Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: [Onzeker] Betekent dit iets?  (gelezen 2009 keer)

Offline Hallo123Topic starter

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 10-08-2017 19:57:35
0
Ik heb dezelfde fout gemaakt als wat jij nu doet, namelijk te lang wachten en overal over nadenken. Zelf probeer ik dit ook steeds meer los te laten en meer op je af te laten komen. Waarom zal ze over jou gaan roddelen als ze geen drankje met je wilt doen? Wat dan nog, je vraagt haar toch niks raars?

Zat ik maar in dezelfde situatie als jou op dit moment, dan had ik haar nu per direct gevraagd om een drankje te doen. Je kent elkaar sinds kort en niet via internet, beter kan toch niet?
Nee dat is waar.
Het komt waarachijnlijk omdat ik nogsteeds denk aan tijd op middelbare. Dat ik ook meisje uitvroeg en na tijdje heel de klas wist en vervelend erover deed

Offline MoedersMooiste

• Actief Lid
  • Leeftijd: 20
  • Land: nl
  • Geslacht: Man

Gepost op: 10-08-2017 20:00:13
+1
@Hallo123 Niet aan terugdenken. Op de middelbare school waren het allemaal kleuters die jaloers waren dat jij een stap durfde te zetten. Je bent nu een stuk volwassener en het speelt zich af op je werk in plaats van op school. Gewoon lekker proberen en kijken wat zij zegt. Lukt je vast wel!  d:)b
Naam: Jorrit. Leeftijd: 20.

waterkoker

• Gast

Gepost op: 10-08-2017 20:52:31
0
[..]
Nee dat is waar.
Het komt waarachijnlijk omdat ik nogsteeds denk aan tijd op middelbare. Dat ik ook meisje uitvroeg en na tijdje heel de klas wist en vervelend erover deed
Je bent 22

Offline gevoelsprater

• Nieuw Lid
  • *
  • Leeftijd: 15

Gepost op: 10-08-2017 21:24:30
0
Hallo miss klinkt dit een beetje nie wat je verwacht

Ik keek een beetje door de reactie ik er lang heeft toch geen nut en ik ga haar nie vragen voor een drankje.
Je bent 22 ik zeg altijd opgeven is geen optie als je iemand leuk vind je bent 22 je kan makeknlijk vragen wil je een keert een drankje doen ik ben 15 en dat doe ik al nie mee opgeven als ik het gedaan had dan had ik nu geen liefde van me leven ik was ook niet in grote verwachtingen d mijn het ging lukken maar ik gaf nie op ik ging in m schoen staan en ik vroeg ook dat we naar de BIOS gingen we zijn geen kinderen van de basis school die zeggen wil me met me nee zo werkt het nie wij kunnen mee vragen voor een avondje uit ben je oud genoeg voor. En dan leer je eigen en anderen ook beter kennen al je het doet.

Succes er mee doet je goed

Vriendelijke groet

waterkoker

• Gast

Gepost op: 10-08-2017 21:48:54
+2
Je bent 22 ik zeg altijd opgeven is geen optie als je iemand leuk vind je bent 22 je kan makeknlijk vragen wil je een keert een drankje doen ik ben 15 en dat doe ik al nie mee opgeven als ik het gedaan had dan had ik nu geen liefde van me leven ik was ook niet in grote verwachtingen d mijn het ging lukken maar ik gaf nie op ik ging in m schoen staan en ik vroeg ook dat we naar de BIOS gingen we zijn geen kinderen van de basis school die zeggen wil me met me nee zo werkt het nie wij kunnen mee vragen voor een avondje uit ben je oud genoeg voor.
Dit is best een lange zin.

Offline Incel!

• Erelid

Gepost op: 10-08-2017 21:59:02
+1
Ik ga het zeker weten vragen.
Ik weet alleen niet goed wanneer want ik ken der pas 3 maanden ik werk er ook pas 3 maanden
Dus misschien iets te snel
Hoelang denk jij dan dat je moet wachten? 3 jaar?
Al zou je er pas een week werken dan kan het nog.

Hoe langer jij wacht, hoe groter de kans wordt dat je er naast vist.
Seks is natuurlijk maar nooit vanzelfsprekend!!!
Age is only a number, weight is only a number. I've decided, numbers are really starting to piss me off!!
Life can only be understood backwards. Unfortunately it must be lived forwards.

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 10-08-2017 23:25:52
0
Hallo miss klinkt dit een beetje nie wat je verwacht

Ik keek een beetje door de reactie ik er lang heeft toch geen nut en ik ga haar nie vragen voor een drankje.
Je bent 22 ik zeg altijd opgeven is geen optie als je iemand leuk vind je bent 22 je kan makeknlijk vragen wil je een keert een drankje doen ik ben 15 en dat doe ik al nie mee opgeven als ik het gedaan had dan had ik nu geen liefde van me leven ik was ook niet in grote verwachtingen d mijn het ging lukken maar ik gaf nie op ik ging in m schoen staan en ik vroeg ook dat we naar de BIOS gingen we zijn geen kinderen van de basis school die zeggen wil me met me nee zo werkt het nie wij kunnen mee vragen voor een avondje uit ben je oud genoeg voor. En dan leer je eigen en anderen ook beter kennen al je het doet.

