Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: [Contact] Meisje van vroeger, contact mee willen  (gelezen 13909 keer)

Online Puck

• Bekend Lid

Gepost op: 12-08-2017 22:23:50
0
Ja, die hebben van die vage, vooropgezette plannen om iemands broek in te komen. Snap best dat je als je zenuwachtig bent van te voren wat bedenkt maar niet zo van 'dan dit en dan dit om vertrouwen te winnen'.

Offline Nul

• Donateur
  • Bekend Lid
  • Land: nl
  • Geslacht: Man

Gepost op: 12-08-2017 22:38:46
0
Ja, die hebben van die vage, vooropgezette plannen om iemands broek in te komen. Snap best dat je als je zenuwachtig bent van te voren wat bedenkt maar niet zo van 'dan dit en dan dit om vertrouwen te winnen'.
Dat is niet de manier maar wel waar ze vandaan komen. Jorrit moet ook uit zijn hoofd komen en leren spontaan te worden in echt contact.

Offline Nul

• Donateur
  • Bekend Lid

Gepost op: 13-08-2017 10:13:54
0
@Nul Daar had ik nog niet eens over nagedacht eigenlijk, best een goed idee! De club is niet zo heel erg groot en eigenlijk kun je alles zien als je 180 graden ronddraait. Vanavond (over een uur) gaan de deuren weer los van de club. Voel mij nooit zo in de stemming om naar zoiets toe te gaan, staat mij zo tegen, vooral omdat ik alleen heen zal gaan, want mijn vrienden wonen allemaal verderop buiten het dorp.

Is het misschien een idee om iets naar haar te sturen via WhatsApp/Facebook Messenger: "Hey! Ben je er straks ook weer in *naam van de club* of aan het werk?  ;)". Of maakt dit het juist alleen maar vreemder, stel ze reageert niet en ik liep de vorige keer ook niet naar hoe toe, omdat er ineens zoveel spanning van mij afviel. Nu zal ik zeker weten wel naar haar toe durven gaan als ze achter de bar staat. Eigenlijk zal ik haar gewoon eens plotseling moeten spreken in het centrum van het dorp. Dat ik op deze manier aan de praat raak, wat ze nu doet, waar ze nu woont, etc etc... Het gesprek niet oppervlakkig houden maar vooral ook dingen vertellen uit mijn eigen privťleven om soort van indruk te creŽren dat het vertrouwd voelt voor haar. Anders worden de gesprekken best wel 'gemaakt' en dat levert niet echt voortgang op, denk ik.

Ik had afgelopen week best wel leuk contact met een meisje van Snapchat, die ik had leren kennen door het uitgaan van een aantal weken terug op dezelfde avond. Ze had mij gevonden via dat 'Mijn verhaal' of iets, als er meerdere mensen op dezelfde locatie zijn, kun je het zien van elkaar. Leuk meegepraat en ze was op vakantie, ze gaf haar Instagram naam door en ging haar volgen. Daarna voegde zij mij ook toe. Ze zag er uit als 19 jaar, dus perfect dacht ik. Dit is het proberen waard. Ik vragen hoe oud zij eigenlijk is, blijkt ze 15 te zijn. RIP Jorrit.  :-[

O:) :c
Je was precies uitgelogd voordat ik online kwam. Ben je gisteravond nog gegaan dan??

Tja, iemand spontaan tegenkomen in het dorp kan altijd maar het blijft toeval. Dan moet je haar al wel vaker zijn tegengekomen anders geef ik je weinig kans. Naar de club gaan is tig keer gemakkelijker.

Meiden ontwikkelen zich op die leeftijd vaak sneller daarom zegt leeftijd in getal niet alles. Ik heb ooit een korte tijd een groter verschil gehad en ben daarop door een gedeelte van swb aangevallen. Maar maakt ook niet uit, jij laat het erbij dus.

