Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: [Discussie] Hoeveel % van het andere geslacht vind je op stap aantrekkelijk?  (gelezen 948 keer)

Offline conscious-awarenessTopic starter

• Actief Lid

Gepost op: 06-12-2017 13:33:18
0
[..]
Waarom die smiley's, hij heeft toch gelijk, op stap zie je in de regel er toch beter uit dan als je net uit je bed komt rollen.

[..]
Ja, vind ik op zich wel logisch, als je gay bent dat je dan weinig aantrekkingskracht bij het andere geslacht voelt. :+

Dat ook maar daar doelde ik eigenlijk niet op. Bedoelde meer de rol die mensen spelen op zon moment. Niemand is compleet zichzelf dan.

Offline kiekeboe

• Forummeubel
  • *
  • Land: nl
  • Geslacht: Man

Gepost op: 06-12-2017 14:12:51
0
[..]

Dat ook maar daar doelde ik eigenlijk niet op. Bedoelde meer de rol die mensen spelen op zon moment. Niemand is compleet zichzelf dan.
ja, dat ook nog, heb je ook nog een punt
Ik ben niet nieuwsgierig, ik ben belangstellend

:)

Offline Yeezus.

• Bekend Lid

Gepost op: 06-12-2017 18:51:51
+1
Waarom die smiley's, hij heeft toch gelijk, op stap zie je in de regel er toch beter uit dan als je net uit je bed komt rollen.

Ja, vind ik op zich wel logisch, als je gay bent dat je dan weinig aantrekkingskracht bij het andere geslacht voelt. :+
Kom op. Trekdrop zijn opmerking is toch sarcastisch. Moet je hier echt alles uitleggen :p.
Pablo

Offline Hainje

• Erelid
  • Leeftijd: 33

Gepost op: 06-12-2017 19:23:58
+1
Moet je hier echt alles uitleggen :p.
Ehhh... ja?
Details blijf je houden.

Save the earth, don't give birth.

• Actief Lid

Gepost op: 06-12-2017 21:03:54
0
[..]
Kom op. Trekdrop zijn opmerking is toch sarcastisch. Moet je hier echt alles uitleggen :p.

Het zal je miss verbazen maar dr zijn genoeg mensen die menen dat ze dit pefect kunnen inschatten na 1 keer zien.

Offline Insperatieloos

• Actief Lid
  • Leeftijd: 25

Gepost op: 06-12-2017 22:31:39
0
[..]
Echt waar? Bij mij is het meestal het tegenovergestelde. Alcohol is bij mij echt een libido killer. Ook wordt het daar beneden extreem ongevoelig dan.

Dat is wel appart ik heb dan wel een grotere behoefte aan intimiteit ik ken ook wel leden van het andere geslacht waardat voor geld. Dan kijk ik toch anders naar vrouwen dan dat ik volstrekt nuchter ben.
Wild thing you make my heart sing  -Jimi Hendrix-

• Actief Lid

Gepost op: 07-12-2017 09:48:26
0
[..]

Dat is wel appart ik heb dan wel een grotere behoefte aan intimiteit ik ken ook wel leden van het andere geslacht waardat voor geld. Dan kijk ik toch anders naar vrouwen dan dat ik volstrekt nuchter ben.

Ja iedereen reageert anders op bepaalde drugs - ja alcohol is ook een drug haha. Bijvoorbeeld op stimulanten heb ik wel weer wat sneller dat ik aangetrokken ben tot mensen. Ik verwacht ook dat te maken heeft dat bepaalde substanties andere delen in de hersenen activeren of de-activeren zodat, dat soort gevoelens sneller naar boven komen. Zoals ook bij jou met alcohol, kan het zijn dat je bepaalde filters/remmingen nuchter hebt, verminderd worden door alcohol. Ik geloof soweiso  dat onze kern uit liefde bestaat.
« Laatst bewerkt op: 07-12-2017 09:59:51 door conscious-awareness »

Gepost op: 07-12-2017 12:57:08
0
[..]
In mijn ervaring liggen de verhoudingen meestal toch net wat anders meestal 30% vrouw 70% man. Drugs heeft bij mij wel een enorme invloed. Waar ik nuchter of met drank 3 tot 5% aantrekkelijk vind, kan het bij drugs soms wel eens oplopen naar 25-30%. Ik weet ook niet waarom dat verschil zo groot is. Miss omdat drugs bepaalde negatieve filters verminderd fso.

[..]
In wat dan?
Dan ga ik toch op de goede plekken de stad in denk ik, zie altijd veel meer vrouwen dan mannen..
- Nu we plotseling beseffen, dat wij onszelf niet zijn.

• Actief Lid

Gepost op: 07-12-2017 14:20:12
0
[..]
Dan ga ik toch op de goede plekken de stad in denk ik, zie altijd veel meer vrouwen dan mannen..

Er zijn wel een aantal steden waar er meer vrouwen zijn. Utrecht bijvoorbeeld, maar bij ons in Eindhoven valt dat toch vies tegen ahaha.

