Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: [Sense] Orale seks verbeteren  (gelezen 2366 keer)

Offline ArtemisTopic starter

• Hoofdmoderator
  • Expertise: Geneeskunde
  • Forumfossiel
  • Land: nl
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 22-05-2017 19:52:24
0
Nieuwe vraag van de week :) https://www.sense.info/veelgestelde-vragen/397/184175

Vraag:
Hoe verbeter ik de orale sekstechnieken van mijn vriend?

Antwoord Sense:
Citaat
Heb je hem laten weten wat jij lekker vindt? Dat kun je voor, maar ook tijdens de seks doen. Leg jouw vriend uit hoe je graag wordt gebeft of gepijpt (als jij ook een jongen bent). Ben je bang dat hij daardoor onzeker of beledigd wordt? Zeg dan dat je hebt gelezen over een nieuwe orale sekstechniek. Daag hem dan uit deze met jou te proberen. Zo heb je een goed excuus om tips te geven tijdens het beffen of pijpen! Gebruik je deze woorden liever niet? Zeg dan in plaats daarvan ‘likken, kussen, of zuigen”. Als het voor hem of jou ongemakkelijk wordt, wissel dan af met iets anders.

En voor op SWB geen specifieke stelling: wat zijn jullie beste tips voor betere orale seks? Denk hierbij ook vooral aan jongeren die hier nog maar net mee beginnen!
Voor vragen of opmerkingen mag je mij altijd een persoonlijk bericht of e-mail sturen! BELANGRIJK: De door mij gegeven adviezen zijn gebaseerd op informatie zoals mij die is gegeven op het internet. Ik geef mijn advies dus zonder kennis van de (volledige) medische voorgeschiedenis. Om die reden kunnen aan mijn adviezen geen enkele rechten of zekerheden worden ontleend. Ik raad iedereen met een medisch probleem aan altijd zijn of haar huisarts te consulteren.

Superstar2017

• Gast

Gepost op: 22-05-2017 19:53:58
0

Niet bijten als je pijpt. :h

Offline Leeuwtje

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 22

Gepost op: 22-05-2017 21:18:24
+1
Goed op lichamelijke reacties letten. En de meeste mensen zijn ook vrij vocaal, als je iets goeds doet merk je dat wel.

Offline Mister_Crazy

• Actief Lid
  • Leeftijd: 30
  • Geslacht: Man

Gepost op: 22-05-2017 23:15:06
0

:D Hahahahah, een meisje kán een jongen niet eens beffen, dat heet nog altijd pijpen .... ! :R d:)b
break with the captivity of negativity

Offline Sander

• Bekend Lid

Gepost op: 23-05-2017 00:44:34
+2

:D Hahahahah, een meisje kán een jongen niet eens beffen, dat heet nog altijd pijpen .... ! :R d:)b
Je leest de zin gewoon verkeerd.

Offline El Salvador

• Actief Lid
  • Leeftijd: 27

Gepost op: 23-05-2017 09:39:06
0
Haha wat een geweldig verwarrende taal kan Nederlands toch ook zijn! Allebei de lezingen kloppen namelijk, het is maar net hoe je de zin leest. :p

Offline Nul

• Donateur
  • Bekend Lid

Gepost op: 23-05-2017 10:18:37
0
Haha wat een geweldig verwarrende taal kan Nederlands toch ook zijn! Allebei de lezingen kloppen namelijk, het is maar net hoe je de zin leest. :p
Of ik ben gek, of heb alle schroefjes vastzitten, maar het lukt mij met geen mogelijkheid die zin op twee manieren te lezen! Ik zie het gewoon correct.

Offline Mister_Crazy

• Actief Lid
  • Leeftijd: 30

Gepost op: 23-05-2017 10:24:38
0
Wow, je hebt gelijk! Op die manier had ik nog niet gelezen..  :P

Ik begon me stiekem al zorgen te maken over de geloofwaardigheid van Sense! :-Y

@ Nul; ik las het ook eerst verkeerd,
Manier 1: hoe leert het meisje van de foto aan een jongen hoe híj haar beffen moet..
Manier 2: hoe leert het meisje van de foto een jongen te beffen

Dat tweede kan dus helemaal niet, maar het eerste nog wel!  :^
break with the captivity of negativity

Offline Joey

• Forummeubel
  • *

Gepost op: 23-05-2017 10:52:30
0
Niets is zo'n grote turn off als tijdens de seks laten weten dat iets anders moet. Na afloop kan je laten weten wat je lekker vond en probeer vooral te benadrukken wat hij de volgende keer zeker weer moet doen. Op die manier wordt het alleen maar beter.

Mijn tips zouden zijn, begin langzaam. Ga dus niet meteen beginnen, je kan best gewoon nog blijven zoenen en een beetje vast gaan strelen en voelen. En als je dan uiteindelijk een onderbroek uittrekt dan begin je langzaam met likken. Bij een penis zou ik dan beginnen bij de ballen of net daarboven en langzaam door naar de eikel, want die is het gevoeligst. Het toverwoord hier is een echt langzaam aandoen, beetje teasen en uiteindelijk begin je dan met pijpen door 'm langzaam in je mond te doen.

Extra belangrijk om op te letten: Blijf vooral je tong gebruiken, maar niet te hard of ruw, want dat voelt kut. Probeer ook niet met tanden te schrapen, want dat is ook kut. Oh en niet gaan zuigen of zuigende bewegingen maken, het is geen ijsje dat je op moet zuigen. :h Dat voelt namelijk ook super kut.
« Laatst bewerkt op: 23-05-2017 10:53:29 door Joey »
Altijd lekker karnen <3

Offline Sacha

• Erelid
  • Leeftijd: 27

Gepost op: 23-05-2017 11:06:38
+2
Niets is zo'n grote turn off als tijdens de seks laten weten dat iets anders moet. Na afloop kan je laten weten wat je lekker vond en probeer vooral te benadrukken wat hij de volgende keer zeker weer moet doen.
Mwah, niet helemaal mee eens. Je kan best aanwijzingen geven zoals iets zachter/harder, iets naar links/rechts/boven en noem maar op. Anders lig je daar het helemaal niet lekker te vinden en kan je pas achteraf zeggen hoe je het anders had gewild volgens jou? Hetzelfde geldt voor het benadrukken van wat je lekker vindt, ik zou dat juist doen tijdens de handeling, is toch een positieve stimulans.
Ik vind het fijn als ik aanwijzingen krijg, dan weet ik precies wat hij lekker vindt en wat voor technieken ik kan gebruiken om hem tot een hoogtepunt te laten komen. Ik denk dat de sleutel juist is om het allemaal niet als een persoonlijke aanval te zien en je daardoor gekwetst of beledigd te voelen.
Loving every minute 'cause you make me feel so alive

Offline Joey

• Forummeubel
  • *

Gepost op: 23-05-2017 11:16:04
0
Nee als het de verkeerde kant op gaat en je daar niet bepaald ligt te genieten moet je wel even subtiel het een andere richting op sturen. Maar echt tijdens de seks daar uitgebreid op ingaan daar ebt de zin wel door weg hoor.

Maar vaak is het wel al duidelijk als je iets wel lekker vindt aan je non verbale communicatie.
« Laatst bewerkt op: 23-05-2017 11:16:55 door Joey »
Altijd lekker karnen <3

Offline Fleur_r

• Actief Lid

Gepost op: 29-05-2017 18:41:09
+1
Je kunt ook aanwijzingen te geven door juist aan te geven wat lekker is. Dan is het ook niet zo negatief.
:-)

anything