Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: [Dildo] Dildo met prepaid kaart kopen  (gelezen 403 keer)

Offline LapjeTopic starter

• Actief Lid

Gepost op: 12-08-2017 09:16:46
0
Hey allemaal, ik wil een dildo kopen voor mijn vriendin, zodat we nog meer plezier kunnen hebben in bed. Het probleem is echter dat ik het online niet kan kopen omdat mijn moeder altijd mijn rekeningen nakijkt. Ik heb erover gedacht om een prepaid mastercard/visa aan te schaffen.

Echter heb ik geen idee waar ik zo iets kan verkrijgen (BelgiŽ). Kan je zo een prepaid card afhalen aan een tankstation of winkel? Moet je dit aanvragen aan de bank of online? Heb echt geen flauw idee. Ik zou het snel willen kopen want ze is bijna jarig. Dankje voor het lezen xx

Offline Euphoria.frl

• Nieuw Lid
  • *
  • Land: nl

Gepost op: 12-08-2017 09:28:21
0
Dat zijn de leukste verjaardagscadeautjes! De makkelijkste oplossing is naar een erotiekwinkel in de buurt gaan en gewoon contant betalen. Daar kan je ook nog voelen van wat voor materiaal de dildo is en hoe dat aanvoelt, hoe groot hij echt is etc.

”f je bestelt wel gewoon online en dan ziet je moeder het maar. Je ziet vrijwel nooit WAT er is gekocht, alleen waar en voor welk bedrag. Is dat echt een probleem? Ik zou iets hebben van: "moet ze maar niet op mijn bankrekening kijken". Leuke discussie achteraf om het eens over jouw privacy te hebben?

Een prepaid card kan ook een optie zijn, maar aangezien je het snel nodig hebt is de beste tip die ik kan geven: ga naar een winkel in de buurt om wat moois uit te zoeken!
Advies over erotische producten of speeltjes? Neem contact op met Euphoria via een PB, e-mail (info@euphoria.frl) of WhatsApp 06-14159822 (link werkt op mobiel) We helpen je graag & bijten niet.

Offline Peter Wood

• Bekend Lid
  • Geslacht: Man

Gepost op: 12-08-2017 12:54:59
0
Hey allemaal, ik wil een dildo kopen voor mijn vriendin, zodat we nog meer plezier kunnen hebben in bed. Het probleem is echter dat ik het online niet kan kopen omdat mijn moeder altijd mijn rekeningen nakijkt. Ik heb erover gedacht om een prepaid mastercard/visa aan te schaffen.

Hoe oud ben je eigenlijk?  Mag seks wel van je moeder?

Online thebest

• Forummeubel
  • *
  • Leeftijd: 26

Gepost op: 12-08-2017 12:57:36
0
In Nederland kun je zo'n prepaidkaart onder andere halen bij een GWK op het station, hoe dat in BelgiŽ zit zou ik niet weten.

• Actief Lid

Gepost op: 12-08-2017 13:22:41
0
[..]

Hoe oud ben je eigenlijk?  Mag seks wel van je moeder?

Ja, ik ben 20 jaar oud. Seks mag, maar ik heb liever dat ze zo een dingen niet weet

Offline Peter Wood

• Bekend Lid

Gepost op: 12-08-2017 13:59:43
+1
En toch je financiŽle doen en laten controleren? Dan heb je toch geen privacy?

Offline Incel!

• Erelid

Gepost op: 12-08-2017 14:24:37
+1
Je bent 20 jaar. Wordt hoog tijd dat jij je eigen (financiŽle) leven in de hand neemt. Je moeder weet echt wel dat je al seks hebt, daar hoef jij je niet voor te schamen. En hoe of met wat je dat doet, dat gaat haar niets aan. Je hebt toch recht op je eigen privacy.

Maar als ik jou was zou ik gewoon naar een winkel gaan.
Seks is natuurlijk maar nooit vanzelfsprekend!!!
Age is only a number, weight is only a number. I've decided, numbers are really starting to piss me off!!
Life can only be understood backwards. Unfortunately it must be lived forwards.

Offline Puck

• Bekend Lid

Gepost op: 12-08-2017 14:31:28
0
Huh, waarom kan ze dat zien als je twintig bent? Dat hoort automatisch te stoppen als je 18 wordt. In nl dan.

