Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: [Date] Enorme frustratie :c  (gelezen 1188 keer)

Offline amsterdam0205Topic starter

• Lid
  • **
  • Leeftijd: 25
  • Geslacht: Man

Gepost op: 18-05-2017 21:05:44
0
Ik moet even mijn diepe frustratie kwijt. Maandagavond meisje ontmoet op Tinder die ik er heel leuk uit vond zien. Dinsdagavond gingen we bellen en dat werd een gesprek van maar liefst 3,5 uur over van alles en nog wat. Daarna bleven we veel appen, het werd zelfs een beetje stout en gisteren spraken we twee keer af, in mijn werkpauze en bij het eten. Het ging allemaal zo snel en wat heerlijk, want ik heb al een tijdje geen dates gehad. Er was meteen zoveel spanning en we zoenden dezelfde dag nog (in het openbaar) en ik moest helaas snel weg. Ik voelde wel dat we waarschijnlijk geen match forever waren, maar ik genoot zo van de gezelligheid, haar mooie gezicht en lichaam en de spanning. Zij zei ook dat ze het heel leuk vond. We spraken af dat we vrijdag wat leuks zouden doen en waren daar vandaag over aan het appen. En nu...

"Hey, ik merk dat ik toch niet de aantrekkingskracht voel. We kunnen beter niet afspreken morgen. Het spijt me, maar ik wil je niet aan het lijntje houden."

Ja, ik ben al zo onzeker van mijzelf in deze periode (onduidelijk wat ik wil qua werk, ik spreek vrienden minder, etc. etc.) maar bij haar voelde ik me weer the man.

WAT MOET IK HIER TOCH MEE? :( Ik wil gewoon plezier maken, flirten (net als zij volgens mij)... :c Kan wel huilen.
« Laatst bewerkt op: 19-05-2017 01:11:28 door amsterdam0205 »

Online AverageJoe.

• Lid
  • **
  • Land: nl

Gepost op: 18-05-2017 21:09:39
0
move on?

een ding weet ik van vrouwen, en dat is wanneer ze zeggen dat er geen aantrekkingskracht is er ook echt niks te halen valt .

wees niet die jongen die blijft proberen, genoeg leuke dames toch

Offline Peter Wood

• Bekend Lid

Gepost op: 18-05-2017 21:16:09
0
Het lukt je wel contact te maken.  Daar zit het probleem niet.  Maar come on, het begon maandag en nu is het donderdag.  Je sterren je verwachtingen direct mijlen hoog.
Door er nu zo'n drama van te maken doe je jezelf tekort. 

Vergeet haar snel. Succes Een volgende keer.

• Lid
  • **

Gepost op: 18-05-2017 21:27:20
0
move on?

een ding weet ik van vrouwen, en dat is wanneer ze zeggen dat er geen aantrekkingskracht is er ook echt niks te halen valt .

wees niet die jongen die blijft proberen, genoeg leuke dames toch

Thanks, snap wat je bedoelt.

• Lid
  • **

Gepost op: 18-05-2017 21:27:33
0
Het lukt je wel contact te maken.  Daar zit het probleem niet.  Maar come on, het begon maandag en nu is het donderdag.  Je sterren je verwachtingen direct mijlen hoog.
Door er nu zo'n drama van te maken doe je jezelf tekort. 

Vergeet haar snel. Succes Een volgende keer.

Stel ik mijn verwachtingen meteen mijlenhoog? Ik weet niet wat ik had moeten doen... Bedenken dat de kans groot was dat ze opeens niet meer zou willen? Of bedoel je wat anders?

En het is meer dat ik gewoon niet snap hoe dit kan... dat iemand met je wil kletsen, je wil zoenen en maar blijft aanraken en daarna opeens niet meer wil.

Dank je voor je reactie.

Offline Joey

• Forummeubel
  • *

Gepost op: 18-05-2017 21:42:59
0
Ah dat is echt super balen :( :(

Maar goed, het is nu eenmaal zo. Ik vind het juist wel heel goed van haar dat ze zo eerlijk is daarover, anders had je jezelf wekenlang gek gemaakt waarom ze kortaf was en alles. Dat is iets wat niet aan jou ligt, want jij had haar net zo goed ook niet helemaal jouw type kunnen vinden voor een relatie. Dat ligt dan niet aan haar, maar aan jouw persoonlijke smaak.

