Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: [Verliefd] Meisje van 17 verliefd op mij (20)  (gelezen 1357 keer)

Offline Krumei

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 26
  • Land: be
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 12-08-2017 20:33:35
+1
Ik vraag mij oprecht af bij welke organisatie jij zit, zou je dat kunnen PM'en?
Bij de organisatie waar ik actief ben, is "leider"-"deelnemer" ook een no-go op kamp zelf, maar nadien ben je vrij om te doen wat je wil.  Je bent namelijk enkel op dat kamp leider van haar, en niet permanent.
Ook het spreken over 17-jarigen als kinderen vind ik erg vreemd.

Offline kiekeboe

• Forummeubel
  • *
  • Land: nl
  • Geslacht: Man

Gepost op: 12-08-2017 21:50:21
+1
Ik vraag mij oprecht af bij welke organisatie jij zit, zou je dat kunnen PM'en?
Bij de organisatie waar ik actief ben, is "leider"-"deelnemer" ook een no-go op kamp zelf, maar nadien ben je vrij om te doen wat je wil.  Je bent namelijk enkel op dat kamp leider van haar, en niet permanent.
De grap is dat hij op pagina 1 dit zelf ook al gezegd heeft, maar vervolgens blijft hij hier wel over zeveren.

Het ding is dat ik nu geen begeleider meer ben.
De kampen duren een week en daarna is het gedaan; maw ben ik nu geen begeleider meer ofzo, dus die uitleg kan ik niet geven.
Sterker nog, binnen een half jaartje is ze ook begeleider van dezelfde soort kampen omdat oud genoeg is dan om daarvoor de 'cursus' te volgen; waardoor ze dus eigenlijk evenwaardig is als mij

Ook het spreken over 17-jarigen als kinderen vind ik erg vreemd.
Ook dit vind ik erg vreemd, zeker onderstaande quote.

Zelf op spelfiches die we maken gebruiken we constant het woord kind of kinderen; dus het is echt niet met een negatieve ondertoon.
En de tieners zeggen hier niks van?
Ik ben niet nieuwsgierig, ik ben belangstellend

<3 poepie <3 :)

Offline BoobslimTopic starter

• Lid
  • **
  • Leeftijd: 20

Gepost op: 12-08-2017 22:19:28
0
[..]
De grap is dat hij op pagina 1 dit zelf ook al gezegd heeft, maar vervolgens blijft hij hier wel over zeveren.
[..]

[..]
Ook dit vind ik erg vreemd, zeker onderstaande quote.
[..]
En de tieners zeggen hier niks van?

Kijk, ik ben West-Vlaming en hier wordt al rap het woord 'kinders' gebruikt; heel rap; ook het geval hier; en dit zonder negatieve connotatie.
Zelf zeg ik constant: 'kinders zei ke rustig' of 'jeugd, gow, werkt ki mee'; wat gewoon betekent van 'he jongeren, doe eens een beetje mee'.
Als ik dit hier zo lees hebben jullie niet in een jeugdbeweging gezeten ofzo waar dit gebeurt?
Dit gebeurt allemaal op een vriendelijke en zelf vriendschappelijke manier en hen weten dit (anders zou ik ni constant aangesproken worden als 'ey broere' of als 'ej motje'; zou ik ook niet na kamp uitgenodigd worden om 'enen te gaan zuppen' of op hun verjaardagen).
Kan je ffkes allemaal stoppen me hierover te neuten en verdergaan tot de essentie? Want dit is de bedoeling niet tbh...
't Is een verschil in dialect en betekenis; punt; ik bedoel het zoals jullie jongeren bedoelen, andere lijn aub want ik ben het een beetje beu dat dit het 10e bericht is ofzo hierrond terwijl ik enkel wat tips zoek hoe ik het moet aanpakken.

En ja, ik vind het ook raar van die organisatie; ikzelf zie ze niet als deelnemer, maar hen wel, en ik kan dat niet zomaar veranderen he.
Okeja het is niet oke en ik kan wat rebels doen; maar zij hebben direct een andere leider en ik ben mn hobby kwijt dus liever niet.
« Laatst bewerkt op: 12-08-2017 22:24:14 door Boobslim »
Seks isn't only fuck someone, it is a game of love

Offline kiekeboe

• Forummeubel
  • *

Gepost op: 12-08-2017 22:28:01
+1
Kijk, ik ben West-Vlaming en hier wordt al rap het woord 'kinders' gebruikt; heel rap; ook het geval hier.
Kan je ffkes allemaal stoppen me hierover te neuten en verdergaan tot de essentie? Want dit is de bedoeling niet tbh...

En ja, ik vind het ook raar van die organisatie; ikzelf zie ze niet als deelnemer, maar hen wel :)
Prima, ga dan eens in de essentie:

Het ding is dat ik nu geen begeleider meer ben.
De kampen duren een week en daarna is het gedaan; maw ben ik nu geen begeleider meer ofzo, dus die uitleg kan ik niet geven.
Sterker nog, binnen een half jaartje is ze ook begeleider van dezelfde soort kampen omdat oud genoeg is dan om daarvoor de 'cursus' te volgen; waardoor ze dus eigenlijk evenwaardig is als mij.

