Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: Orgasme bij neuken: anders?  (gelezen 682 keer)

Offline HuntressTopic starter

• Actief Lid
  • Land: be
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 04-02-2018 08:34:13
0
Een jongen die ik ken zegt dat zijn orgasme veel intenser is als hij neukt dan als hij op een andere manier klaar komt. Geldt dat ook voor andere mannen? En vrouwen: komen jullie anders klaar van neuken - als je er al door klaarkomt?

Offline yanickje

• Lid
  • **
  • Leeftijd: 21
  • Land: be
  • Geslacht: Man

Gepost op: 04-02-2018 11:11:31
0
Bij mij is dat ook zo.
En als iemand anders me aftrekt dan voelt het ook veel heviger aan dan wanneer ik het zelf doe.
Verkennen en zien.

Offline Mathijs

• Actief Lid
  • Leeftijd: 34
  • Land: nl

Gepost op: 04-02-2018 12:33:18
0
Het voelt inderdaad anders. Niet per se intenser. Dat hangt er ook vanaf hoe en hoelang je masturbeert. Maar de prikkeling en stimulans is anders. Daardoor ook het orgasme.
Iets met psycholoog en zo
Iets met reiki en zo
Iets met Osirus en zo (anno 2004)

Offline Peter Wood

• Bekend Lid

Gepost op: 04-02-2018 13:35:59
0
Bij mij gaat het vooral om hoe opgewonden ik ben. Over het algemeen is mijn orgasme wat feller als ik mijn penis niet met mijn handen aanraak. Omdat je met je handen ook voelt moet je je op meer concentreren. Misschien dat dat er iets mee te maken heeft?

Offline Nick07

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 04-02-2018 14:03:50
0
Daarvoor niet altijd,er zijn variabele factoren  :^

Offline grolschbuster

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 42

Gepost op: 05-02-2018 10:37:22
0
Zeker niet intenser, maar wel anders ja.
Ik kom het meest intens klaar van gepijpt worden, daarna door aftrekken en dan pas door neuken.

Offline hvpersoon

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 29

Gepost op: 05-02-2018 20:19:17
0
Een jongen die ik ken zegt dat zijn orgasme veel intenser is als hij neukt dan als hij op een andere manier klaar komt. Geldt dat ook voor andere mannen?
Jep. Dat gaat zeker op voor mij. Orgasme door zelf aftrekken: mwah, door iemand anders afgetrokken: beter. Vergelijkbaar is een orgasme door e-stim (dat is gestimuleerd worden door een apparaat dat elektrische signalen via electrodes op de geslachtsdelen overbrengt) Orgasme tijdens neuken... Nou, wees voorbereid op veel gekreun en gesteun en iemand die echt even de controle verliest over z'n benen en armen. M'n eerste (en tot nu toe enigste) vriendin schrok er de eerste keer nogal van en vroeg me toen het hevigste voorbij was of alles goed met me ging. Totaal uitgeput heb ik toen gezegd dat het niet beter kon ;)

Wat ik nog bedacht:
Misschien wel het meest aparte is de tijd tussen het punt waarop er geen weg terug meer is en er daadwerkelijk een zaadlozing plaatsvindt: die tijd daartussen is bij neuken veel én veel langer dan als ik het zelf doe.
Daar was ik de eerste keer zo verbaasd over dat ik het zelfs nog wist op te merken tijdens het orgasme.
« Laatst bewerkt op: 05-02-2018 20:21:13 door hvpersoon »

Offline Fleur_r

• Actief Lid
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 13-02-2018 15:40:56
0
Ik kom wel klaar van neuken en vind het zeker anders voelen. Vooral omdat alles samentrekt en je vagina dan gevuld is zeg maar, dat voel je dan meer ofzo.
:-)

Offline kevbusje

• Lid
  • **
  • Leeftijd: 31

Gepost op: 13-02-2018 18:21:24
0
Ik kom wel klaar van neuken en vind het zeker anders voelen. Vooral omdat alles samentrekt en je vagina dan gevuld is zeg maar, dat voel je dan meer ofzo.
Ja dat is anders qua gevoel als dat je alleen een of meerdere vingers gebruikt natuurlijk.

Offline Mathijs

• Actief Lid
  • Leeftijd: 34

Gepost op: 13-02-2018 21:07:51
+1
Ja dat is anders qua gevoel als dat je alleen een of meerdere vingers gebruikt natuurlijk.

Gebruik jij dan liever één of meerdere vingers in jouw kontje?

of was je weer meisjes aan het quoten om op hen te reageren zonder op het topic te antwoorden? Want het valt stiekem écht wel op dat je in ongeveer al je reacties meisjes quote...
Iets met psycholoog en zo
Iets met reiki en zo
Iets met Osirus en zo (anno 2004)

Offline circular

• Lid
  • **

Gepost op: 15-02-2018 14:57:24
0
Een jongen die ik ken zegt dat zijn orgasme veel intenser is als hij neukt dan als hij op een andere manier klaar komt. Geldt dat ook voor andere mannen? En vrouwen: komen jullie anders klaar van neuken - als je er al door klaarkomt?

Ja, herkenbaar. Klaarkomen door neuken voelt anders dan klaarkomen door hand- of mondwerk. Een orgasme door neuken voel ik bij wijze van spreken nog in mijn tenen, waarschijnlijk omdat je er bij neuken intensief naar toe werkt.