Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: [Onzeker] Danseres in Nederland probleem  (gelezen 1884 keer)

Offline Leeuwtje

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 21
  • Land: nl
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 07-05-2017 23:27:35
[..]
wat houdt je tegen om het ook daadwerkelijk te doen?

Mening van andere mensen, ik heb al een baan + school dus heb het al best druk en ik vind mezelf nu net iets te veel uit vorm. En ik heb het geld nog niet echt nodig. Maar ik zou liever dit doen dan geld lenen.

Offline kiekeboe

• Forummeubel
  • *
  • Geslacht: Man

Gepost op: 07-05-2017 23:32:09
[..]

Mening van andere mensen, ik heb al een baan + school dus heb het al best druk en ik vind mezelf nu net iets te veel uit vorm. En ik heb het geld nog niet echt nodig. Maar ik zou liever dit doen dan geld lenen.
Je denkt wel dat je goed genoeg kan dansen?
Ik ben niet nieuwsgierig, ik ben belangstellend

<3 poepie <3 :)

Offline Leeuwtje

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 21
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 07-05-2017 23:48:11
Ja, maar ik heb ook danservaring.

Offline WayanTopic starter

• Lid
  • **
  • Leeftijd: 29

Gepost op: 10-05-2017 07:57:51
Holaaaa Leeuwtje :)

Ik had dezelfde probleem als jij. Ik dacht toen ik hier in Nederland wilde dansen van, wat gaan de ouders van de vriendjes van mn kinderen denken en hoe gaan mensen reageren? Maar nu weet ik dat ik de juist beslissing heb gedaan.

Zelf ben ik dus begonnen omdat ik weinig contacten had hier. Ik ben geboren in Venezuela en lang in Colombia gewoond en gewerkt. In Holanda kende ik niemand behalve mijn vriend en ik miste sociaal. Toen ik een paar maanden terug hier begon ik voelde mij weer lekker en veilig. Gek eigenlijk veilig, misschien eigenlijk vertrouwd. Ik heb weer contacten en ik kan doen wat mijn hobby is namelijk dansen. Mijn zelfvertrouwen is gewoon ook weer hoger!! :) Ze noemen mij hier nu weer ''queen''  O:) La Reina de Venezuela :)

Wayan steunt mij ook heel goed. Ook al is hij soms heel veel jaloers omdat dus ook andere mannen meer van mij zien dan normaal. Maar hij weet het is werk. Gelukkig ziet hij niet dat bij lapdance mensen aan mi kont zitten :P deze is heilig voor Way :P hihihihi

Als ik deze wereld vergelijk met Colombia waar ik het langst gewerkt heb zie ik hierin wel veel verschillen. Daar is echt niet veilig en daar gebeurde geen goede dingen. Hier is veiligheid belangrijk, dat is fijn! Hier ben ik nog nooit bang geweest :)
Meiden onder elkaar is gelukkig dezelfde.

Hebben jullie vragen voor wat jullie willen weten? :)
Sorry voor dat mijn Nederlands niet altijd goed is. Ik doe heel hard mijn best :D

Alicia
Once you go black... :)

Offline Shamandalie

• Forummeubel
  • *
  • Leeftijd: 27

Gepost op: 11-05-2017 22:19:25
Ben blij dat je het goed naar je zin hebt d:)b

• Lid
  • **

Gepost op: 19-05-2017 15:13:48
Ben blij dat je het goed naar je zin hebt d:)b
Gracias! :D

• Lid
  • **

Gepost op: 08-06-2017 20:45:54
Hoollaaaa :)

Nu weer op naar werk! Morgen ik wil weer een stukje schrijven :D Misschien met foto's als het lukt O:)

Offline Hamburgemeester

• Nieuw Lid
  • *
  • Leeftijd: 25

Gepost op: 14-06-2017 16:20:30
Goed om te lezen dat je het naar je zin hebt en ook leuk om dit werk vanuit het perspectief van een danseres te lezen. Ik kijk uit naar je verhaaltjes en foto's :)

• Lid
  • **

Gepost op: 21-07-2017 07:02:17
Goed om te lezen dat je het naar je zin hebt en ook leuk om dit werk vanuit het perspectief van een danseres te lezen. Ik kijk uit naar je verhaaltjes en foto's :)
Siķiķi deze weekend ik even tijd om verhaaltje te typen. Drie kinderen veel aandacht nodig :D

xx Alicia