Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Poll

Wat heb jij gestemd?

VVD
18 (18.2%)
PvdA
1 (1%)
PVV
6 (6.1%)
SP
7 (7.1%)
CDA
4 (4%)
D66
12 (12.1%)
ChristenUnie
1 (1%)
GroenLinks
19 (19.2%)
SGP
1 (1%)
Partij voor de Dieren
10 (10.1%)
50PLUS
0 (0%)
Ondernemerspartij
0 (0%)
VNL
1 (1%)
DENK
0 (0%)
Nieuwe Wegen
0 (0%)
Forum voor Democratie
6 (6.1%)
De Burger Beweging
0 (0%)
Vrijzinnige Partij
0 (0%)
GeenPeil
0 (0%)
Piratenpartij
5 (5.1%)
Artikel 1
0 (0%)
Niet Stemmers
0 (0%)
Libertarische partij
0 (0%)
Lokaal in de Kamer
0 (0%)
Jezus Leeft
0 (0%)
StemNL
0 (0%)
MenS en Spirit
0 (0%)
Vrije Democratische Partij
0 (0%)
Ik heb niet gestemd
3 (3%)
Ik mag niet stemmen
4 (4%)
Ik heb blanco gestemd
1 (1%)

Totaal aantal stemmen: 96

Auteur Topic: [Politiek] Het Nederlandse Landelijke Verkiezingen Topic  (gelezen 57345 keer)

Offline Incel!

• Erelid
  • Land: nl
  • Geslacht: Man

Gepost op: 11-04-2017 23:27:10
Geen bedrag maakt het verlies van een geliefde goed natuurlijk maar ik ben het wel eens met die wet.
Seks is natuurlijk maar nooit vanzelfsprekend!!!
Age is only a number, weight is only a number. I've decided, numbers are really starting to piss me off!!
Life can only be understood backwards. Unfortunately it must be lived forwards.

Offline Dromer.

• Forummeubel
  • *
  • Leeftijd: 24

Gepost op: 12-04-2017 14:58:41
Laten we alsjeblieft punitieve accessoires als affectieschade uit het Nederlandse systeem weren. Niks belet benadeelden (slachtoffers, nabestaanden) om via de reguliere (civiele) weg hun schade te verhalen. Het strafrecht is er niet alleen maar voor het slachtoffer. Ik word zo kriebelig van die tendens om benadeelden steeds meer de regie te geven en te bevorderen tot het middelpunt van een strafzaak. Natuurlijk lijkt het super sympathiek, al die empowerment van benadeelden door ze onvoorwaardelijk een tof bedrag in de schoot te werpen, maar het maakt wel degelijk de baan vrij voor Amerikaanse toestanden. Het is minimaal de eerste stap.
« Laatst bewerkt op: 12-04-2017 14:59:17 door Dromer. »
Nee.

Offline eneri

• Forummeubel
  • *
  • Leeftijd: 29
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 12-04-2017 18:23:33
Ik hoorde net op het nieuws dat Jesse Klaver er morgen ook niet bij is omdat zijn moeder heel slecht ligt in het ziekenhuis. Ik moest gelijk aan dit topic denken   :')
If I die young, bury me in satin. Lay me down on a bed of roses. Sink me in the river at dawn. Send me away with the words of a lovesong.

Offline thebest

• Forummeubel
  • *
  • Leeftijd: 26

Gepost op: 12-04-2017 18:27:04
Ik stiekem eigenlijk ook.

Maar goed, dit is natuurlijk een legitieme reden om even niet aanwezig te zijn bij de onderhandelingen.

Offline Regolo

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 31

Gepost op: 12-04-2017 18:37:28
Hoop alleen wel dat Van Ojik iets zorgvuldiger omgaat met de informatie die hij mee krijgt gedurende de onderhandelingen.

Offline Fischie

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 24

Gepost op: 13-04-2017 01:23:22
Ik hoorde net op het nieuws dat Jesse Klaver er morgen ook niet bij is omdat zijn moeder heel slecht ligt in het ziekenhuis. Ik moest gelijk aan dit topic denken   :')
Ja maar dit vind ik minder erg dan een "pappadag".

Offline Regolo

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 31

Gepost op: 20-04-2017 18:15:31
Wat een onzin dat ze een week niet gaan onderhandelen en vakantie nemen. Neem gewoon je verantwoordelijkheid voor het land.

Offline Pieter-bastiaanTopic starter

• Actief Lid
  • Leeftijd: 23

Gepost op: 21-04-2017 07:35:43
Wat een onzin dat ze een week niet gaan onderhandelen en vakantie nemen. Neem gewoon je verantwoordelijkheid voor het land.

Pessimist - de boze witte man 
Er zijn mensen die alles weten, maar dat is dan ook alles. - Machiavelli

Offline Avalanche

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 25

Gepost op: 21-04-2017 13:33:13
[..]

Pessimist - de boze witte man

IS daar nu geen cursus voor?
I may not be able to see you. There are maybe hundreds of miles between us. But i'll always be looking your way.

Offline kiekeboe

• Forummeubel
  • *

Gepost op: 21-04-2017 13:53:08
Wat een onzin, dat politici geen recht op vakantie hebben
Ik ben niet nieuwsgierig, ik ben belangstellend

<3 poepie <3 :)

Offline waterkoker

• Bekend Lid

Gepost op: 21-04-2017 14:14:23
Politici hebben zeker recht op vakantie. Maar als je leidinggevende bent gaat soms het belang van het bedrijf, of in dit geval niet minder: het land, vr op je persoonlijke belang.

Dus in dit geval zou het ze hebben gesierd als ze gewoon doorgingen met formeren. Formatie is een langdurig proces waarbij ondertussen weinig geregeerd wordt. Het zou een hoop schelen als ze het op tijd kunnen afronden zodat ze voor de zomer de begrotingsstukken kunnen maken en er straks gewoon een miljoenennota van het nieuwe kabinet ligt.

Als ze gewoon doorwerken en dan lekker een week vrij nemen als het akkoord er ligt...

Online Joey

• Forummeubel
  • *

Gepost op: 21-04-2017 14:37:05
Ja waterkoker, dat is natuurlijk allemaal maar makkelijk gezegd, maar ze hebben een hele verkiezingscampagne achter de rug, die vrij intensief was. Daarna werd begonnen met de formatiegesprekken die non-stop zouden doorgaan tot de zomer. Ik vind het echt op z'n plaats dat ze een week vrij nemen. En mens kan niet continu maar blijven gaan. Je hebt niets aan uitgebluste politici die het land gaan besturen.
Altijd lekker karnen <3

Offline waterkoker

• Bekend Lid

Gepost op: 21-04-2017 14:47:59
Ze nemen ieder weekend al een extra dag vrij. Dat is toch een mooie oplossing ipv de vakantie?

Offline Ednil

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 29

Gepost op: 21-04-2017 14:52:31
Ze nemen ieder weekend al een extra dag vrij. Dat is toch een mooie oplossing ipv de vakantie?
Wat een onzin.

Soms is het goed om even een flinke pauze te houden. Dan kom je iets meer op een afstandje te staan, kun je nog eens rustig nadenken over de onderwerpen, even reflecteren. Daarna kun je echt met nieuwe energie de onderhandelingen weer in. Je kunt beter een weekje extra nemen en een goed programma hebben dan alles afraffelen.

anything