Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: [Vrouwen] Knapste van de wereld  (gelezen 36329 keer)

schildpadjuh

• Gast

Gepost op: 16-02-2017 20:46:19
0
Ze zien er een beetje uit als Latina's, in ieder geval geen midden-Europese brunettes.

Offline Vile_Blood

• Forummeubel
  • *
  • Land: be
  • Geslacht: Man

Gepost op: 16-02-2017 20:52:36
0
Ik geloof wel dat Kate Winslet mooiere foto's heeft dan die. Enfin dat weet ik wel heel zeker. :P
Sometimes you just have to die a little inside to be reborn and rise again as a stronger and wiser version of you.

Offline HumbleDeer

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 16
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 16-02-2017 21:13:47
0
Misschien als ze d'r wenkbrauwen wat zou uit dunnen dat ik ze knapper vind
Ik vind ze er eigenlijk wel goed mee uitzien! :P
Anna - Haar/Ze

Offline Blabla magazines

• Erelid
  • Leeftijd: 30
  • Land: nl

Gepost op: 16-02-2017 21:29:38
0
Ze zien er een beetje uit als Latina's, in ieder geval geen midden-Europese brunettes.
Ja, ik snap opzich wel wat je bedoelt. En opzich kan ik zuid-Europese (Spaans, Italiaans) Latina's inderdaad best leuk vinden. Het Zuid-Amerikaanse stereotype Latina heb ik wat minder mee.

schildpadjuh

• Gast

Gepost op: 16-02-2017 21:31:14
0
[..]
Ja, ik snap opzich wel wat je bedoelt. En opzich kan ik zuid-Europese (Spaans, Italiaans) Latina's inderdaad best leuk vinden. Het Zuid-Amerikaanse stereotype Latina heb ik wat minder mee.
Oh zo veel verstand heb ik er niet van, ik noem alle vrouwen met bruin haar en makkelijk bruinende huid Latina.
« Laatst bewerkt op: 17-02-2017 09:08:55 door Madlenka »

Offline Blabla magazines

• Erelid

Gepost op: 17-02-2017 05:34:24
0
[..]
Oh zo weinig verstand heb ik er niet van, ik noem alle vrouwen met bruin haar en makkelijk bruinende huid Latina.
Racist! :p

schildpadjuh

• Gast

Gepost op: 17-02-2017 09:09:44
0
[..]
Racist! :p
Oh ja ook even een foutje verbeterd, nu iets minder racistisch.

Offline nietsdoenster

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 24

Gepost op: 17-02-2017 09:26:37
0
Volgens mij is iemand ook een Latina als ze uit Zuid-Amerika komt en de typische bruine haren en bruine ogen heeft. Ariane Grande, die van Italiaanse afkomst is, is bijvoorbeeld geen Latina. Maarja, zo ziet ze er wel degelijk uit.  :")

Offline helva

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 28

Gepost op: 17-02-2017 09:31:54
0
Bizar die uitdrukking. Latijns, afkomstig van Latium, en dat is wel in Itali.     ;)
Joepie. Joepietwee. Joepiedrie.

schildpadjuh

• Gast

Gepost op: 17-02-2017 12:06:05
0
Ja beetje bizar die definitie dan. Mensen uit Zuid-Amerika stammen voor een groot deel uit Zuid-Europa, en de looks die daarbij horen bedoel ik. En daarvan alleen twee simpele elementen namelijk donker haar en snel bruine huid op een op het eerste gezicht blank persoon. Natuurlijk zijn mensen uit Zuid-Europa niet hetzelfde als die in Zuid-Amerika over het geheel genomen, omdat men in Zuid-Amerika ook veel Indiaas en Afrikaans bloed heeft, maar voor deze simpele vergelijking is dat niet relevant. Sorry voor het 'foute' gebruik van het woord Latina dan.
En nu ben ik vast genoeg racistisch geweest, dit soort observaties zijn nog steeds een beetje taboe.

njns

• Gast

Gepost op: 17-02-2017 12:12:21
0
De term geldt effectief voor mensen uit Latijns-Amerika. Die naam gaf Napoleon aan Mexico toen hij hen wilde inlijven in het Franse keizerrijk en daarbij wees op de 'Latijnse' achtergrond (lees: Spaanse kolonisatie) van de regio. De inlijving is overigens niet gelukt, de term Latijns-Amerika is wl blijven hangen.

Zo hebben jullie met z'n allen weer wat geleerd!

Oh, en Olivia Wilde :9~

Offline Blabla magazines

• Erelid

Gepost op: 17-02-2017 15:04:58
0
Ik heb bij Latina ook altijd een beeld van (overdreven) grote tieten en kont. Of in ieder geval bij het Zuid-Amerikaanse stereotype. Dus nog los van de haarkleur en huidskleur. En van dat stereotype ben ik zelf niet zo'n fan. 

Alaska

• Gast

Gepost op: 17-02-2017 22:03:08
0
Ik denk aan Orange is the new black en de knappe latinachicks daar :+

Offline Vile_Blood

• Forummeubel
  • *

Gepost op: 18-02-2017 23:19:12
0
Ik heb bij Latina ook altijd een beeld van (overdreven) grote tieten en kont. Of in ieder geval bij het Zuid-Amerikaanse stereotype. Dus nog los van de haarkleur en huidskleur. En van dat stereotype ben ik zelf niet zo'n fan. 
Bedoel je zoiets?

Sometimes you just have to die a little inside to be reborn and rise again as a stronger and wiser version of you.

Offline HumbleDeer

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 16

Gepost op: 18-02-2017 23:28:13
0
lekker ding dat :P
Anna - Haar/Ze

anything