Je moet inderdaad loslaten en gewoon blijven daten met mensen (al dan niet van Tinder)! Waarschijnlijk is het tussen jullie ook wel véél te vlug gegaan voor een serieuze relatie. Het is nu heel vluchtig zoenen en plezier geweest en helaas niet meer dan dat.
« Laatst bewerkt op: 18-05-2017 21:44:02 door Joey »
Altijd lekker karnen <3

Offline Peter Wood

• Bekend Lid

Gepost op: 18-05-2017 21:59:46
+2
Je voelde dat het geen match for ever was.  Al binnen 4 dagen.  En het ging je om het plezier.  Bij haar was dat gevoel waarschijnlijk ook zo, alleen zette zij er sneller een streep onder. 
Jij verwachtte denk ik te veel terwijl daar eigenlijk geen reden voor was.

Betrek het niet op jezelf,  daarvoor heeft dit pleziertje'  veel te kort geduurd.
« Laatst bewerkt op: 18-05-2017 22:00:31 door Peter Wood »

Offline Sacha

• Erelid
  • Leeftijd: 27
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 19-05-2017 08:42:33
0
Wees blij dat ze tenminste eerlijk is en je niet aan het lijntje wil houden. Ja het is kut, maar shit happens. Probeer het niet te analyseren. Gewoon Tinder weer aanslingeren en de moed niet opgeven. En misschien voor de volgende keer niet zo snel emotioneel betrokken raken.
Loving every minute 'cause you make me feel so alive

Offline Nul

• Donateur
  • Bekend Lid

Gepost op: 19-05-2017 12:13:14
0
Misschien heeft ze in de tussentijd wel een betere date gescoord, kan allemaal. Tijden zijn veranderd.

Mijn enorme frustratie was dat ik vrijwel nooit dates had, nou ja op 1 hand te tellen: Geen Internet, laat staan Tinder!
« Laatst bewerkt op: 19-05-2017 14:52:30 door Nul »

• Lid
  • **

Gepost op: 19-05-2017 15:05:06
0
Jullie steun en tips zijn fijn.

Weten jullie hoe je dat doet, niet emotioneel betrokken raken? Ik probeer om het niet te doen, maar gaat toch altijd vanzelf geloof ik...

Het enige wat ik wil is gewoon genieten van/met een date... zonder (al te veel) problemen en zonder meteen een relatie te zoeken. En ik dacht dat deze dat ook wilde.

Offline Nul

• Donateur
  • Bekend Lid

Gepost op: 19-05-2017 16:40:35
0
Ik denk dat je emotioneel binden heel normaal is maar bij daten minder ideaal als dat zo snel gebeurt. Probeer je verwachtingen in toom te houden en een beetje dikkere huid te kweken. Zeker omdat je schrijft dat je gewoon wilt genieten zonder gelijk een relatie te zoeken!
« Laatst bewerkt op: 19-05-2017 16:42:07 door Nul »

Offline Mister_Crazy

• Actief Lid
  • Leeftijd: 30

Gepost op: 19-05-2017 17:41:46
0
Citaat
'dat iemand met je wil kletsen, je wil zoenen en maar blijft aanraken en daarna opeens niet meer wil.'

Laat jezelf niet verleiden alle andere mogelijkheden voor uitleg van haar reactie zomaar te negeren of zelfs niet aan te denken..

Ik zie dat zo vaak op dit forum (en daarbuiten) vooral bij Nederlanders!
Er wordt iets aangenomen en de rest van mogelijkheden wordt glad vergeten. Typisch Nederlands trekje, ook op ander gebied.

Één andere mogelijkheid voor uitleg bijvoorbeeld; ze lokt een reactie van je uit, bewust of onbewust, nu je vlak voor je date staat. Hiermee test ze je doelbewustheid automatisch ook!

