Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: [Opwinding] Wat zouden jullie doen met een gevonden boxershort?  (gelezen 568 keer)

Offline Boefje2000Topic starter

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 06-12-2017 17:32:58
0
Heey allemaal,

Ik heb op school in de kleedkamer een boxershort gevonden en er zaten wat pis en zaad vlekken in.
Ik was de eerste op school en get was maandag ochtend ik vroeg me af wat die hier deed maar omdat ik aan de andere kant van school voor de enigste keer moest omkleden omdat de kleedkamers bij de kant waar ik les heb schoongemaakt werden dacht ik neem die boxer maar mee.
Ik heb hem nu thuis liggen zo vies en ik geil erop als ik aftrek.

Wat zouden jullie doen als jullie homo waren en op boxershorts geilden en die zag liggen?

mod: titel aangepast
« Laatst bewerkt op: 06-12-2017 18:28:00 door Amargedon »

Offline Huntress

• Actief Lid
  • Land: be
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 06-12-2017 17:38:22
+1
Kijk maar uit dat je pa hem niet achterover drukt.
« Laatst bewerkt op: 06-12-2017 18:11:20 door Huntress »

Offline Shamandalie

• Forummeubel
  • *
  • Leeftijd: 28
  • Land: nl

Gepost op: 06-12-2017 18:09:05
+3
Ik zou hem laten liggen en een ruime afstand nemen en daar om kleden.

Offline boomklever

• Actief Lid

Gepost op: 06-12-2017 18:33:02
0
Heey allemaal,

Ik heb op school in de kleedkamer een boxershort gevonden en er zaten wat pis en zaad vlekken in.
Ik was de eerste op school en get was maandag ochtend ik vroeg me af wat die hier deed maar omdat ik aan de andere kant van school voor de enigste keer moest omkleden omdat de kleedkamers bij de kant waar ik les heb schoongemaakt werden dacht ik neem die boxer maar mee.
Ik heb hem nu thuis liggen zo vies en ik geil erop als ik aftrek.

Wat zouden jullie doen als jullie homo waren en op boxershorts geilden en die zag liggen?

mod: titel aangepast
Ieder mens dat niet heel erg opgewonden raakt van gebruikte boxershorts zou hem gewoon laten liggen. Jouw bericht heeft dus als enige nut om hier reacties te verzamelen waar je je met boxer in de hand weer op kan aftrekken.

Is dat nu nodig?

Offline Warner

• Bekend Lid
  • Geslacht: Man

Gepost op: 06-12-2017 18:59:34
+2
Ik zou de boxer laten liggen. Nu je hem hebt meegenomen zou ik hem minimaal een paar keer met voldoende waspoeder op 60į in de wasmachine wassen, zodat ie in ieder geval goed schoon is. Vervolgens mee terugnemen naar school en afgeven bij de conciŽrge t.b.v. de gevonden voorwerpen. Dit is het beste dat je kan doen.

Offline boomklever

• Actief Lid

Gepost op: 06-12-2017 19:13:22
0
Ik zou de boxer laten liggen. Nu je hem hebt meegenomen zou ik hem minimaal een paar keer met voldoende waspoeder op 60į in de wasmachine wassen, zodat ie in ieder geval goed schoon is. Vervolgens mee terugnemen naar school en afgeven bij de conciŽrge t.b.v. de gevonden voorwerpen. Dit is het beste dat je kan doen.
Dat is niet wat hij wil doen. Lees zn andere posts: hij geilt erop om zich af te trekken op boxers waar iemand anders zich al op heeft afgetrokken. Wassen is in dat geval dus hartstikke dom. Dan is het zaad weg eruit en wordt TS er niet meer geil van.

Offline Eave

• Erelid

Gepost op: 06-12-2017 20:38:34
+4
Zou t op SWB posten zodat ik erop kan geilen met anderen.
Ik ben liefv.

Offline conscious-awareness

• Actief Lid

Gepost op: 06-12-2017 20:51:03
+1
Vind het vrij appart en zou er persoonlijk niet aan moeten denken. Maar respecteer natuurlijk wel dat ieder zijn smaak heeft.

Offline Peter Wood

• Bekend Lid

Gepost op: 06-12-2017 20:55:20
0
Ik raad je aan die boxer te blijven gebruiken tot je hem rechtop kunt zetten. Tussentijds wel op de wind hangen om de ergste stank te verdrijven!

Offline Boefje2000Topic starter

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 06-12-2017 21:44:10
0
Heey boomklever dat wat ej zegt is totaal niet mijn bedoeling ik vroeg me gwn af wat jullie ermee zouden doen

Online Bliss

• Forummeubel
  • *
  • Leeftijd: 26

Gepost op: 06-12-2017 21:45:33
0
Ritueel verbranden.
Building your girl's second story ♥

Offline HumbleDeer

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 16
  • Land: be

Gepost op: 06-12-2017 21:54:29
0
Ritueel verbranden.
Tuinkruiden erop.
Baby, you look good to me tonight!

Offline PatrickZ

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 37

Gepost op: 06-12-2017 22:25:22
0
Heey boomklever dat wat ej zegt is totaal niet mijn bedoeling ik vroeg me gwn af wat jullie ermee zouden doen

In de eerste de beste vuilnisbak gooien die je tegenkomt, en daarna goed je handen wassen. Zo'n ding is gewoon smerig, zit vol met bacteriŽn en zo. Niet iets waar je geil van wordt, eerder tegenovergesteld. Ik zou er van walgen.
Vrouwen zijn net overalls: mouwen te lang en pijpen te kort.

Offline Hainje

• Erelid
  • Leeftijd: 33

Gepost op: 06-12-2017 22:49:55
+3
Deurklinken en toetsenborden bevatten veel meer bacteriŽn dan zo'n onderbroek. Desondanks heb ik toch liever een deurklink in mijn hand dan een vieze onderbroek van een vreemde.
Details blijf je houden.

Save the earth, don't give birth.

Offline boomklever

• Actief Lid

Gepost op: 07-12-2017 08:10:07
+1
Dan kun je het topic wel sluiten: iedereen zou hem laten liggen waar die ligt of anders weggooien. Behalve mensen zoals jij.