Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: [Vagina] Te wijd? Te nat?  (gelezen 913 keer)

Offline Fuzzy9770

• Nieuw Lid
  • *
  • Leeftijd: 26
  • Land: be
  • Geslacht: Man

Gepost op: 12-02-2018 21:39:50
0
Ik ben zelf maagd dus over het 'technische' aspect ga ik niet uitweiden.

Wat ik me wel afvraag is wat jij leuk vindt aan deze immature jongen, die jou in zekere zin niet respecteert en waarbij zijn acties totaal gericht zijn op zijn eigen genot?
Geen idee of je hem citeert maar als dat letterlijk zijn woordkeuze is, dan zou ik me eerder vragen stellen bij dat gegeven dan wat hij eigenlijk zegt.

Ik wil de situatie in geen geval polariseren (wat ik dus wel doe maar dat is een ongewenst neveneffect) maar jij verdient wel wat beters.
Net zoals zijn andere sekspartners maar daar heb jij niets mee natuurlijk.
« Laatst bewerkt op: 12-02-2018 21:40:40 door Fuzzy9770 »
Ik hoop vaak dat mijn berichten leesbaar zijn... ;-)

Offline Peter Wood

• Bekend Lid
  • Land: nl

Gepost op: 13-02-2018 00:29:06
0
Die knul is pas 17 jaar? Dan moet hij nog veel leren over hoe je met een vrouw in bed omgaat. Eigen gerief gaat voor ....? Tja, dan miet hij echt nog veel leren.

Offline Artemis

• Hoofdmoderator
  • Expertise: Geneeskunde
  • Forumfossiel
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 13-02-2018 05:03:59
0
Of zij vaak deed Fisten, geen idee, heb maar 1 x met haar seks gehad, destijds ook de eerste vrouw met kinderen, waardoor ik destijds dacht dat dit normaal was voor een vrouw met kinderen, naderhand wist ik wel beter. Maar hier is toch nog niet zo lang geleden een topic geopend over te strak zijn na de geboorte, waarom zou het omgedraaid dan niet ook kunnen?

Omdat te los hechten niet kan? Je kan natuurlijk wel meer opgerekt zijn tijdens een bevalling, maar normaal gezien gaat dit weer terug naar de oude vorm erna. Te los hechten kan helemaal niet, dan laat je de wond half open.
Voor vragen of opmerkingen mag je mij altijd een persoonlijk bericht of e-mail sturen! BELANGRIJK: De door mij gegeven adviezen zijn gebaseerd op informatie zoals mij die is gegeven op het internet. Ik geef mijn advies dus zonder kennis van de (volledige) medische voorgeschiedenis. Om die reden kunnen aan mijn adviezen geen enkele rechten of zekerheden worden ontleend. Ik raad iedereen met een medisch probleem aan altijd zijn of haar huisarts te consulteren.

Offline jeroenbi

• Actief Lid

Gepost op: 13-02-2018 08:52:34
0
[..]
Dan moet hij vooral voor jou eens beter zijn best doen in plaats van zich te beklagen!

Sorry hoor, maar echt niet iedere vrouw komt klaar door bevrediging van de partner. Dus is dit echt geen maatstaf of hij zijn best doet voor de vrouw.
Hij is 17 jaar en blijkbaar kan hij goed meiden t bed in lullen aangezien ze aangeeft dat hij een hoop meiden heeft gehad. Maar blijkbaar kan hij niet echt vrouwvriendelijk aangeven wat wellicht t probleem kan zijn dat HIJ slap word. Misschien is hij toch erg gespannen, wil te goed presteren/ zijn best doen jou een orgasme te geven.

Offline KhaleesiTopic starter

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 13-02-2018 10:50:18
0
Voor de rest is het een hele lieve jongen hij heeft alleen soms de verkeerde woord keuzes.. heb hem ook wel gezegd dat ik het bot vind hoe hij reageerde en toen zei die ik wil gewoon eerlijk met je zijn.

We hadden het afgelopen nacht nog een keer geprobeerd, hij werd toen weer slap terwijl ik wel probeerde aan fe spannen (dat is echt super zwaar tijdens de seks :o)

Offline kiekeboe

• Forummeubel
  • *

Gepost op: 13-02-2018 12:55:03
0
Omdat te los hechten niet kan? Je kan natuurlijk wel meer opgerekt zijn tijdens een bevalling, maar normaal gezien gaat dit weer terug naar de oude vorm erna. Te los hechten kan helemaal niet, dan laat je de wond half open.
Prima dan kan dat "te los hechten" dus niet, maar je schrijft zelf al dat het oprekt tijdens de bevalling en normaal gezien terug moet gaan. Maar als ik googled, lees je meer verhalen van vrouwen bij wie het niet terug gegaan is. Dus blijkbaar kan de vagina wel wijder blijven na een bevalling. Maar goed, dit is bij de TS niet eens het probleem.
Ik ben niet nieuwsgierig, ik ben belangstellend

