Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: [Afvallen] SWB'ers samen aan de afvalstrijd!  (gelezen 353719 keer)

Offline boomklever

• Actief Lid

Gepost op: 26-11-2017 21:04:43
0
Dus eigenlijk zeg je dat je met 22 dus goed zit?
Gemiddeld wel. Met 24 overigens ook hoor.

Online Puck

• Bekend Lid

Gepost op: 03-12-2017 15:37:17
0
Had ff slechte week want ongesteld. Voor mijn doen nog best OK gegeten. :+

Nu Muffins aan 't maken voor mee naar school, ei en havermoutmuffins. Eimuffins goedgekeurd! Andere staan nog in de oven.

Offline Sequil

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 25
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 07-12-2017 10:39:17
0
Whaa het gaat vet goed ineens. Of nouja, zit zowat weer op mn oude gewicht voordat ik ziek veel aankwam weer!

Door wat gedoe slaap ik tijdelijk ergens anders dan op mijn kamer waar mn weegschaal staat en ben amper nog in de buurt daarvan dus ik weeg me niet meer elke dag. En merk daardoor dat ik een stuk relaxter eet, ik let nog wel erop en probeer tussendoortjes te eten maar ik tel mn calorieen niet meer obsessief en ik snack minder maar stond vanochtend even op de weegschaal en ben ineens 67.1 whaaa. Terwijl normaal gesproken het Supermoeizaam zou gaan. Dus ben benieuwd hoe t volgende week zal zijn pfff moet nu wel opletten niet elke dag naar boven te rennen voor updates.

anything