Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: [Lichaam] Naakt slapen. Partner doet dit niet  (gelezen 1583 keer)

Offline kevbusje

• Lid
  • **
  • Leeftijd: 31
  • Land: nl
  • Geslacht: Man

Gepost op: 11-02-2018 09:46:30
0
Ik slaap zelden volledig naakt en dan is het ook enkel in de zomer als het heel warm is.
Het is meestal ondergoed en een shirt in de winter. In de zomer enkel ondergoed.
Denk dat dat wel voor de meeste dames geld ja :)

Offline Falafel

• Lid
  • **

Gepost op: 11-02-2018 11:50:28
0
Ik slaap altijd naakt (behalve als ik in dezelfde kamer slaap als iemand die niet mijn partner is). Voor mij is dat niet zozeer iets seksueels, maar heb het anders gewoon snel warm. Mijn vriend houdt meestal zijn boxer aan.

Offline Erik N.

• Actief Lid
  • Leeftijd: 41

Gepost op: 11-02-2018 18:43:54
0
Over de reacties op mijn berichten,  dit zijn verhalen die ik hoor van bekenden,  ik zit in een hogere leeftijdscategorie , ik ken veel mensen met kinderen,  veel mensen die flink zijn aangekomen sindsdien en vooral vrouwen gaan zich dan schamen en als je kinderen hebt gaat je sexleven toch op een laag pitje (helaas)

Offline Peter Wood

• Bekend Lid

Gepost op: 11-02-2018 18:51:21
0
Naakt slapen heeft niks met seks te maken. Het gaat om het vrije gevoel dat je niet in een shirt gedraaid ligt of een strakke boxer draagt. Lekker niks onder het dekbed.

Offline Erik N.

• Actief Lid

Gepost op: 11-02-2018 19:06:18
0
En dan ken je waarschijnlijk de verhalen wel van seks alleen onder de dekens en/of met het licht uit,  lijkt mij ook uit schaamte.

Offline Peter Wood

• Bekend Lid

Gepost op: 11-02-2018 20:10:45
0
En dan ken je waarschijnlijk de verhalen wel van seks alleen onder de dekens en/of met het licht uit,  lijkt mij ook uit schaamte.
Natuurlijk ken ik die verhalen, msar wat heeft dat van doen met naaktslapen?

Offline Erik N.

• Actief Lid

Gepost op: 13-02-2018 18:36:49
0
Dat mensen niet (meer) naaktslapen uit schaamte.

Offline Nova

• Lid
  • **
  • Leeftijd: 25

Gepost op: 13-02-2018 21:33:28
0
Mijn vriendin en ik slapen allebei meestal naakt. :) We vinden het allebei gewoon heel fijn! Er zijn echter wel dagen waarop mijn vriendin niet naakt slaapt en ik wel, bijvoorbeeld als ze ongesteld is (obvious) of als ze het te koud vind.

Offline Peter Wood

• Bekend Lid

Gepost op: 13-02-2018 22:13:11
0
Dat mensen niet (meer) naaktslapen uit schaamte.
Je gaat erg makkelijk uit van verhalen en veronderstellingen. Naaktslapers zijn  in de minderheid. Daar is geen wetenschap voor nodig.
Belangrijk is dat iedereen doet wat hij of zij het prettigst vindt. Al slaap je in een gestreepte flanellen pyjama.

Ik verzet me tegen opvattingen die gebaseerd zijn op fatsoen of hygiene. Naaktslapen is niet onfatsoenlijk of vies en je hoeft je oil nergens voor te schamen.

Offline emdie

• Lid
  • **

Gepost op: 17-02-2018 10:43:37
0
Slaap meestal naakt, in de winter soms wel een T-shirt aan tegen kou aan de schouders, maar zeer zelden boxer.

Offline Kellan

• Actief Lid
  • Land: be

Gepost op: 17-02-2018 11:27:09
0
Ik denk ook wel dat veel meer mannen dan vrouwen naakt slapen. Ik doe het al van rond mijn mijn vijftiende.
Mijn twee oudere broers sliepen al naakt en dan wil je als puber niet het watje zijn dat zonodig nog een pyjama aan moet 8). In het begin was het wel even wennen. Het was putje winter en ik voelde me net als een gepluimde kip :(, maar na een maandje was ik het gewoon.

Offline Spetter89

• Nieuw Lid
  • *
  • Leeftijd: 36

Gepost op: 19-02-2018 00:22:21
0
Ik slaap alleen maar in een T shirt verder geen broek onderbroek of boxer.

Offline Luchtpost

• Actief Lid
  • Leeftijd: 26
  • Land: be

Gepost op: 19-02-2018 00:42:14
0
Naakt, of in een boxer. Alleen tijdens koude winternachten met een T-shirt aan. En met vriendin bijna altijd allebei naakt. Dat is gewoon fijner.

CinderAsh

• Gast

Gepost op: 21-02-2018 14:08:08
0
Ik slaap nooit naakt, altijd toch een onderbroek aan.

Offline mees1234

• Nieuw Lid
  • *
  • Leeftijd: 16

Gepost op: 21-02-2018 16:30:24
0
Ik slaap ook naakt. Geen partner nog.
Als er vrienden blijven slapen houd ik mijn boxer wel aan.

anything