadak ~ Dazzled Sticks.

Offline Madlenka

• Donateur
  • Bekend Lid

Gepost op: 19-02-2017 20:11:24
Dankjulliewel  :K Inmiddels komt het volle besef en verdriet (ja laat me ik was echt aardig verliefd) en ben ik niet meer zo verstandig als hierboven misschien. Hij is me niet waard als hij het zo makkelijk opgeeft. "Hij is me niet waard als hij het zo makkelijk opgeeft, en zich er zo makkelijk vanaf maakt ineens. Maar argh waarom de hell doet hij dat nu ineens en was eerst alles ok en wilde hij aan dingen werken." :')
Live for Love.

goudvis

• Gast

Gepost op: 19-02-2017 20:12:31

Awwww sterkte madlenka :K

Offline Djémo

• Actief Lid

Gepost op: 19-02-2017 20:23:38
Met opa gaat het nog niet echt goed. Ze bloeddruk was gestegen tot 280. Nou dat die nog niet uit elkaar gespat is was een wonder. Ze denken dat die een propje heeft bij de kransslagader. Blij hem ff gezien te hebben en probeerde te doen alsof er niks was en kreeg veel kusjes en knuffels wat die normaal niet doet. Wel eng om te zien dat die zo rood/paars word van de bloeddruk. Vanaf nu mogen we geen contact  meer hebben omdat door elk dingetje hij heel enthousiast word en ze willen dat ze bloeddruk stabiel is dus tot die tijd kunnen ze niks en dus ook geen operatie. Dus, heel veel hoop hebben nu..
i'm not weird
i'm limited edition.
<3

Offline Artemis

• Hoofdmoderator
  • Expertise: Geneeskunde
  • Forumfossiel

Gepost op: 19-02-2017 21:31:06
Heb gisteren heel mooi afscheid van mijn oma gehad, goede speeches van mensen :)

In het kader der "je gelooft het niet..." is vanmorgen mijn andere oma overleden. Binnen een week oma-loos :') Ben blij voor mijn oma, zij was zo klaar met het leven - en had een veel minder sterke band met haar dan mijn andere oma. Donderdag weer een begrafenis... Ook mooi dat echt iedereen er zo over denkt :P Mijn ouders gaan tijd over hebben, die waren voor beide oma's de belangrijkste mantelzorgers :+
Voor vragen of opmerkingen mag je mij altijd een persoonlijk bericht of e-mail sturen! BELANGRIJK: De door mij gegeven adviezen zijn gebaseerd op informatie zoals mij die is gegeven op het internet. Ik geef mijn advies dus zonder kennis van de (volledige) medische voorgeschiedenis. Om die reden kunnen aan mijn adviezen geen enkele rechten of zekerheden worden ontleend. Ik raad iedereen met een medisch probleem aan altijd zijn of haar huisarts te consulteren.

Offline Madlenka

• Donateur
  • Bekend Lid

Gepost op: 19-02-2017 21:34:49
Ah nee zeg, sterkte met dit tweede verlies Artemis! Moet wel vreemd zijn.  :K
Live for Love.

Offline Madlenka

• Donateur
  • Bekend Lid

Gepost op: 19-02-2017 21:35:47
Met opa gaat het nog niet echt goed. Ze bloeddruk was gestegen tot 280. Nou dat die nog niet uit elkaar gespat is was een wonder. Ze denken dat die een propje heeft bij de kransslagader. Blij hem ff gezien te hebben en probeerde te doen alsof er niks was en kreeg veel kusjes en knuffels wat die normaal niet doet. Wel eng om te zien dat die zo rood/paars word van de bloeddruk. Vanaf nu mogen we geen contact  meer hebben omdat door elk dingetje hij heel enthousiast word en ze willen dat ze bloeddruk stabiel is dus tot die tijd kunnen ze niks en dus ook geen operatie. Dus, heel veel hoop hebben nu..
Oh, dit had ik niet gezien. Wat naar en spannend zeg, heel veel sterkte voor je opa!  :K
Live for Love.

Offline Marco

• Moderator
  • Forummeubel

Gepost op: 19-02-2017 21:43:01
Heb gisteren heel mooi afscheid van mijn oma gehad, goede speeches van mensen :)

In het kader der "je gelooft het niet..." is vanmorgen mijn andere oma overleden. Binnen een week oma-loos :') Ben blij voor mijn oma, zij was zo klaar met het leven - en had een veel minder sterke band met haar dan mijn andere oma. Donderdag weer een begrafenis... Ook mooi dat echt iedereen er zo over denkt :P Mijn ouders gaan tijd over hebben, die waren voor beide oma's de belangrijkste mantelzorgers :+

Dat is bizar zeg, nogmaals sterkte dan! :(

Wel fijn dat je alvast mooi afscheid hebt kunnen nemen van je andere oma.
The future started yesterday and we're already late ~ Lid van WWS!

Online Chuck Maxi

• Moderator
  • Bekend Lid
  • Leeftijd: 24

Gepost op: 19-02-2017 21:44:14
Gecondoleerd again :(

Online Puck

• Bekend Lid

Gepost op: 19-02-2017 21:44:39
Wow wat raar Artemis. Zal wel ff gek zijn. Sterke!