Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: [Seks] Wat is de meest ongebruikelijke plek waar je seks hebt gehad?  (gelezen 53722 keer)

Offline WoWe

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 36
  • Land: nl
  • Geslacht: Man

Gepost op: 16-12-2016 15:19:20
0
[..]

Niet in een attractie, je hoort wel eens dat dat gebeurd (het schijnt ook dat die medewerkers (die alles zien op de camera's) daar meestal niet op reageren als het zo'n bootje of karretje alleen is), maar dat durfde ik nog niet aan, misschien een volgende keer  ;) :-[

Nu gewoon in het laafland, de treintjes en paar plekken in het sprookjesbos. Eerst een beetje plagerig trekken bij de indische waterlelies en de treintjes en daarna klaargetrokken en gepepen in een laafhuisje. Alles doorgeslikt zodat we geen rommel maakten :P Het was wel rustig die dag.

Ik zou het eigenlijk wel een keer in een attractie willen proberen als het echt heel rustig is (geen families in de bootjes of karretjes om ons heen, we hebben toch een abbonement dus op een doordeweekse dag in de winter of lente is dat niet zo moeilijk). Vind het wel een geil idee dat ze dat wel zien. Twijfel alleen nog, wil er geen mensen mee lastigvallen die dat vervelend vinden en al helemaal geen kinderen.
Hou ons op de hoogte ;)
"A fetish for facials". Geinteresseerd in van alles en nog wat ;)

Offline Hainje

• Erelid
  • Leeftijd: 33

Gepost op: 16-12-2016 15:25:50
+1
;)
Details blijf je houden.

Save the earth, don't give birth.

Offline Chuck Maxi

• Moderator
  • Bekend Lid
  • Leeftijd: 25

Gepost op: 16-12-2016 16:13:25
0
Je bent rukkerig bezig WoWe, stop daar maar mee

Offline Hainje

• Erelid
  • Leeftijd: 33

Gepost op: 16-12-2016 16:33:45
+1
Je bent rukkerig bezig WoWe, stop daar maar mee
Diplomatiek verwoord ook  d:)b, gewoon in het openbaar. Kannie hé?!  :c
Details blijf je houden.

Save the earth, don't give birth.

Donderwolk

• Gast

Gepost op: 16-12-2016 16:35:20
0
[..]

Kan prima hoor, gewoon beestje bij zijn naam noemen. :-Y

Offline Chuck Maxi

• Moderator
  • Bekend Lid

Gepost op: 16-12-2016 16:39:20
0
[..]
Ik ben mod geworden om wie ik ben, lijkt me dat ik dat dan ook moet blijven. Als jij het ermee oneens bent mag dat, mijn inbox staat open.

Offline Trekdrop

• Actief Lid

Gepost op: 16-12-2016 17:02:40
0
[..]
Ik ben mod geworden om wie ik ben, lijkt me dat ik dat dan ook moet blijven. Als jij het ermee oneens bent mag dat, mijn inbox staat open.
Ja please word niet zoals Marco. Echt een lul.

Offline bootman

• Bekend Lid

Gepost op: 16-12-2016 19:08:10
0
[..]

Niet in een attractie, je hoort wel eens dat dat gebeurd (het schijnt ook dat die medewerkers (die alles zien op de camera's) daar meestal niet op reageren als het zo'n bootje of karretje alleen is), maar dat durfde ik nog niet aan, misschien een volgende keer  ;) :-[

Nu gewoon in het laafland, de treintjes en paar plekken in het sprookjesbos. Eerst een beetje plagerig trekken bij de indische waterlelies en de treintjes en daarna klaargetrokken en gepepen in een laafhuisje. Alles doorgeslikt zodat we geen rommel maakten :P Het was wel rustig die dag.

Ik zou het eigenlijk wel een keer in een attractie willen proberen als het echt heel rustig is (geen families in de bootjes of karretjes om ons heen, we hebben toch een abbonement dus op een doordeweekse dag in de winter of lente is dat niet zo moeilijk). Vind het wel een geil idee dat ze dat wel zien. Twijfel alleen nog, wil er geen mensen mee lastigvallen die dat vervelend vinden en al helemaal geen kinderen.

:) :-[

Offline zand

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 32

Gepost op: 17-12-2016 17:13:53
+3
[..]
Ja please word niet zoals Marco. Echt een lul.
Dat probeert hij te zeggen.
Hij is geen lul geworden nu hij mod is. Dat was hij al :p

Offline purple rainbow

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 28-02-2017 14:50:46
0
binnenspeeltuin, in de kamer van zijn broer terwijl we er 'sliepen' met een paar vrienden broer inclusief, zwembadhokje,...

Offline Leeuwtje

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 22
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 28-02-2017 16:31:00
0
Seks in auto, gepijpt in zwembadhokje. Verder vind ik op de eettafel van de ouders van de jongen ook best wel heftig, ik bedoel daar eten ze gewoon en ik ken heel die mensen niet :') ook op hun bank.

Offline arot27

• Nieuw Lid
  • *
  • Leeftijd: 27

Gepost op: 19-05-2017 15:15:35
0
ik heb sex in de auto, trein, en strand gehad, en de trein vond ik toch het meest spannende

Offline AverageJoe.

• Lid
  • **

Gepost op: 19-05-2017 17:32:24
0
auto , buiten op een bankje , bos

Offline Mesut

• Bekend Lid

Gepost op: 20-05-2017 22:19:46
0
Bed van m'n moeder  :+

Bellaa

• Gast

Gepost op: 01-06-2017 00:09:03
0
Mijn huidige vriendje is mijn eerste echte vriendje en ook de eerste waarmee ik sex heb,

Daarom is mijn lijstje nog niet heel lang:
-Douchecabine op de camping
-liftcabine in de Duitse bergen (ik heb hem alleen afgetrokken en gepijpt telt dat ook?)
-op de bank bij mij thuis

anything