Offline Random

• Bekend Lid

Gepost op: 13-08-2017 10:23:06
0
Je moet echt ophouden met alles vooraf proberen voor te bereiden. Stel je voor, alles gaat volgens plan, jullie hebben een leuk gesprek en een gezellige avond. Hoe gaat het vanaf daar dan verder? Dan kom je haar weer een keer tegen terwijl je niks voorbereid hebt. Wat dan? Is het dan ineens wel allemaal spontaan, gaat dan alles ineens wel soepel? Als dat zo is, waarom moet je nu dan wel overal op voorbereiden?
Het mooie van spontane gesprekken, vooral met iemand die je leuk vind, is dat je je niet druk hoeft te maken over wat je gaat zeggen. Dat zulke gesprekken juist vrij van stress zijn. Bij jou lijkt het alles behalve, het zorgt voor zoveel druk om in gesprek met haar te raken, waardoor ik mij begin af te vragen wat er leuk aan is om contact met haar aan te gaan.
"They're trusting you. Depending on you to win them their future.
But take heart, look around you. You're not in this fight alone."

Offline Nul

• Donateur
  • Bekend Lid

Gepost op: 13-08-2017 10:38:56
0
Goede vraag of een spontane ontmoeting wel soepel gaat. Voordeel is dat je geen spanning vooraf hebt opgebouwd maar daarmee houdt het naar mijn idee ook wel op. Onervarenheid en awkward gevoelens in contact kom je alleen overheen door het veel te doen. Dat is in het begin niet leuk maar aan de andere kant lonkt de prijs voor die inspanningen toch?

Offline MoedersMooisteTopic starter

• Actief Lid
  • Leeftijd: 20

Gepost op: 16-08-2017 00:18:44
0
Je was precies uitgelogd voordat ik online kwam. Ben je gisteravond nog gegaan dan??

Tja, iemand spontaan tegenkomen in het dorp kan altijd maar het blijft toeval. Dan moet je haar al wel vaker zijn tegengekomen anders geef ik je weinig kans. Naar de club gaan is tig keer gemakkelijker.

Meiden ontwikkelen zich op die leeftijd vaak sneller daarom zegt leeftijd in getal niet alles. Ik heb ooit een korte tijd een groter verschil gehad en ben daarop door een gedeelte van swb aangevallen. Maar maakt ook niet uit, jij laat het erbij dus.
Ben niet meer naar de club gegaan, ik weet ook niet of zij aanwezig was eigenlijk, de foto's staan nog niet online op hun website. Denk ook dat zij te hoog gegrepen is, ik ben niet iemand die zij zoekt. Ik vind het wel heel vreemd dat zij geen relatie heeft op dit moment, terwijl ze echt een populair/bekend figuur onder de jongeren van deze leeftijd in het dorp. Twijfels...

Je moet echt ophouden met alles vooraf proberen voor te bereiden. Stel je voor, alles gaat volgens plan, jullie hebben een leuk gesprek en een gezellige avond. Hoe gaat het vanaf daar dan verder? Dan kom je haar weer een keer tegen terwijl je niks voorbereid hebt. Wat dan? Is het dan ineens wel allemaal spontaan, gaat dan alles ineens wel soepel? Als dat zo is, waarom moet je nu dan wel overal op voorbereiden?

Het mooie van spontane gesprekken, vooral met iemand die je leuk vind, is dat je je niet druk hoeft te maken over wat je gaat zeggen. Dat zulke gesprekken juist vrij van stress zijn. Bij jou lijkt het alles behalve, het zorgt voor zoveel druk om in gesprek met haar te raken, waardoor ik mij begin af te vragen wat er leuk aan is om contact met haar aan te gaan.
Ik snap zeer zeker wat je bedoelt. Als ik haar zal tegenkomen zullen er ook geen stiltes vallen en weet ik goed mijn woordje te doen bij haar. Daar maak ik mij niet druk om, alleen het moment van zien en aanspreken zal voor mij spannend zijn en hartslag zal omhoog schieten. Puur om het feit dat ik al tijden over haar nadenk en zelfs dit topic heb geopend en over haar praat wat ik ermee aan moet. Ik wil haar zo graag eens 1 op 1 spreken. Spontaan en leuk, vriendschappelijk, daarna zie ik wel verder maar moet dan natuurlijk niet te lang wachten (friendzone zoals bij het meisje van stage het geval was...).  :(