Antwoord van jou moet duidelijk en helder zijn, dat het je niets uitmaakt én dat er voor haar altijd nog een weg terug is.

En ook;
Citaat
'Probeer je verwachtingen in toom te houden en een beetje dikkere huid te kweken.'
Citaat
.. daten met mensen (al dan niet van Tinder)'
M.a.w. ga zoveel mogelijk meisjes & vrouwen in real-life aanspreken. Werkt veel bevredigender.

En, stel jezelf in om conclusies niet meteen te trekken, maar je eigen intenties en gevoelens te volgen zolang ze je niet fysiek afwijst..
Woorden zijn slechts woorden, een vrouw spreekt met haar lichaam.

Groetjes, M.
break with the captivity of negativity

• Lid
  • **

Gepost op: 19-05-2017 20:23:06
0
[..]

Laat jezelf niet verleiden alle andere mogelijkheden voor uitleg van haar reactie zomaar te negeren of zelfs niet aan te denken..

Ik zie dat zo vaak op dit forum (en daarbuiten) vooral bij Nederlanders!
Er wordt iets aangenomen en de rest van mogelijkheden wordt glad vergeten. Typisch Nederlands trekje, ook op ander gebied.

Één andere mogelijkheid voor uitleg bijvoorbeeld; ze lokt een reactie van je uit, bewust of onbewust, nu je vlak voor je date staat. Hiermee test ze je doelbewustheid automatisch ook!

Antwoord van jou moet duidelijk en helder zijn, dat het je niets uitmaakt én dat er voor haar altijd nog een weg terug is.

En ook;[..]
[..]
M.a.w. ga zoveel mogelijk meisjes & vrouwen in real-life aanspreken. Werkt veel bevredigender.

En, stel jezelf in om conclusies niet meteen te trekken, maar je eigen intenties en gevoelens te volgen zolang ze je niet fysiek afwijst..
Woorden zijn slechts woorden, een vrouw spreekt met haar lichaam.

Groetjes, M.

Soms moet je inderdaad verder kijken. Maar de manier hoe ze het typte zei voor mij eigenlijk wel dat er geen mogelijkheid was om af te spreken. Het is ook een duidelijk iemand. Maar ja, ik heb wel gereageerd met dat ik het heel jammer vond en geschrokken was. Dat had ik dan misschien niet moeten doen.

Het in real-life aanspreken vind ik lastig. Ik zie genoeg leuke vrouwen op straat waar ik wel op af zou willen stappen. Soms denk ik zelfs: dit moet ik niet laten lopen. Dat gebeurt dan natuurlijk toch. Ik kan goed kletsen, maar niet goed over koetjes en kalfjes. Ben dus bang dat het erg ongemakkelijk wordt. Kan jij het wel?

Momenteel zit ik in niet zo'n fijne periode en ik spreek vrienden wat minder dan vroeger. Uitgaan doe ik dus ook niet veel meer. Alleen uitgaan voelt dan vaak als de enige optie, maar dat lijkt me gedoemd om te mislukken, toch?

Offline Nul

• Donateur
  • Bekend Lid

Gepost op: 19-05-2017 23:29:58
0
Er is niets mis mee dat je hebt gereageerd dat je het heel jammer vond en geschrokken was als je dat kwijt wil. Haar beslissing heeft daar niet vanaf gehangen toch?

Je verwacht teveel van een gesprekje op straat. Een kort gesprekje, vraag of grapje kan toch wel?

Alleen uitgaan voelt misschien awkward maar als je dat kunt uitschakelen is het niet onmogelijk.

Online AverageJoe.

• Lid
  • **

Gepost op: 19-05-2017 23:32:01
0
Er is niets mis mee dat je hebt gereageerd dat je het heel jammer vond en geschrokken was als je dat kwijt wil. Haar beslissing heeft daar niet vanaf gehangen toch?

Je verwacht teveel van een gesprekje op straat. Een kort gesprekje, vraag of grapje kan toch wel?

Alleen uitgaan voelt misschien awkward maar als je dat kunt uitschakelen is het niet onmogelijk.

ik vind alleen uitgaan beetje triest, dan kun je beter niet uitgaan.

anything