Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: [Sense] Te snel klaarkomen  (gelezen 1051 keer)

Offline ArtemisTopic starter

• Hoofdmoderator
  • Expertise: Geneeskunde
  • Forumfossiel
  • Land: nl
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 19-04-2017 10:54:38
0
Nieuwe vraag van de week + discussie: https://www.sense.info/veelgestelde-vragen/402/170575

Hoe stel ik mijn zaadlozing uit tijdens de seks?
Citaat
Wil je het klaarkomen uitstellen tijdens de seks? Probeer eens een ander standje. Hou je bekken of hele lijf stil terwijl de ander beweegt. Tijdens het masturberen, kun je het klaarkomen (leren) uitstellen door de knijptechniek of met de stop-startmethode. Bedenk dat de meeste jongens binnen 3 minuten neuken een zaadlozing hebben. Te vroeg klaarkomen is: binnen 1 minuut een zaadlozing hebben tijdens het neuken. Of klaarkomen bij de eerste aanraking van de penis. Als je ouder wordt, kan het langer duren. 

Stelling SWB:
Als de man te snel klaarkomt, verpest dit je seksleven.
Voor vragen of opmerkingen mag je mij altijd een persoonlijk bericht of e-mail sturen! BELANGRIJK: De door mij gegeven adviezen zijn gebaseerd op informatie zoals mij die is gegeven op het internet. Ik geef mijn advies dus zonder kennis van de (volledige) medische voorgeschiedenis. Om die reden kunnen aan mijn adviezen geen enkele rechten of zekerheden worden ontleend. Ik raad iedereen met een medisch probleem aan altijd zijn of haar huisarts te consulteren.

Offline Eeyore

• Actief Lid
  • Leeftijd: 27

Gepost op: 19-04-2017 11:07:49
0
Nope. Kwestie van vaker oefenen en andere shit proberen.
I owned every second that this world could give I saw so many places  The things that I did
Yeah, with every broken bone I swear I lived.

Offline NoŽlle

• Actief Lid
  • Leeftijd: 23

Gepost op: 19-04-2017 13:28:10
0
Als het altijd te snel is wel ja. Een keertje of af en toe is niet erg, maar ik wil zelf ook graag voldaan zijn na de seks.

Offline Sacha

• Erelid

Gepost op: 19-04-2017 18:54:35
0
Als het altijd te snel is wel ja. Een keertje of af en toe is niet erg, maar ik wil zelf ook graag voldaan zijn na de seks.
Dit ja.
Loving every minute 'cause you make me feel so alive

Online waterkoker

• Bekend Lid

Gepost op: 21-04-2017 10:04:15
0
Als je seksleven eruit bestaat dat de een op zn rug gaat liggen, hij hem er even 1 minuut lang heen en weer in prikt en dan klaarkomt, dan is dat waarschijnlijk niet echt een fantastisch seksleven.

Echter als je seksleven daar sowieso al uit bestaat denk ik niet dat het veel beter gaat worden als de man ipv na 1 minuut 20 minuten lang blijft staan pompen...

Seks is wel iets meer dan alleen even rukken of stampen.

Offline Leeuwtje

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 21

Gepost op: 21-04-2017 22:15:08
0
Ligt eraan hoe lang de hele sekspartij duurt. Sommige mannen kunnen meerdere keren klaarkomen.

Offline diesel007

• Actief Lid
  • Geslacht: Man

Gepost op: 22-04-2017 18:37:02
0
Nope. Kwestie van vaker oefenen en andere shit proberen.
Gezien de stelling gaat je argument 'vaker oefenen' even niet op, het blijft een hypothese natuurlijk.

Andere shit uitproberen en doen kan natuurlijk wel.

Offline Spleetbewonderaar

• Nieuw Lid
  • *
  • Leeftijd: 46

Gepost op: 26-04-2017 10:30:42
0
Nouja wat tips? Helemaal eens met de bovenstaande tips het zijn er nog niet zo heel veel....