Offline Krumei

• Bekend Lid
  • Land: be
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 12-08-2017 14:45:16
0
Ik ken meer mensen (20+) wiens ouders mee de volmacht hebben over hun rekening. Kan verdomd handig zijn in sommige situaties. :)

Offline kiekeboe

• Forummeubel
  • *

Gepost op: 12-08-2017 16:18:28
0
Zoals hier al gezegd wordt is naar een winkel gaan het makkelijkste, er zijn zeker prepaid creditkaarten, waar je geld op kan zitten via code's die je contant in de winkel kan kopen, paysafecard is volgens mij wel 1 van de grotere. Maar er zijn meerdere.

Maar het kost effe tijd voordat je zo'n creditkaart krijgt, je moet een rekening openen, dan moet je daar je creditkaart aanvragen die je thuis gestuurd krijgt. Als je moeder je rekeningen controleert, veronderstel ik dat ze ook je post zal controleren, waardoor dit ook niet echt een optie is.
Ik ben niet nieuwsgierig, ik ben belangstellend

<3 poepie <3 :)

Online thebest

• Forummeubel
  • *

Gepost op: 12-08-2017 16:32:39
0
Zoals hier al gezegd wordt is naar een winkel gaan het makkelijkste, er zijn zeker prepaid creditkaarten, waar je geld op kan zitten via code's die je contant in de winkel kan kopen, paysafecard is volgens mij wel 1 van de grotere. Maar er zijn meerdere.

Maar het kost effe tijd voordat je zo'n creditkaart krijgt, je moet een rekening openen, dan moet je daar je creditkaart aanvragen die je thuis gestuurd krijgt. Als je moeder je rekeningen controleert, veronderstel ik dat ze ook je post zal controleren, waardoor dit ook niet echt een optie is.
Zoals eerder gezegd, dat soort kaarten kun je ook gewoon op het station halen. Nu weet ik niet helemaal hoe dat in BelgiŽ zit, maar daar zul je op de grotere stations vast ook wel iets als een GWK hebben.

Offline Puck

• Bekend Lid

Gepost op: 12-08-2017 17:56:21
0
Ik ken meer mensen (20+) wiens ouders mee de volmacht hebben over hun rekening. Kan verdomd handig zijn in sommige situaties. :)
In welke situaties dan? Als je verstandelijk beperkt bent ofzo, okť. Maar anders?

• Actief Lid

Gepost op: 12-08-2017 18:08:13
0
Ik ben vandaag naar een tankstation geweest en daar hadden ze het niet. Verder nog rondgekeken maar niks gevonden. Ik heb er 1 online aangevraagd en die zal ik in de bus krijgen. Kan mijn moeder zien wat ik koop via mijn prepaid kaart of is dat apart van mijn rekening? En inderdaad, mijn moeder heeft volmacht over mijn rekeningen

Offline Krumei

• Bekend Lid
  • Land: be
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 12-08-2017 20:45:14
0
[..]
In welke situaties dan? Als je verstandelijk beperkt bent ofzo, okť. Maar anders?

Ja anders ook, die mensen hebben een masterdiploma dus verstandelijk beperkt zou ik ze niet noemen.
Bv. als er dringend geld overgemaakt moet worden en jij bent niet in die mogelijkheid (om wat voor reden dan ook), als je sterft of een ernstig ongeval meemaakt zit je geld niet geblokkeerd, en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Je moet dan natuurlijk wel een goede band met je ouders hebben en er op vertrouwen dat ze je niet continu gaan controleren.

Offline Incel!

• Erelid

Gepost op: 13-08-2017 02:57:30
0
Ik ben vandaag naar een tankstation geweest en daar hadden ze het niet. Verder nog rondgekeken maar niks gevonden. Ik heb er 1 online aangevraagd en die zal ik in de bus krijgen. Kan mijn moeder zien wat ik koop via mijn prepaid kaart of is dat apart van mijn rekening? En inderdaad, mijn moeder heeft volmacht over mijn rekeningen
Nee, natuurlijk kan jouw moeder niet zien wat jij met een prepaidkaart koopt. Lijkt mij nogal logisch. Ze kan wel zien als jij geld op die prepaidkaart zet vanaf jouw betaalrekening.

Mag ik vragen waarom jou moeder nog steeds een volmacht heeft op jouw bankrekening?
« Laatst bewerkt op: 13-08-2017 03:00:03 door Incel! »
Seks is natuurlijk maar nooit vanzelfsprekend!!!
Age is only a number, weight is only a number. I've decided, numbers are really starting to piss me off!!
Life can only be understood backwards. Unfortunately it must be lived forwards.

anything