Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: [Discussie] (Gas)masker  (gelezen 466 keer)

Offline mr latexTopic starter

• Nieuw Lid
  • *
  • Leeftijd: 32
  • Land: nl
  • Geslacht: Man

Gepost op: 17-02-2017 12:33:46
0
Even uit interesse....

Ik zie wel eens op fotos dat mensen gasmaskers dragen. Nu kan ik me eigen hier niet in vinden maar ben wel benieuwd of mensen hier wel wat in zien of ervaring mee hebben?
En wat voor masker heb je? Een echt gasmasker of een ander soort masker?

Kom maar op met jullie ervaring

Offline SteveR

• Nieuw Lid
  • *
  • Leeftijd: 29
  • Land: be
  • Geslacht: Man

Gepost op: 17-02-2017 14:30:56
0
Ik heb een gasmasker, deze stijl: http://www.preppersshop.co.uk/ekmps/shops/preppersshop/images/new-swedish-civil-defence-forsheda-nbc-f2-a4-gas-mask-filter-8184-p.jpg

Daarnaast heb ik nog enkele rubber maskers die heel erg aansluitend zijn, eentje waar oog-, neus en mondgaten inzitten, en eentje met enkel neusgaten.

Vind het sowieso enorm geil om de rubber maskers aan te hebben, zit heel strak, dus das lekker.
Een gasmasker is vooral handig als er breath control bij komt kijken.

LinkerSok

• Gast

Gepost op: 17-02-2017 14:57:02
0
Heb zelf geen masker maar wel eens opgehad. Simpele met maar 1 buis voor lucht. Inderdaad practisch met breath play.

Offline Maarten1994

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 22-02-2017 10:04:41
0
Ik gebruik een gasmasker voor het gebruik van poppers, geeft een megageil gevoel !

Offline Neon34000

• Lid
  • **
  • Leeftijd: 27
  • Land: nl

Gepost op: 07-03-2017 11:39:34
0
Vind t zelf ook geil om een masker op te hebben vaak met dichte ogen dan zie je helemaal niks

Deze staat nog op me verlanglijsje
http://www.studiogum.com/heavy_rubber/Latex-Masken/Anatomische-Maske/Anatomische-Latex-Maske::158.html
Heb wel al zo n losse mondknevel wat erg geil is al
Sex is beter dan drugs

anything