Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: [Sense] Topless zonnen  (gelezen 17730 keer)

Offline ArtemisTopic starter

• Hoofdmoderator
  • Expertise: Geneeskunde
  • Forumfossiel
  • Land: nl
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 12-04-2017 19:19:01
0
Nieuwe vraag van de week + stelling van Sense :)

Vraag:
Is het gek dat ik graag topless op het strand lig? https://www.sense.info/veelgestelde-vragen/395/167236

Citaat
Nee, dat is niet gek! Als jij je topless prettig voelt, is het strand dé plek om dat te doen. Het is toch heerlijk om de zon op je huid te voelen? Misschien willen veel meisjes dat ook doen, maar durven ze niet. Bijvoorbeeld omdat ze zich onzeker voelen over hun borsten. Of ze zijn bang ongemerkt gefotografeerd, nagestaard of –geroepen te worden. Dat zijn kinderachtige reacties, natuurlijk.

Stelling SWB: Topless zonnen op het strand is tegenwoordig onverstandig. Voor je het weet gaan je blote borsten ongemerkt viraal!
Voor vragen of opmerkingen mag je mij altijd een persoonlijk bericht of e-mail sturen! BELANGRIJK: De door mij gegeven adviezen zijn gebaseerd op informatie zoals mij die is gegeven op het internet. Ik geef mijn advies dus zonder kennis van de (volledige) medische voorgeschiedenis. Om die reden kunnen aan mijn adviezen geen enkele rechten of zekerheden worden ontleend. Ik raad iedereen met een medisch probleem aan altijd zijn of haar huisarts te consulteren.

Offline Leeuwtje

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 22

Gepost op: 12-04-2017 20:59:14
+1
Lekker boeiend als je borsten viraal gaan, het zijn maar borsten. En mannen mogen het ook.

Offline Puck

• Bekend Lid

Gepost op: 12-04-2017 21:09:24
0
Lekker boeiend als je borsten viraal gaan, het zijn maar borsten. En mannen mogen het ook.
Dit. Ik zou er serieus van balen, lekker aso om dat op internet te zetten. Maar het zijn maar tieten.

Offline Eeyore

• Actief Lid
  • Leeftijd: 28

Gepost op: 12-04-2017 21:39:24
0
Hier in portugal is het offlimits op topless op het strand te liggen.

Overigens zou ik het ook echt niet oke vinden als mijn titties viral gaan. Beter voorkomen
I owned every second that this world could give I saw so many places  The things that I did
Yeah, with every broken bone I swear I lived.

Offline Historicus

• Actief Lid
  • Leeftijd: 24

Gepost op: 12-04-2017 23:18:40
0
Ik vind het nice.

Offline Aardbei

• Erelid
  • Geslacht: Man

Gepost op: 12-04-2017 23:58:54
0
Ik vind het nice.
Ligt eraan of het mooie borsten zijn.

Offline Mr.Red return

• Actief Lid
  • Leeftijd: 26

Gepost op: 14-04-2017 01:28:39
+1
In een land als Nederland waar het al meerdere jaren mag, waarbij het de maatschappij geaccepteerd is dat het mag op (bepaalde) stranden. Moet het zeer zeker kunnen.
Vrouwen en Dames moeten zich hier vrij kunnen vullen en ook hier bijna volledig kunnen genieten van een mooi bruin huidje.

Als men wordt nageroepen erdoor moet deze persoon een heropvoeding krijgen hoe het hier voor 80% van de bevolking is geaccepteerd (als dit niet nog hoger ligt) en dat het dus gewoon bij de cultuur hoort.
Dat je hierdoor dus de persoon in kwestie niet gaat aanstaren/uitschelden/naroepen.

Dat kleine kinderen en vooral jongens in de pubertijd de dames/vrouwen het stiekem bekijken/begluren daar kunnen we dan helaas niet veel aan doen, dan als de ouders aanspreken als die er zijn.

Foto's maken is dan al helemaal not done.

Zo ik heb gesproken en hierbij moeten jullie het doen.
Mr. Red Return -  Ingenieur - Filmfreak - Sportfreak

The road to perfection, you walk alone.

