Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: Donaties  (gelezen 5128 keer)

Offline ArtemisTopic starter

• Hoofdmoderator
  • Expertise: Geneeskunde
  • Forumfossiel
  • Land: nl
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 22-07-2015 18:02:18
Het heeft even geduurd, maar vanaf nu is het mogelijk om SWB te helpen met donaties! We hebben besloten hier geen systeem voor aan te kopen of iets dergelijks, maar het gewoon via standaard overmaken aan onze rekening te laten lopen.
Donaties vanaf 2,50 zullen beloond worden met 1 jaar gratis uitbreiding van de PM-inbox naar onbeperkt. Mocht je minder of juist meer willen geven, dan mag dat uiteraard ook! Vergeet niet je forumnaam bij je donatie te vermelden.

Rekeningnummer: NL71 RABO 0303043849
Tnv: Stichting Forum Hilde van der Ploeg

Waarom doneren?
- Je draagt bij aan het voortbestaan van het forum.
- Dankzij donaties hebben we meer financiŽle middelen om in de toekomst breder in te zetten.
- Doneren hoeft niet duur te zijn. Vanaf Ä2,50 ontvang je de voordelen van een donateursstatus.
- Als bedankje voor een donatie ontvang je een jaar lang een onbeperkte inbox.
- In je profiel krijg je tevens een jaar lang de titel 'Donateur'.

Hoe doneer je?
- Je maakt het geld over op bovenstaande rekening
- Vergeet niet om hierbij je nickname te vermelden.
- Zodra de donatie binnen is zal je de voordelen voor een donateur ontvangen.

Wat gebeurt er met je donatie?
Om een idee te schetsen van wat wij met het geld doen wat wij d.m.v. donaties binnenkrijgen.
- Administratieve kosten van de stichting
- Aanbestedingen zoals een mobiel thema, logo etc.

Voor vragen over het doneren kun je een pm sturen naar Artemis. We willen je alvast bedanken voor je bijdrage.

Het modteam

Een kleine disclaimer: een donatie is een eenmalige gift, geen lidmaatschap of iets in die trant. Je krijgt er dus geen speciale rechten voor terug (m.u.v. de onbeperkte inbox) of inspraak in het beleid. Je kan je donatie niet terugkrijgen, ook niet na een (tijdelijke of permanente) ban. Doneren is dus geheel je eigen verantwoordelijkheid.
« Laatst bewerkt op: 10-08-2015 20:26:33 door Artemis »
Voor vragen of opmerkingen mag je mij altijd een persoonlijk bericht of e-mail sturen! BELANGRIJK: De door mij gegeven adviezen zijn gebaseerd op informatie zoals mij die is gegeven op het internet. Ik geef mijn advies dus zonder kennis van de (volledige) medische voorgeschiedenis. Om die reden kunnen aan mijn adviezen geen enkele rechten of zekerheden worden ontleend. Ik raad iedereen met een medisch probleem aan altijd zijn of haar huisarts te consulteren.