Hier dan de mijne; wat ook helpt om als je voelt dat wat sneller gaat dan dat je wilt,  je op je ademhaling moet letten. Bv. niet ademen op het tempo van je bewegingen wat heel natuurlijk is en je meestal zal doen. Je ademt gewoonlijk: (adem)in-(adem)uit; dat is 1-2; 1-2; 1-2; enz.

Maar de GOUDEN TIP is: dat moet je gaan ademen: (adem)in-rust-(adem)uit; (adem)in-rust-(adem)uit; dat is dus1-2-3; 1-2-3; 1-2-3; enz. Op het moment van rust houdt je dus voor een tel je adem in. Misschien eerst wat lastig maar het werkt echt! Ikzelf doe dat ook altijd als ik voel dat ik sneller ga dan dat ik wil. Op die manier blijf je ook wat betreft je opwinding lekker bij elkaar en kun je het je meisje ook naar haar zin maken.
Geniet er van!
Als een miljoenen mensen een stommiteit geloven, is het nog steeds een stommiteit.

Offline Danny_D

• Bekend Lid

Gepost op: 29-04-2017 13:03:05
0
Ik houd van het uitstel, maar als het een keer te snel komt dan vrij ik door tot een tweede keer.  d:)b

Bovendien is het zeer de vraag of seks orgasme-gericht moet zijn. Ik meen dat zelfs een erectie niet strikt noodzakelijk is. Je kan zo veel meer dan alleen neuken. Mond en handen kunnen ook wat en voor sommigen doen ze meer dan een penis. De opwinding in de aanloop naar het orgasme zet een man wel op scherp en maakt hem mogelijk bereid tot dingen waaraan hij anders niet eens zou willen denken, maar ook zonder die opwinding kan een man nog best anders gemotiveerd zijn om te vrijen. De erotiek kent vele drijfveren.

Ik ben het daarom oneens met de rechtlijnige stelling die te vroeg klaarkomen gelijkstelt met de mislukking van seks. Voor de enkelingen die weinig creatief zijn geldt deze stelling misschien. Maar de meesten onder de doorzetters zullen zo'n 'tekortkoming' al snel leren ombuigen tot een nieuwe kans op betere seks.
Benoemd door moderatoren als een van de "Gekkies" op SWB
For the moment a.k.a. Dandy_Sinned Hoor mijn lijflied.
Mijn verhaaltjes: http://forum.sekswoordenboek.nl/index.php?topic=165794.15

Gepost op: 07-05-2017 16:23:55
0
Ik ben helaas iemand die het niet zo lang volhoudt en ik baal daar wel heel erg van. Ik heb dit een tijdje weten te omzeilen door amfetamines te gebruiken maar deze hebben nogal een aanslag op je mentale gezondheid en hebben het probleem vermoedelijk nog erger gemaakt. Ik heb een tijdje gehad dat het 2-3 seconde duurde daarna no joke. Terwijl t daarvoor wel een minuut of 2-3 was.

Ik ben nu dagelijks pelvic floor oefeningen aan het doen, ik vermoed dat ik erg zwakke pelvic floor muscles heb en ik heb wel een vermoeden dat het lichtjes aan het werken is.

Dus even in een nutshell, het kan wel je seksleven verpesten - maar dat wil niet zeggen dat je er niks aan kunt doen. Daarbij zoals meerdere zeggen, is seks zoveel meer dan pompen en klaarkomen. Al geniet de voorkeur natuurlijk dat je wat langer van kunt genieten dan een halve minuut  :")
« Laatst bewerkt op: 07-05-2017 16:26:37 door conscious-awareness »

Offline Peter Wood

• Bekend Lid

Gepost op: 07-05-2017 17:09:04
0
Pelvic floor muscles .......!
Waarom noem je het niet gewoon bekkenbodemspieren?

anything