:)

Offline Krumei

• Bekend Lid
  • Land: be

Gepost op: 13-02-2018 14:43:34
0
Behalve 'spelen' met je bekkenbodemspieren of experimenteren met verschillende standjes weet ik niet wat jij zou kunnen doen om hem te helpen.
Ik vind het wel echt not-done dat hij jou de schuld geeft dat zijn lul slap wordt. Misschien moet hij eerst eens naar zichzelf kijken vooraleer hij de schuld op zo'n botte manier bij jou legt.
Misschien niet geheel ontopic, maar ik hoop dat jullie veilig vrijen (met condoom) als hij al zoveel sekspartners gehad heeft?

Offline Leeuwtje

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 22

Gepost op: 13-02-2018 14:56:03
0
Wat een gemene en respectloze opmerking. Het ligt echt niet aan jouw vagina dat hij slap wordt. Ik vermoed eerder dat de oorzaak bij hem ligt al heb ik daar niet zo veel verstand van. Maar dat jij te wijd bent is het sowieso niet!

Offline Bliss

• Forummeubel
  • *

Gepost op: 13-02-2018 15:07:40
0
[..]
Prima dan kan dat "te los hechten" dus niet, maar je schrijft zelf al dat het oprekt tijdens de bevalling en normaal gezien terug moet gaan. Maar als ik googled, lees je meer verhalen van vrouwen bij wie het niet terug gegaan is. Dus blijkbaar kan de vagina wel wijder blijven na een bevalling. Maar goed, dit is bij de TS niet eens het probleem.

Tuurlijk blijft dat niet in dezelfde stand staan als tijdens de bevalling, mijn hemel.
Building your girl's second story ♥

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 13-02-2018 19:54:46
0
Ja voor mijn gevoel lift het wel echt aan mij ook omdat hij zegt dat hij gewoon niks voelt tijdens de seks .. dan denk ik van Heh hoe kan het dan aan hem liggen

Offline kevbusje

• Lid
  • **
  • Leeftijd: 31

Gepost op: 13-02-2018 20:14:54
0
Ja voor mijn gevoel lift het wel echt aan mij ook omdat hij zegt dat hij gewoon niks voelt tijdens de seks .. dan denk ik van Heh hoe kan het dan aan hem liggen
Ik zou echt niet zo veel aan je zelf twijfelen hoor! laat je niet gek maken.

Offline circular

• Lid
  • **

Gepost op: 15-02-2018 14:19:13
0

Misschien hebben jullie het al geprobeerd, maar een ander standje kan helpen. Als zijn eikel meer gestimuleerd wordt, voelt hij meer en zal het waarschijnlijk ook minder snel gebeuren dat hij slap wordt. Lepeltje-lepeltje, doggy, of terreinverkenning zijn hiervoor goede standjes als je het mij vraagt.

Dat hij slap wordt, komt vooral door hemzelf, ook al zal dat voor de meeste jongens/mannen moeilijk toe te geven zijn. Hij moet iets verzinnen waardoor hij meer stimulatie krijgt. Of misschien wat minder vaak (hard) rukken  ;)

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 16-02-2018 10:58:40
0
Update Haha.

Gister ging het weer helemaal mis dat we er allebei gewoon gefrustreerd door werden en ik gewoon echt geen zin meer had..

Terwijl het dinsdag echt gewoon goed ging en hij niet een keer slap werd maar toen had hij ook echt veel alcohol gedronken, misschien dat hij dan er minder aan denkt? Woensdags ging het overigens ook prima ..

Sorry voor de vele informatie maar probeer ook voor mezelf een beeld te creren waar het fout gaat ik durf ook niet meer te vragen wat hij er nu van vind omdat ik bang ben voor het antwoord

Offline Peter Wood

• Bekend Lid

Gepost op: 16-02-2018 11:15:06
0
Nou het wordt zo wel duidelijker. Met drank op gaat het dus wel goed. Dan lijkt het erop dat het iets psychisch is. Je wordt niet slap van een te wijde of te natte vagina. Je wordt wel slap als je dnkt dat je dan niet kunt.
Trek het je niet persoonlijk aan. Probeer hem wel te steunen. Hij was niet erg aardig voor je, maar dat lijkt nu ook een daad van onvermogen.

Offline circular

• Lid
  • **

Gepost op: 16-02-2018 16:16:07
0
Inderdaad. Het lijkt erop dat hij de oorzaak voor het probleem meer bij zichzelf moet zoeken in plaats van op jou af te schuiven.

Met (veel) alcohol op is het lastiger een erectie te houden. Drinkt hij vaker voordat jullie seks hebben?