Goede vraag of een spontane ontmoeting wel soepel gaat. Voordeel is dat je geen spanning vooraf hebt opgebouwd maar daarmee houdt het naar mijn idee ook wel op. Onervarenheid en awkward gevoelens in contact kom je alleen overheen door het veel te doen. Dat is in het begin niet leuk maar aan de andere kant lonkt de prijs voor die inspanningen toch?
Het is zeker de moeite waard om met haar een (kort) gesprek te voeren, vooral als het onverwacht is. Het zal wel even slikken zijn voor mij en misschien ook wel voor haar. Misschien denkt ze ineens aan het bericht waar ze nooit op heeft geantwoord en bang voor vragen van mijn kant. Ik ga natuurlijk NIET aan haar vragen waarom ze niet heeft geantwoord, dan verpruts ik het gegarandeerd. Vond het wel heel leuk dat ze mij herkende in de club, ze ziet mijn foto's op Facebook dus wel voorbij komen, want ik ben behoorlijk veranderd de afgelopen 3-4 jaar. Vooral dat ze zo spontaan was, alleen zo dom van mij om er niet heen te lopen. Kameraad van mij die mee was zei nog; loop er gewoon heen joh! Dom van mij, dom...  :l

Volgens mij moet ik eerst een hele fles sterke drank leegdrinken voordat ik Łberhaupt een stap durf te zetten bij haar, zo lijkt het wel. Snap niet waarom ik het zo vreselijk moeilijk maak voor mezelf. Ik word stiekem wel erg ziek van mezelf. Het is dat ik niet uitga en geen alcohol drink. Maar ja, als ik uitga, kom ik haar sowieso tegen in die club. Dan was de verhouding van contact waarschijnlijk ook heel anders.
« Laatst bewerkt op: 16-08-2017 00:35:14 door MoedersMooiste »
Naam: Jorrit. Leeftijd: 20.

Offline Nul

• Donateur
  • Bekend Lid

Gepost op: 16-08-2017 05:46:53
0
Ben niet meer naar de club gegaan, ik weet ook niet of zij aanwezig was eigenlijk, de foto's staan nog niet online op hun website. Denk ook dat zij te hoog gegrepen is, ik ben niet iemand die zij zoekt. Ik vind het wel heel vreemd dat zij geen relatie heeft op dit moment, terwijl ze echt een populair/bekend figuur onder de jongeren van deze leeftijd in het dorp. Twijfels...

Het is zeker de moeite waard om met haar een (kort) gesprek te voeren, vooral als het onverwacht is. Het zal wel even slikken zijn voor mij en misschien ook wel voor haar. Misschien denkt ze ineens aan het bericht waar ze nooit op heeft geantwoord en bang voor vragen van mijn kant. Ik ga natuurlijk NIET aan haar vragen waarom ze niet heeft geantwoord, dan verpruts ik het gegarandeerd. Vond het wel heel leuk dat ze mij herkende in de club, ze ziet mijn foto's op Facebook dus wel voorbij komen, want ik ben behoorlijk veranderd de afgelopen 3-4 jaar. Vooral dat ze zo spontaan was, alleen zo dom van mij om er niet heen te lopen. Kameraad van mij die mee was zei nog; loop er gewoon heen joh! Dom van mij, dom...  :l

Volgens mij moet ik eerst een hele fles sterke drank leegdrinken voordat ik Łberhaupt een stap durf te zetten bij haar, zo lijkt het wel. Snap niet waarom ik het zo vreselijk moeilijk maak voor mezelf. Ik word stiekem wel erg ziek van mezelf. Het is dat ik niet uitga en geen alcohol drink. Maar ja, als ik uitga, kom ik haar sowieso tegen in die club. Dan was de verhouding van contact waarschijnlijk ook heel anders.
Zie je dat je haar op een enorm voetstuk plaatst door te schrijven dat zij te hoog gegrepen is, het heel vreemd vind dat zij nog geen relatie heeft en jezelf onderuit schoffelt door te zeggen dat jij niet iemand bent die zij zoekt?
Ik durf erop te wedden dat zij niet van zulke gedachten heeft. Zolang je op deze manier blijft piekeren zal het sowieso spontaan enorm moeilijk worden (en een fles drank nodig hebben) en is je zelfvertrouwen te laag omdat je een verschil creŽert dat er nog helemaal niet was.

