Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: [Sperma] Nog niet, kan ik daar wat aan doen?  (gelezen 887 keer)

Offline EenjonguhTopic starter

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 12-10-2017 14:43:10
0
Ik ben een jonge van bijna 17, ik heb al schaamhaar en okselhaar maar nog geen sperma. ik maak me hier een beetje zorgen over aangezien ik een vriendin heb.
Kan ik hier wat aan doen?

Mod: tag toegevoegd
« Laatst bewerkt op: 12-10-2017 17:23:45 door Amargedon »

Offline pointermitch

• Actief Lid
  • Leeftijd: 26
  • Land: nl
  • Geslacht: Man

Gepost op: 12-10-2017 15:29:33
0
Ik ben een jonge van bijna 17, ik heb al schaamhaar en okselhaar maar nog geen sperma. ik maak me hier een beetje zorgen over aangezien ik een vriendin heb.

je kan hier niks aan doen, maar het maakt niet uit dat je nog geen sperma heb, bij jou is het gewoon wat later (maar zie het als een voordeel :P )
it's nice to be important, but it's more important to be nice

Offline Mike_dude

• Lid
  • **
  • Leeftijd: 28

Gepost op: 12-10-2017 16:02:18
0

Voor de duidelijkheid, kom je wel klaar tijdens het masturberen? Als dat niet zo is dan is het natuurlijk niet vreemd dat je nog geen sperma hebt gezien. Als je wel klaarkomt dan kun er in ieder geval niets aan doen dat je geen sperma hebt. Waarschijnlijk ben je vrij laat met de puberteit begonnen en zal het niet lang meer duren.

Als je je er niet prettig onder voelt zou je ook een gesprekje met de huisarts kunnen regelen. Ben benieuwd wat andere forumleden ervan vinden.

Offline Puck

• Bekend Lid

Gepost op: 12-10-2017 16:12:12
+1
Ik vind 17 zijn zonder sperma te hebben een goede reden om naar de huisarts te gaan eigenlijk.

Offline Blabla magazines

• Erelid
  • Leeftijd: 31

Gepost op: 12-10-2017 16:14:46
0
Wat bedoel je met "ik heb geen sperma"? Ben je wel eens klaargekomen, maar kwam er daarbij niks uit? Weet je zeker dat je dan überhaupt wel echt klaar bent gekomen? Heb je nooit klaar proberen te komen maar verwacht je dat het zich gewoon laat zien als je een puber bent?

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 12-10-2017 16:34:56
0
Ik trek me weleens af en wanneer ik klaarkom komt er alleen voorvocht uit

Offline Peter Wood

• Bekend Lid

Gepost op: 12-10-2017 16:58:10
0
Beschrijf eens wat je voelt als je klaarkomt. Mij is nog niet duidelijk of je echt een orgasme hebt.  Bijna 17 jaar is namelijk wel aan de late kant.

Gepost op: 12-10-2017 19:25:17
+1
Je hebt al antwoord gekregen op je vraag.

Gratis tip: richt je nog eens op je Nederlands. Kan je echt helpen als je straks een baan zoekt!

Offline algofo2

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 12-10-2017 19:33:11
0
Dan zou ik zeggen trek nog even door, na voorvocht komt meestal pas het echte klaarkomen met sperma.

Offline Mo

• Bekend Lid

Gepost op: 13-10-2017 04:29:03
0
Ik sluit me bij de anderen aan, weet je wel zeker dat je klaarkomt ? Heb je wel een orgasme ?!? Als je dat niet zeker weet kan ik je nu wel vertellen dat je niet klaar komt... Langer doorgaan met aftrekken, het voorvocht is een goed teken. Als je vriendin al eerder een vriendje heeft gehad zou je haar ook haar gang kunnen laten gaan, wel schattig, een meisje wat een jongen leert aftrekken.

Als je wel echt klaarkomt maar geen sperma hebt zou ik toch eens bij een arts navragen, 17 is wel laat...
« Laatst bewerkt op: 13-10-2017 14:07:20 door Mo »
Die Freiheit spielt auf allen Geigen - Musik kommt aus dem Weissen Haus - Und vor Paris steht Micky Maus

Offline swbepa

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 13-10-2017 08:27:08
0
Het komt vanzelf, over een tijdje heb je ook sperma

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 13-10-2017 17:17:53
0
Het is moeilijk te beschrijven maar eerst een fijn gevoel, mijn spieren spannen zich aan en daarna voelt het alsof mijn piemel klopt

Offline Peter Wood

• Bekend Lid

Gepost op: 13-10-2017 17:44:03
+1
Ok dat lijkt mij een orgasme. Dan ben je dus echt een laatbloeier. Misschien een wat vreemde vraag: zijn je teelballen al volgroeid?
Persoonlijk zou ik toch een bezoek aan de huisarts overwegen. Veel jongens hebben op de leeftijd van 11-12 jaar al sperma. Jij bent 5 jaar ouder.

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 14-10-2017 01:01:45
0
Hoe weet je of je teelballen zijn volgroeid?

Offline Incel!

• Erelid

Gepost op: 14-10-2017 02:28:36
0
Door er een huisarts naar te laten kijken.
Kan je gelijk aangeven dat je nog geen sperma hebt.
Seks is natuurlijk maar nooit vanzelfsprekend!!!
Age is only a number, weight is only a number. I've decided, numbers are really starting to piss me off!!
Life can only be understood backwards. Unfortunately it must be lived forwards.

anything