Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: [Discussie] Is de seks aan het begin van je relatie meteen goed, dan blijft dat zo.  (gelezen 1154 keer)

Offline EzrahTopic starter

• Forummeubel
  • *
  • Leeftijd: 30
  • Land: nl
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 03-07-2016 23:39:52
0
~ Trust is a weakness. ~

BertBakker1994

• Gast

Gepost op: 03-07-2016 23:44:29
0
Hangt af van wat je beschrijft als 'goede seks'.

Ik denk dat je voor goeie seks elkaar moet leren kennen. Maar je weet wel relatief snel of je op dezelfde golflengte zit, vind ik.

Communicatie is ook erg belangrijk en als je al snel ontdekt dat je seksuele wensen/fantasieŽn/voorkeuren niet op elkaar aansluiten, is de kans reŽel dat dat zo blijft.
Wil de ene bijvoorbeeld absoluut een open relatie en de ander is daar ťcht niet voor te vinden? Nja, dan kom je ongetwijfeld toch op een punt dat zoiets gaat foutlopen.

Desalniettemin denk ik dat seks erg goed kan zijn, zelfs wanneer je niet al je gekke fetisjen kan waarmaken. Dus het hoeft geen dealbreaker te zijn dat de ene van ruige seks houdt en de ander van knuffelseks. Zo lang je maar blij bent met de seks waar jullie allebei blij van worden en open bent tegen elkaar denk ik dat je een heel goeie kans maakt om een gelukkig seksleven te hebben.

Offline Bliss

• Forummeubel
  • *
  • Leeftijd: 26

Gepost op: 03-07-2016 23:45:29
0
Oneens. Er kan genoeg gebeuren.
Building your girl's second story ♥

Smile

• Gast

Gepost op: 04-07-2016 02:08:27
+8
Ja dat blijft zo, altijd.

:'( Waar zijn jullie mee bezig? De vraag die Sense kreeg is "hoe krijgen we meer zin in seks?". Sense interpreteert het ten eerste alsof ze nu helemaal geen zin hebben, helemaal niet zo vanzelfsprekend. En ten tweede dat ze vroeger wel veel zin hadden, ook nogal een aanname. Vervolgens eindigen ze met "Praat erover mee op het Sekswoordenboek!" En dan krijgen ze fucking dit. Een discussie over of seks altijd goed blijft als het in het begin van de relatie ook goed is. Natuurlijk niet, wtf man. :@ Dat snapt die vraagsteller ook nog wel.

Offline Chuck Maxi

• Moderator
  • Bekend Lid
  • Leeftijd: 25
  • Geslacht: Man

Gepost op: 04-07-2016 22:06:05
0
Ik ben het heel erg eens met Smile.

Verder ben ik het er niet mee eens. Als de seks aan het begin van je relatie meteen al slecht is heb je een groot probleem. Echt heel groot.

Offline SpeedyGirl

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 30

Gepost op: 05-07-2016 09:07:36
0
Ik ben het heel erg eens met Smile.

Verder ben ik het er niet mee eens. Als de seks aan het begin van je relatie meteen al slecht is heb je een groot probleem. Echt heel groot.

Ook niet mee eens. Je leert elkaar kennen en elkaars voorkeuren.
Seks zou qualitatief beter kunnen worden. Niet altijd het geval maar als je beiden tijd steekt in elkaar is dit wel het geval.
klein maar hevig en altijd heet
ik heb een relatie dus ongewenste dating PM's worden ONMIDDELLIJK gemeld

Offline Chuck Maxi

• Moderator
  • Bekend Lid
  • Leeftijd: 25

Gepost op: 05-07-2016 13:10:24
0
[..]

Ook niet mee eens. Je leert elkaar kennen en elkaars voorkeuren.
Seks zou qualitatief beter kunnen worden. Niet altijd het geval maar als je beiden tijd steekt in elkaar is dit wel het geval.
Beter worden ja. Maar seksueel heb je een klik met iemand of je hebt die niet. Dat is nu eenmaal zo, als je die klik niet hebt (en dus in het begin al slechte seks hebt) heb je gewoon een probleem.

Alaska

• Gast

Gepost op: 05-07-2016 13:13:04
0
Ja maar je kan ook slechte seks hebben met die klik.

steve91

• Gast

Gepost op: 05-07-2016 13:43:44
0
Het kan heel dubbel zijn.. of het valt enorm tegen of het word alleen maar beter vanaf dat moment heb ik zelf gemerkt :)

Offline Incel!

• Erelid

Gepost op: 05-07-2016 22:42:12
0
Helemaal eens met Smile. Ik snap echt niet waar Sense mee bezig is en waarom de vraagstelling hier zo wordt verdraaid.
Seks is natuurlijk maar nooit vanzelfsprekend!!!
Age is only a number, weight is only a number. I've decided, numbers are really starting to piss me off!!
Life can only be understood backwards. Unfortunately it must be lived forwards.