Offline Regolo

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 31

Gepost op: 16-08-2017 06:56:48
0
Zie je dat je haar op een enorm voetstuk plaatst door te schrijven dat zij te hoog gegrepen is, het heel vreemd vind dat zij nog geen relatie heeft en jezelf onderuit schoffelt door te zeggen dat jij niet iemand bent die zij zoekt?
Ik durf erop te wedden dat zij niet van zulke gedachten heeft. Zolang je op deze manier blijft piekeren zal het sowieso spontaan enorm moeilijk worden (en een fles drank nodig hebben) en is je zelfvertrouwen te laag omdat je een verschil creŽert dat er nog helemaal niet was.
Hoezo denk je dat zij niet te hoog gegrepen is? Met name in een stukje persoonlijke/sociale ontwikkeling lijkt het me dat ze mijlenver voor loopt op hem. Overigens ben ik het wel met je eens dat hij haar op voetstuk plaatst hoor.
« Laatst bewerkt op: 16-08-2017 06:57:22 door Regolo »

• Actief Lid

Gepost op: 26-09-2017 22:44:55
0
@Nul Regolo
Ik snap wat jullie bedoelen met jullie reacties, daar ben ik het dan ook mee eens. Ik heb laatst geleerd dat meisjes/vrouwen die juist 'te hoog gegrepen' overkomen, juist wel haalbaar zijn. Door de indruk die zij maakt op jongens (althans op mij), durven veel de stap niet te wagen. Laatst een handig boek gekocht maar een tijdje terug alweer dat ik erin heb gelezen. Binnenkort toch maar weer eens doen.

Hot news:
Ik ga binnenkort deze tips toepassen om weer contact te leggen met het meisje van stage, waar mijn allereerste topic over ging. Waar ik eigenlijk speciaal een account voor had aangemaakt op SWB-forum. Niet perse om een relatie met haar aan te gaan, maar meer om weer in contact te komen met haar. Wie weet wat er uiteindelijk van komt.  Ik ga haar deze week maar eens een berichtje sturen. Puur vriendschappelijk... met de hoop om met haar mijn wildste dromen waar te maken. Jorrit is back in business.  d:)b ahum
« Laatst bewerkt op: 27-09-2017 00:05:19 door Chuck Maxi »

Online Peter Wood

• Bekend Lid

Gepost op: 26-09-2017 23:43:58
+2
Nou,  we gaan het meemaken (of niet)!

Online Puck

• Bekend Lid

Gepost op: 27-09-2017 05:15:56
+1
Puur vriendschappelijk, maar eigenlijk niet.

Offline Strabo

• Actief Lid
  • Leeftijd: 26

Gepost op: 27-09-2017 18:44:01
0
@Nul Regolo

Hot news:
Ik ga binnenkort deze tips toepassen om weer contact te leggen met het meisje van stage, waar mijn allereerste topic over ging. Waar ik eigenlijk speciaal een account voor had aangemaakt op SWB-forum. Niet perse om een relatie met haar aan te gaan, maar meer om weer in contact te komen met haar. Wie weet wat er uiteindelijk van komt.  Ik ga haar deze week maar eens een berichtje sturen. Puur vriendschappelijk... met de hoop om met haar mijn wildste dromen waar te maken. Jorrit is back in business.  d:)b ahum

Maar dat meisje vond je toch niet interessant verder? Ik dacht dat je haar al had uitgevraagd.
Dreams of clean teeth.

• Actief Lid

Gepost op: 27-09-2017 19:57:00
0
[..]

Maar dat meisje vond je toch niet interessant verder? Ik dacht dat je haar al had uitgevraagd.
Daarom wil ik gewoon contact leggen op een vriendschappelijke manier. Gewoon vragen hoe het gaat, kijken hoe ze reageert. Had haar inderdaad al een mee uitgevraagd, ongeveer een jaar geleden toen wij dagelijks contact hadden. Ik onthou zeker dat ze toen niet echt op mijn aanbod is ingegaan, had haar toen uitgenodigd voor de bios.  :7 Achteraf heel stom, maar goed...

Nou,  we gaan het meemaken (of niet)!
Zet je schrap!!  8) :+

Online Puck

• Bekend Lid

Gepost op: 27-09-2017 19:58:33
0
Waarom zeg je puur vriendschappelijk als je dat niet bedoelt?

Gepost op: 27-09-2017 20:00:48
0
Dus je wil eerst vrienden met haar worden omdat zij je niet ziet zitten als meer dan vrienden. Als je dan vrienden bent wil je gaan hopen dat ze op een gegeven moment verliefd wordt op een van haar vrienden?

Het is dus niet vriendschappelijk bedoelt, maar met als doel om haar binnen te halen.