Jij blijft zwammen dat het onder andere niet kan omdat jij haar leider WAS, maar op pagina 1 heb je zelf al gezegd dat dit - nu het kamp voorbij is - geen probleem meer is.

Offline Peter Wood

• Bekend Lid

Gepost op: 12-08-2017 23:09:09
+1
Hoe heeft het meisje aan jou laten blijken dat ze verliefd op je is? Waaruit maak je dat op? Misschien heb ik eroverheen gelezen?

Offline Krumei

• Bekend Lid
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 12-08-2017 23:15:55
+1
Oke hier de essentie:
Als ze er iets van zegt tegen jou, dan zeg je dat je haar leuk vindt en zeker vrienden wil blijven maar dat je geen gevoelens voor haar hebt.
Als ze er niets van zegt tegen jou hoef jij ook niks te zeggen.

En verder laat je het gewoon op je af komen. Als ze cursus volgt en ze wordt ook begeleidster, en je merkt dan dat er toch gevoelens zouden ontstaan die tot een relatie kunnen leiden kan je nog altijd stappen ondernemen.

Maar voor nu geef ik je de raad niet teveel te denken in toekomsttermen, maar gewoon hoe je er nu tegenover staat en uit dit topic leid ik af dat je nu geen relatie wil met haar. Zeg dat haar dan gewoon als ze er al om zou vragen...

Offline kiekeboe

• Forummeubel
  • *

Gepost op: 12-08-2017 23:18:00
+2
Oke hier de essentie:
Als ze er iets van zegt tegen jou, dan zeg je dat je haar leuk vindt en zeker vrienden wil blijven maar dat je geen gevoelens voor haar hebt.

En verder laat je het gewoon op je af komen. Als ze cursus volgt en ze wordt ook begeleidster, en je merkt dan dat er toch gevoelens zouden ontstaan die tot een relatie kunnen leiden kan je nog altijd stappen ondernemen.

Maar voor nu geef ik je de raad niet teveel te denken in toekomsttermen, maar gewoon hoe je er nu tegenover staat en uit dit topic leid ik af dat je nu geen relatie wil met haar. Zeg dat haar dan gewoon als ze er al om zou vragen...
Eerlijk gezegd heb ik het idee dat hij juist wel een relatie met haar wilt, maar bang is voor de maatschappij en weet ik niet wie en wat allemaal, dat hij allemaal beren op de weg ziet, waardoor hij redenen aan het zoeken is waardoor het onmogelijk is om met haar iets te kunnen beginnen.

Online Fuzzy9770

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 12-08-2017 23:20:59
0
[..]
Eerlijk gezegd heb ik het idee dat hij juist wel een relatie met haar wilt, maar bang is voor de maatschappij en weet ik niet wie en wat allemaal, dat hij allemaal beren op de weg ziet, waardoor hij redenen aan het zoeken is waardoor het onmogelijk is om met haar iets te kunnen beginnen.
Maar er zijn geen redenen.
Hadden er valide redenen geweest deed ik niet lastig.
Dan snapte ik het gegeven.
Nu zie ik er geen graten in dus ik snap het probleem niet.
Dus ik vraag wat het eigenlijke probleem is.
En dat blijkt enkel hemzelf te zijn.

(Hij elimineert zelf zijn eigenhandig opgegeven smoezen...)

• Lid
  • **

Gepost op: 13-08-2017 00:37:18
0
Oke hier de essentie:

Dit is wat ik van plan ben te doen en mee verder ga denk ik, bedankt! :)

Offline kiekeboe

• Forummeubel
  • *

Gepost op: 13-08-2017 00:39:31
0
[..]

Dit is wat ik van plan ben te doen en mee verder ga denk ik, bedankt! :)
Waarom reageer jij zo selectief?

Geef eens antwoord waarom je op pagina 1 zelf al zegt dat het feit dat je leider was op kamp geen probleem meer is, maar vervolgens zeg je daarna steeds dat dit onder andere een probleem is.

• Lid
  • **

Gepost op: 13-08-2017 00:48:57
0
[..]
Waarom reageer jij zo selectief?

Geef eens antwoord waarom je op pagina 1 zelf al zegt dat het feit dat je leider was op kamp geen probleem meer is, maar vervolgens zeg je daarna steeds dat dit onder andere een probleem is.

Voor mij is dat geen probleem meer; voor de organisatie waar ik bij zit wel.