Succes er mee doet je goed

Vriendelijke groet
Lastig om te lezen maar ben erdoorheen.
Hoe lang kende jij dit meisje al? En wist je al dat ze jou ook leuk vond dat weet ik namelijk nog niet

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 11-08-2017 22:01:25
0
Vandaag
Veel met der gewerkt.

Durde hetniet niet te vragen helaas want zie der nu een tijd niet meer

Offline MoedersMooiste

• Actief Lid
  • Leeftijd: 20

Gepost op: 12-08-2017 20:48:48
0
Jammer, was juist een leuke afsluiting geweest voor de vakantie van haar/jou. Wanneer denk je haar weer te zien? Wat hield je precies tegen? Het moment van vragen of waren er veel collega's om jullie heen?
Naam: Jorrit. Leeftijd: 20.

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 13-08-2017 11:50:41
0
Jammer, was juist een leuke afsluiting geweest voor de vakantie van haar/jou. Wanneer denk je haar weer te zien? Wat hield je precies tegen? Het moment van vragen of waren er veel collega's om jullie heen?
Zii gaat op vakantie dus zoizo kan het 2 weken niet. Daarna kan ik alleen op zaterdag werken ivm school. En dan werkt ze niet altijd. Buiten werk spreek ik haar niet.
Ik durfde gewoon niet. Het was de uitgelegen kans want we liepen samen naar onze auto. Met niemand eromheen. Normaal is ze op de fiets en kan zei redelijk snel na het naar buiten komen haar fiets pakken. Dus dan wordt het zoizo al lastiger omdat er dan meer collega's omheen staan
Dus kleine kans dat dit nog gaat lukken
« Laatst bewerkt op: 13-08-2017 11:52:13 door Hallo123 »

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 15-08-2017 16:58:01
0
Iemand nog meer tips?

Ik ga haar zoizo uitvragen

Ik zit alleen te denken hoe ik zoiets moet aanpakken
 We lopen met zijn allen naar buiten 5 mensen ongeveer ik moet ongeveer 200 meter naar mijn auto lopen en de andere 20 meter naar hun fiets.
Dus ik heb dan geen kans om te vragem of ze iets wil drinken.
Hle kan ik dat dan het best aanpallen want ik wil het niet vragen als er andere mensen bij zijn

Online Peter Wood

• Bekend Lid

Gepost op: 15-08-2017 17:51:29
0
Waaróm moet je dat buiten vragen? Kan dat niet terloops tijdens het werk? Je bent vast wel eens even samen. Probeer het spontaan te houden. Stop met plannen en steeds zoveel stappen vooruit te denken.

waterkoker

• Gast

Gepost op: 15-08-2017 18:01:35
0
Iemand nog meer tips?

Ik ga haar zoizo uitvragen

Ik zit alleen te denken hoe ik zoiets moet aanpakken
 We lopen met zijn allen naar buiten 5 mensen ongeveer ik moet ongeveer 200 meter naar mijn auto lopen en de andere 20 meter naar hun fiets.
Dus ik heb dan geen kans om te vragem of ze iets wil drinken.
Hle kan ik dat dan het best aanpallen want ik wil het niet vragen als er andere mensen bij zijn
Je probleem is helemaal niet hoe je het in deze situatie specifiek moet vragen maar dat je niet de moed hebt het te vragen.

Al zou ze naast je op een verder onbewoond eiland zitten dan nog zou je voor jezelf een of ander excuuus verzinnen waarom je het niet "kunt" vragen.

Je hebt al tig situaties geschetst en op iedere tip kom je terug met een ander excuus.

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 15-08-2017 18:44:26
0
Waaróm moet je dat buiten vragen? Kan dat niet terloops tijdens het werk? Je bent vast wel eens even samen. Probeer het spontaan te houden. Stop met plannen en steeds zoveel stappen vooruit te denken.

Omdat als ik het buiten vraag en ze zegt nee ik snel weg kan

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 15-08-2017 18:50:52
0
[..]
Je probleem is helemaal niet hoe je het in deze situatie specifiek moet vragen maar dat je niet de moed hebt het te vragen.

Al zou ze naast je op een verder onbewoond eiland zitten dan nog zou je voor jezelf een of ander excuuus verzinnen waarom je het niet "kunt" vragen.

Je hebt al tig situaties geschetst en op iedere tip kom je terug met een ander excuus.
Nee hoor.
Ik ben er nu wel overheen en ga het ook vragen.
Maar ik zit wel met deze dingen.
Maar ik ga het zeker vragen en hoop dag het antwoord ja wordt van haat kan en zo nee ze het nket doorverteld of vreemd gaat doen