Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: [Familie] Naaktfoto van zusje gevonden  (gelezen 8208 keer)

Ninaa

• Gast

Gepost op: 05-08-2010 23:17:41
0
ik zou haar toch even waarschuwen!!!! straks word ze onder dwang gezet door iemand om die foto's van zichzelf te maken voor iemand en komen ze op internet. dus zeg het alleen haar en hou je ouders er buiten

Alles is mogelijk inderdaad, wel tegen je zusje zeggen inderdaad dat ze moet opletten want jij hoeft die foto's niet tegen te komen en er waarschuwen dat ze geen foto's moet doorsturen of op hyves moet plaatsne.

Oktober

• Gast

Gepost op: 06-08-2010 10:05:45
0
Even melden dat je de foto tegenkwam is misschien wel handig, maar let wel op hoe je dit brengt, houd het neutraal. ;)

Yukaa

• Gast

Gepost op: 06-08-2010 12:52:29
0
Ik zou het zoals veel mensen hier al voorstellen inderdaad even melden bij je zusje. Dan past ze er in ieder geval beter mee op ;)

Offline tomdekat

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 08-08-2010 00:26:13
0
gewoon op internet zetten dan weet ze ineens dat ze dat niet meer moet doen

Drom

• Gast

Gepost op: 08-08-2010 01:12:16
0
gewoon op internet zetten dan weet ze ineens dat ze dat niet meer moet doen

hoe zou jij dat vinden als je broer(tje) of zus(je) dat bij jou zou doen?

Ik denk knap LULLIG!

Offline Agincourt

• Donateur
  • Bekend Lid
  • Land: nl
  • Geslacht: Man

Gepost op: 08-08-2010 10:42:26
0
Even melden dat je de foto tegenkwam is misschien wel handig, maar let wel op hoe je dit brengt, houd het neutraal. ;)
Precies! Helemaal mee eens. Gewoon even laten weten dat ze voorzichtiger moet zijn met haar foto's.

Offline Daantje93

• Lid
  • **
  • Leeftijd: 24

Gepost op: 09-08-2010 23:44:00
0
Kan me voorstellen dat je dat niet wilde zien ja maar je zou kunnen proberen om het te laten merken door haar zelf de foto te laten vinden waardoor ze merkt dat ze niet echt handig bezig is
Ik kom hier om te leren en als dat kan mijn kennis en ervaring te delen. Niet om mensen belachelijk te maken.
Domme vragen bestaan niet!!!

Offline Idura

• Actief Lid

Gepost op: 12-08-2010 22:59:43
0
Ik ging net een foto uitprinten. Toen ik dat deed kon je aanklikken welke foto's je allemaal kon afdrukken. Daar zat een naaktfoto van me jongere zusje tussen. Met haar  rug naar de foto toe in een string. Echt niet leuk om te zien als het je zusje is zeg :s Ik heb de foto's maar verwijderd en ik ga er niks van zeggen, maar voortaan moet ze wat beter omgaan met dat soort foto's op een gezamenlijke computer van iedereen in het huis :p. Ik moest dit even kwijt :P

Als het op de pc stond staat het vast wel ergens op internet, of verstuurd via msn of een van die dingen. Die foto's staan er meestal niet zomaar.

MRalejandro

• Gast

Gepost op: 15-08-2010 20:13:05
0
ik zou schrikken en er niets van vertellen
hopelijk zie ik zoiets nooit  :c

Drom

• Gast

Gepost op: 18-08-2010 17:59:31
0
Ben benieuwd welke actie de TS ondernomen heeft.

Offline JohnDexter

• Lid
  • **

Gepost op: 18-08-2010 21:13:17
0
oh nee, arme jongen. je zusje heeft hormonen. dat kan écht niet. ik zou het ook gelijk delen want hormonen hebben, belachelijk. gelukkig heb jij ze niet en deel je het met ons op SEXwoordenboek..
Vrienden zie je niet, ze staan achter je.

Offline stringer

• Nieuw Lid
  • *
  • Leeftijd: 25

Gepost op: 18-08-2010 21:17:44
0
[..]
Omdat een praktijkvoorbeeld beter pakt. Anders is het enkel maar theoretische bla bla. Een 16 jarig meisje neemt niet zomaar alles aan he? Als het realistischer wordt, heb je meer kans.

En ergens is het ook geen verzonnen verhaal, want in werkelijkheid gebeurt dat gewoon heel vaak.

Dat zusje weet echt wel wat hij bedoelt als hij ineens over geheime bestanden begint...

Ik zou daar ook niet zomaar over beginnen, jij wel?

Offline JohnDexter

• Lid
  • **

Gepost op: 18-08-2010 21:19:17
0
[..]

Dat zusje weet echt wel wat hij bedoelt als hij ineens over geheime bestanden begint...

Ik zou daar ook niet zomaar over beginnen, jij wel?
je moet er sowieso niet over beginnen want zij heeft het recht om dat soort dingen te ondernemen dus het zijn haar zaken. Dus tenzij je op incest doelt, laat het lekker bij de meid.
Vrienden zie je niet, ze staan achter je.

Offline QuadraX

• Lid
  • **
  • Leeftijd: 22
  • Land: be

Gepost op: 18-08-2010 21:20:19
0
opmerking maken:
"Mooie foto heb je daar op de computer"
Haj :)

Offline stringer

• Nieuw Lid
  • *
  • Leeftijd: 25

Gepost op: 19-08-2010 23:41:44
0
opmerking maken:
"Mooie foto heb je daar op de computer"

Nice!

Ook leuk: Print m uit leg onder dr kussen en schrijf er een persoonlijk bericht bij. Een aansteker erbij leggen en zorgen dat ouders t niet vinden.

anything