Offline Hypixion

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 07-12-2017 17:49:16
0
Toch zeker 75% op uiterlijk maar als ik ze bezig zie of hoor praten verandert de mening over het grootste deel al.

• Actief Lid

Gepost op: 08-12-2017 10:47:01
0
Toch zeker 75% op uiterlijk maar als ik ze bezig zie of hoor praten verandert de mening over het grootste deel al.

Zoveel ja? Hoog libido fso haha  :d

Offline Hidden

• Actief Lid
  • Leeftijd: 26

Gepost op: 08-12-2017 20:13:07
0
Ik vind dit een lastige kwestie, om meerdere redenen. Ten eerste ben ik nooit veel uit gegaan. Ten tweede geloof ik dat ik teveel aan mijn ideaalbeeld van een mooie vrouw vasthoud en daar iedere vrouw die ik tegenkom meteen mee vergelijk in mijn hoofd. Ik beoordeel dus al direct te veel op uiterlijk en denk te veel over alle kleine details na, terwijl dit helemaal niet het belangrijkste is.

Mijn huidige vriendin bewijst dat ik hier vaak te kritisch over ben (ik heb dit al eens in mijn antwoord op een andere vraag beschreven):

Afgelopen zomer heeft een Duitse meid mij aangesproken op OkCupid. Mijn reactie op de foto's was eerst neutraal, het deed me niet zo veel (maar, dat kan er ook mee te maken hebben gehad dat ik ook met een andere meid aan het daten was, dat leek al een tijdje best goed te gaan, en ik ben soms wat te snel gefixeerd op iemand).

Na een week heb ik toch maar geantwoord en daar kwamen best leuke gesprekken uit, we bleken van dezelfde muziek te houden. Inmiddels liep het met die andere meid een beetje op een dood einde uit en dacht ik: "waarom ook niet?". We wonen 1,5 uur autorijden van elkaar af, en in het midden op de grens NL-DE ligt toevallig een best leuk stadje (waar ik zelf vandaan kom, en m'n familie nog steeds woont). Zij kan er met de trein komen dus dat was een mooi middelpunt voor een eerste date.

Het klikte op zo veel vlakken zó goed (interesses, denkwijze, levenswijze, humor) en ze was toch wel mooier dan het op de foto's leek. Op een gegeven moment voelde ik me zo aangetrokken dat ik haar ook heb gezoend.

Er kwamen meer dates, en best intensief ook, de meeste waren van weekend-duur. Inmiddels hebben we zo'n 4 maanden echt een relatie. We zien elkaar bijna ieder weekend, meestal bij mij, de trein is best te doen voor haar. Door de week ga ik weleens naar haar toe en rijd ik de volgende ochtend terug, en dan direct naar m'n werk. We denken ook al over de toekomst. Het toeval wil dat zij het in NL veel leuker vindt dan daar, dus dat ze uiteindelijk hierheen wil komen staat al zo goed als vast. Alleen is het wat betreft haar opleiding misschien een wat moeilijkere start met werk vinden hier (ze studeert volgend jaar als alles goed loopt af als lerares geschiedenis en Engels, dus haar vaardigheid in het Nederlands spreken wordt meteen belangrijk) maar ik geloof wel dat we een weg vinden. Ze kan in het begin desnoods nog ergens net over de grens lerares worden, misschien part-time hier en daar, is wel wat op en neer gereis en met de huidige drukte op de snelweg is dat niet echt geweldig.

Gezien je vele uren Skypen denk ik dat er weinig dingen over blijven waar je op af kunt knappen bij hem. Veel dingen ken je inmiddels, zoals zijn manier van praten, stemgeluid, gezichtsuitdrukkingen. 6 uur aan een stuk Skypen zegt ook wel iets. Maar er blijven altijd nog dingen onbekend zoals de geur, zijn hele figuur (camerabeeld is toch beperkt) en ik geloof ook dat als je elkaar in het echt ziet er een soort "vibe" moet ontstaan die nooit via een elektronische verbinding kan werken. Dus ben toch erg voorzichtig met je verwachtingen om teleurstellingen te voorkomen. En zoals gezegd is afleiding hiervoor het beste.
...

Edit: vorige versie had verkeerd begrepen kunnen worden, namelijk negatief tegenover mijn vriendin. Was niet zo bedoeld. Ze is mooi, daar twijfel ik niet aan want ik ben nu al maanden smoorverliefd, maar het punt dat ik wil maken is dus dat ik het vaak de kans niet geef door meteen al te kritisch te zijn.
« Laatst bewerkt op: 08-12-2017 20:33:43 door Hidden »

Offline diesel007

• Actief Lid
  • Leeftijd: 27

Gepost op: 12-12-2017 20:52:23
0
Leuk topic haha, grappig verzonnen. Ik zal de volgende keer eens opletten en  hier later nog eens posten!

anything