Online Fuzzy9770

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 13-08-2017 01:03:12
0
Een tussenoplossing:

je tracht te ontdekken wat je voor haar zou voelen.
Je wijst haar dus niet meteen af maar verklaart het probleem, namelijk dat je blijkbaar als leider nooit een relatie mag hebben met een gewoon lid.
Gelukkig volgt ze de opleiding en gelukkig mogen leiders onderling wel neuken. ( :+ )
De kans bestaat dat het duidelijk wordt dat het niet wederzijds is of niet werkt nog voor het uitkomt.
Stel dat je in jouw hoofd de schakelaar kan omdraaien en stel dat het toch werkt, dan ben je daar pas achter tijdens/na haar opleiding.

Dan is er toch geen probleem?
Want dan is zij geen gewoon lid meer maar wel een andere leider.

• Lid
  • **

Gepost op: 13-08-2017 01:07:39
0
Een tussenoplossing:

je tracht te ontdekken wat je voor haar zou voelen.
Je wijst haar dus niet meteen af maar verklaart het probleem, namelijk dat je blijkbaar als leider nooit een relatie mag hebben met een gewoon lid.
Gelukkig volgt ze de opleiding en gelukkig mogen leiders onderling wel neuken. ( :+ )
De kans bestaat dat het duidelijk wordt dat het niet wederzijds is of niet werkt nog voor het uitkomt.
Stel dat je in jouw hoofd de schakelaar kan omdraaien en stel dat het toch werkt, dan ben je daar pas achter tijdens/na haar opleiding.

Dan is er toch geen probleem?
Want dan is zij geen gewoon lid meer maar wel een andere leider.

Ja inderdaad, da's een beetje de richting die ik ga opgaan denk ik en is ook hetgeen ze het best zal snappen, vrede mee zal nemen en ligt dicht bij wat ik voel.

Online Fuzzy9770

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 13-08-2017 12:47:14
0
[..]

Ja inderdaad, da's een beetje de richting die ik ga opgaan denk ik en is ook hetgeen ze het best zal snappen, vrede mee zal nemen en ligt dicht bij wat ik voel.
Ik wens je veel succes bij de 'ontmijning' van deze situatie...
Het zou leuk zijn mocht je ons op de hoogte houden van eventuele vorderingen.
Niet voor de 'sensatie' maar wel omdat het leuk is om te weten wat er uiteindelijk gebeurd want we blijven hier veelal vaak in het ongewisse.

• Lid
  • **

Gepost op: 13-08-2017 12:58:49
0
[..]
Ik wens je veel succes bij de 'ontmijning' van deze situatie...
Het zou leuk zijn mocht je ons op de hoogte houden van eventuele vorderingen.
Niet voor de 'sensatie' maar wel omdat het leuk is om te weten wat er uiteindelijk gebeurd want we blijven hier veelal vaak in het ongewisse.

Oke dus gisteren was er iets dat ze niet kon zeggen omdat 'het niet fair is tegenover mij om te zeggen'; 'het toch niet mag' enzv.
Kortom komt het erop neer dat ze dus ermee in zat dat ze denkt gevoelens te hebben voor mij (niet enkel de dingen hierboven geven de aanleiding; ook nog andere dingen, bijna letterlijk gezegd; waarbij ik me van de domme hield alsof ik het niet begreep).
Ze wou wel niet zeggen wat exact dus heb ik er niet verder op ingegaan maar heb ik dan zogezegd proberen te 'gokken' wat het was.
Aangezien het met mij te maken had heb ik gedaan alsof ik dacht dat ze ermee in zat dat we geen vrienden meer zouden zijn en het contact verloren ging gaan.
Wat ik dan gedaan heb is zeggen dat we sowieso nog contact gaan houden en overeenkomen en dat ik haar ga helpen leiding te worden.
Verder zei ik ook dat eenmaal ze leiding is we elkaar dan toch sowieso veel gaan zien (aangezien we samen leiding zijn) en dan dus ook heel goede vrienden gaan worden.
Dan gaf ze toe dat dat inderdaad iets was waar ze mee inzat, maar niet alles (dat heb ik wat selectief genegeerd), maar zei ze dat ze toch bang was dat contact verloren ging gaan.
Na wat verder te babbelen heb ik haar kunnen overtuigen dat we zeker contact houden en goede vrienden kunnen worden, zeker als ze leider geworden is en we toch elkaar veel gaan zien (om het niet te doen overkomen als een nodige voorwaarde maar als een verbetering).
Natuurlijk is dat geen direct antwoord op wat ze bedoelt; maar dat ga/moet ik ook niet geven voordat ze expliciet zegt gevoelens te hebben; en ik moet daar ook niet zelf over beginnen denk ik.
Ik denk dat ik op deze manier haar toch wat gerust gesteld hebt; haar hebben kunnen zeggen dat we vrienden kunnen zijn (met lichte nadruk op goede vrienden vooral eenmaal ze leider is) en misschien ergens dat idee van gevoelens uit haar hoofd gezet heb (want als ik het goed begrijp 'denkt' ze dat ze gevoelens heeft voor iemand; in dit geval ik; maar is ze er nog niet aan uit).

« Laatst bewerkt op: 13-08-2017 13:00:45 door Boobslim »

anything