Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: [Borsten] BH, kunnen wij vrouwen nog zonder?  (gelezen 6181 keer)

Offline Nul

• Donateur
  • Bekend Lid
  • Land: nl
  • Geslacht: Man

Gepost op: 03-02-2018 23:20:27
0
Schilderijen met vrouwen zonder BH worden niet langer aan het publiek vertoond.
Het blijkt iets genuanceerder te liggen en het schilderij komt terug als ze weten waar het thuishoort:

https://www.theguardian.com/artanddesign/2018/jan/31/manchester-art-gallery-removes-waterhouse-naked-nymphs-painting-prompt-conversation

Offline Incel!

• Erelid

Gepost op: 04-02-2018 00:30:03
0
Zoals ik het lees is dat nog helemaal niet zeker. Het kan dagen, weken of maanden duren maar het kan ook zijn dat het niet terug komt.

Citaat van: artist Michael Browne
I donít like the replacement and removal of art and being told Ďthatís wrong and this is rightí. They are using their power to veto art in a public collection. We donít know how long the painting will be off the wall Ė it could be days, weeks, months. Unless there are protests it might never come back.
Seks is natuurlijk maar nooit vanzelfsprekend!!!
Age is only a number, weight is only a number. I've decided, numbers are really starting to piss me off!!
Life can only be understood backwards. Unfortunately it must be lived forwards.

Offline Nul

• Donateur
  • Bekend Lid

Gepost op: 04-02-2018 09:29:45
0
Zoals ik het lees is dat nog helemaal niet zeker. Het kan dagen, weken of maanden duren maar het kan ook zijn dat het niet terug komt.
Dat zou inderdaad kunnen maar dat heeft niets te maken met censuur zegt Clare Gannaway. Ze hebben het publiek ook om een reactie gevraagd. Maar goed, vind de discussie nogal moeilijk te doorgronden en is ook wel een beetje off topic.

Offline WD40

• Nieuw Lid
  • *
  • Leeftijd: 20

Gepost op: 04-02-2018 10:19:11
0
Ik zie toch nog regelmatig dames lopen die geen bh dragen. Maar vaak omdat de jurk zoiets niet toe laat. Of omdat het bij die personen niet nodig is.
Maar volgens mij wordt het al snel niet geaccepteerd door andere. Een bh word haast als een standaard gezien bij een vrouw. Dames moeten zelf weten of ze er een dragen of niet. En niet direct gek op aangekeken worden als ze het niet doen.

Offline PapillonTopic starter

• Lid
  • **
  • Leeftijd: 17
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 13-02-2018 08:19:30
0
Ik zie toch nog regelmatig dames lopen die geen bh dragen. Maar vaak omdat de jurk zoiets niet toe laat. Of omdat het bij die personen niet nodig is.
Maar volgens mij wordt het al snel niet geaccepteerd door andere. Een bh word haast als een standaard gezien bij een vrouw. Dames moeten zelf weten of ze er een dragen of niet. En niet direct gek op aangekeken worden als ze het niet doen.

Juist :)  :wh

Offline kiekeboe

• Forummeubel
  • *

Gepost op: 13-02-2018 12:57:27
0
Dit doet mij aan het omgedraaide denken, heb eens een meid gezien die had een gala jurk aan met blote rug, maar dan een totaal niet bij passende bh onder d'r jurk aan. Dat zag echt niet uit.

Ongeveer zo'n jurk en dan een bh d'r onder.

« Laatst bewerkt op: 13-02-2018 13:03:12 door kiekeboe »
Ik ben niet nieuwsgierig, ik ben belangstellend

:)

Offline WD40

• Nieuw Lid
  • *
  • Leeftijd: 20

Gepost op: 13-02-2018 13:17:15
0
[..]
Dit doet mij aan het omgedraaide denken, heb eens een meid gezien die had een gala jurk aan met blote rug, maar dan een totaal niet bij passende bh onder d'r jurk aan. Dat zag echt niet uit.

Ongeveer zo'n jurk en dan een bh d'r onder.

Ben het helemaal met je eens dat een bh onder zo een jurk geen mooi zicht is. Maar er zal wel een reden zijn waarom die dame toch een bh aan deed. En zou jammer zijn als dat is omdat ze van mening was dat het niet geaccepteerd zou worden.

Offline Leeuwtje

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 22

Gepost op: 13-02-2018 14:56:43
0
Ik vind het echt afbreuk doen aan een outfit als je je beha kan zien...

Offline maartje

• Actief Lid
  • Leeftijd: 32

Gepost op: 13-02-2018 16:00:01
0
Ik vind het echt afbreuk doen aan een outfit als je je beha kan zien...
Helemaal mee eens.

Offline Incel!

• Erelid

Gepost op: 13-02-2018 22:38:40
+1
Ben het helemaal met je eens dat een bh onder zo een jurk geen mooi zicht is. Maar er zal wel een reden zijn waarom die dame toch een bh aan deed. En zou jammer zijn als dat is omdat ze van mening was dat het niet geaccepteerd zou worden.
Als zij dan toch, om wat voor een reden dan ook, een BH aan wil of moet, had ze beter een andere jurk uit kunnen kiezen.
Seks is natuurlijk maar nooit vanzelfsprekend!!!
Age is only a number, weight is only a number. I've decided, numbers are really starting to piss me off!!
Life can only be understood backwards. Unfortunately it must be lived forwards.

Offline HoleintheHead

• Nieuw Lid
  • *
  • Leeftijd: 21

Gepost op: 17-02-2018 13:40:12
0
Ik zou niet eens zonder bh kunnen en loop nooit zonder rond. Ik vind ze prettig zitten, en aangezien ik nogal twee grote heb, voelt de ondersteuning prettig.

anything