Offline Historicus

• Actief Lid

Gepost op: 14-04-2017 06:41:45
0
[..]
Ligt eraan of het mooie borsten zijn.

Dat is ook wel weer waar.  :+ :') :')

Offline PatrickZ

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 37

Gepost op: 14-04-2017 08:01:53
0

Mee eens. Bovendien, het internet staat zo barstens vol met foto's van borsten (en meer) dat die van jou echt niet opvallen. Die verdwijnen gewoon in de anonimiteit.

Ooit een verhaal gehoord van een vrouw die wist dat er een naaktfoto van haar online stond. Ze heeft zo ongeveer het hele internet afgezocht, maar nergens de betreffende foto kunnen vinden. Toch moet die er zijn. Maar zoals ik al zei, je verdwijnt in de anonimiteit. De kans dat iemand de foto aan jou als persoon kan linken is echt verwaarloosbaar klein.
Vrouwen zijn net overalls: mouwen te lang en pijpen te kort.

Offline Historicus

• Actief Lid

Gepost op: 14-04-2017 08:21:05
0
Uh ga je er niet een beetje te veel vanuit dat alleen de borsten worden gefotografeerd? Want als je naakt zont, en ze nemen een foto, dan is de kans wel iets groter dat je hoofd er ook opstaat.

waterkoker

• Gast

Gepost op: 14-04-2017 19:36:10
0
Het is vooral onverstandig als je er problemen mee hebt dat iemand er een foto van maakt en online zet. En vanwege huidkanker natuurlijk.

Offline PatrickZ

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 37

Gepost op: 14-04-2017 19:55:14
0
Het is vooral onverstandig als je er problemen mee hebt dat iemand er een foto van maakt en online zet. En vanwege huidkanker natuurlijk.

Wat betreft huidkanker, dat geldt niet alleen voor je borsten maar voor je hele huid. Enige wat je borsten extra gevoelig hiervoor maakt is dat deze doorgaans minder zonlicht krijgen. Kwestie van goed insmeren en dan is er niks aan de hand.

Hoeveel problemen je er mee hebt dat iemand een foto maakt en online zet verschilt van persoon tot persoon. Natuurlijk moet je het niet te licht nemen als iemand hier problemen mee heeft, maar je moet iemand ook geen problemen aanpraten als die er niet zijn.
Vrouwen zijn net overalls: mouwen te lang en pijpen te kort.

waterkoker

• Gast

Gepost op: 14-04-2017 21:20:33
0
Ja, maar dan kan je dus maar half uurtje zonnen.

Offline Incel!

• Erelid

Gepost op: 15-04-2017 00:47:16
0
Ja, maar dan kan je dus maar half uurtje zonnen.
Tenzij je het regelmatig doet.
Half uurtje zonnen wordt überhaupt aangeraden dacht ik.
Seks is natuurlijk maar nooit vanzelfsprekend!!!
Age is only a number, weight is only a number. I've decided, numbers are really starting to piss me off!!
Life can only be understood backwards. Unfortunately it must be lived forwards.

AnnabelleXXX

• Gast

Gepost op: 17-04-2017 15:08:51
+4
En vanwege huidkanker natuurlijk.

Niet dat je dit moet negeren, maar ik denk dat 95% van de bevolking de adviezen wat betreft zonnen volledig in de wind slaat. Als je dus een beetje verstandig smeert met goede producten dan doe je het al gauw beter dan het merendeel van je strandgenoten. Wil niet zeggen dat 'beter' voldoende, maar ik denk ook niet dat topless zonnen het verschil gaat maken.

Overigens vind ik dat viral gaan ook een beetje overtrokken. Het is jammer dat er mensen zijn die foto's maken terwijl je dat niet wilt, maar er zijn ook mensen die met camera's in tassen onder rokjes kijken. Geen rokjes meer dragen dus? Uh uh. Persoonlijk denk ik dat hoe normaler je over zulk soort dingen doet, hoe minder bijzonder anderen het vinden en hoe minder zulke dingen zullen voorkomen.