Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: [exhibitionisme] Mijn lul showen  (gelezen 1264 keer)

Offline Nigel.Topic starter

• Nieuw Lid
  • *
  • Leeftijd: 17
  • Land: nl
  • Geslacht: Man

Gepost op: 12-10-2017 00:30:16
0
Ik snap vooral niet waarom PatrickZ altijd overal een discussie van wil maken.
En daarnaast heb ik het gevoel dat Nigel misschien wel helemaal geen pik heeft en daarom hier maar hele romans vol typt over 17 cm. Best raar eigenlijk dat je zo'n obsessie over 17 cm kan hebben, terwijl je overal een meter bier kunt kopen.
Nou sorry hoor maar dat is hij wel. Ik begrijp ook wel dat dat moeilijk te geloven is omdat het niet zo vaak voor komt maar het is toch echt zo.
Wat bedoel je eigenlijk met: terwijl je overal een meter bier kunt kopen?

Offline Joey

• Forummeubel
  • *

Gepost op: 12-10-2017 11:40:52
0
Ja die meter bier begreep ik ook niet helemaal.

Maar je hoeft je niet te verantwoorden hoor! De meeste mensen (waaronder ik) geloven je gewoon op je woord, waarom zou je daarover liegen? Maar sommige forumleden zijn een beetje wantrouwend als het op penismaat aankomt. Soms zijn er namelijk mensen die puur topics openen met de vraag "ik heb een piemel van 24 cm, is dat klein??? Zij openen dan die topics gewoon voor aandacht.

Goed dat je hulp gaat zoeken. Ik bedoel, dat is niet alleen voor nu, maar ook voor in je latere leven gewoon heel handig.
« Laatst bewerkt op: 12-10-2017 11:41:54 door Joey »
Altijd lekker karnen <3

Offline Peter Wood

• Bekend Lid

Gepost op: 12-10-2017 11:54:13
0
Ik ben het met jullie eens ik miet denk maar gewoon profesionele hulp gaan zoeken. Ik had er eerder eigenlijk nooit zo goed over nagedacht dat mensen er echt last van zouden hebben. En patrick bedankt dat je me probeert te beschermen maar de meeste dingen die je zei klopte inderdaad niet echt veel van.

Ik ben blij dat adviezen je tot nadenken hebben gebracht. Ook de opmerkingen van Patrick hebben daar in zekere zin aan bijgedragen want door hem bleven er reacties komen.
Je moet het verder niet al te zwaar maken. Met wat hulp zul je wel leren anders met je probleem om te gaan

En verder over de grootte van je lul moet je je niks van opmerkingen aantrekken. Het is wat het is, daar heb jij ook geen invloed op. Ga ook niet moeilijk doen om het te verbergen, maar voorkom dat het een showtje wordt om aandacht te trekken.

Offline Trekdrop

• Actief Lid

Gepost op: 12-10-2017 12:47:50
0
Ik vond het een leuke. 1 Meter > 17 cm.

Offline Yeezus.

• Bekend Lid

Gepost op: 13-10-2017 14:54:38
0
Ik vond het een leuke. 1 Meter > 17 cm.
Dankje Trekkie. Valt weinig aan te snappen dacht ik zo :p.
Pablo

Offline Sweet Rianne

• Actief Lid
  • Leeftijd: 24
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 14-10-2017 11:00:06
0
Je hebt inderdaad een probleem.

Offline Alaska

• Nieuw Lid
  • *
  • Leeftijd: 21
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 14-10-2017 11:26:29
0
Ik zie het probleem eigenlijk niet zo.
I guess you could say that my life's a mess
But I'm still looking pretty in this dress.

anything