Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: Wat is een Spaanse das ?  (gelezen 19473 keer)

Tenniser

• Gast

Gepost op: 11-07-2004 20:17:13
Ik heb zonet gehoord dat een vriend van mij al is een 'Spaanse das' gedaan heeft. Maar vermits het een roddel is kan ik het hem dus niet zelf vragen wat het is :) en op google is het precies ook niet zo gekend.  Kan iemand het mij even vertellen?

thx

Kedje

• Gast

Gepost op: 11-07-2004 20:30:28
Tussen de borsten neuken...

Psycho D

• Gast

Gepost op: 11-07-2004 23:54:30
Tussen de borsten neuken...
Dacht dat dat op zijn russisch was :P. Of zijn er nu zelfs al dubbele benamingen :7

Offline Blackmore

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 26
  • Geslacht: Man

Gepost op: 11-07-2004 23:55:04
blijkbaar  :?
zo af en toe hier :)

Wolfheart

• Gast

Gepost op: 11-07-2004 23:55:21
Ik ken de mexicaanse stropdas, maar dat heb je liever niet, snijden ze je strot open en halen ze je tong door de snee naar buiten.  :-\

Sumic

• Gast

Gepost op: 11-07-2004 23:57:49
Dat is een das die je in Spanje hebt gekocht en bij voorkeur ook gefabriceerd is in Spanje :+

DoDo

• Gast

Gepost op: 12-07-2004 00:14:07
bruine das punniken ?  :P

Psycho D

• Gast

Gepost op: 12-07-2004 00:35:03
Ik ken de mexicaanse stropdas, maar dat heb je liever niet, snijden ze je strot open en halen ze je tong door de snee naar buiten.  :-\
Lol, haha, doet me terugdenken aan toen een gast alsmaar zat op te scheppen over zijn sexleven en zei dat hij het op alle mogelijke manieren gedaan had, op zijn engels, op zijn frans, op zijn italiaans, op zijn russisch, standje 69 (btw zelfde als op zijn frans), hele kama sutra reeks, spaanse stropdas, etc. En toen vroeg ik hem of hij ook wel eens de mexicaanse stropdas met zijn vriendin gedaan had :P, zegt hij gewoon heel patserig ja, natuurlijk, was nog wel 1 van de lekkerste van allemaal. Degene die wisten wat het was lagen direct helemaal in een deuk :D

El Ninjo

• Gast

Gepost op: 12-07-2004 18:21:01
Is dat niet de Italiaanse of de cubaanse stropdas?

Wolfheart

• Gast

Gepost op: 12-07-2004 18:24:23
Is dat niet de Italiaanse of de cubaanse stropdas?
Ik dacht dat het een colombiaanse stropdas was, maar toen ik op internet ging zoeken vond ik uit dat het echt een Mexicaanse stropdas was.

ilovetom

• Gast

Gepost op: 16-07-2004 20:08:30
spaanse das/spaanse kraag is volgens mij dat er veel vuil oid achter de voorhuid zit en dt is erg pijnlijk om het eg te halen
heb in verpleging gezeten, dus ik weet et daarvan

Psycho D

• Gast

Gepost op: 16-07-2004 21:12:44
spaanse das/spaanse kraag is volgens mij dat er veel vuil oid achter de voorhuid zit en dt is erg pijnlijk om het eg te halen
heb in verpleging gezeten, dus ik weet et daarvan

Jij weet er zker van :+. Omdat je die opmerking maakte heb ik op google maar ff gezocht naar "spaanse das". Het bleek inderdaad zoals in het begin van het topic al was gezegd hetzelfde te zijn als op zijn russisch.

Nou ff direct spaanse kraag uitleggen:
http://www.sexwoordenboek.nl/spaanse_kraag.html

Neem het niet te persoonlijk op... khoop niet dat jij ooit mijn verpleger wordt :-X

Offline X-Schatje-X

• Actief Lid
  • Leeftijd: 28
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 18-07-2004 23:55:30
Dat is een das die je in Spanje hebt gekocht en bij voorkeur ook gefabriceerd is in Spanje :+
hihihi een stomme reactie en toch grappig... lekker droog weer!  :D

Offline Maarten

• Lid van verdienste
  • Forummeubel
  • Leeftijd: 33
  • Land: nl
  • Geslacht: Man

Gepost op: 19-07-2004 15:51:32
Het is idd tussen de borsten neuken. Met een beetje fantasie kan je dan ook verzinnen wat de das in dit geval is. Maar het staat beter bekend onder de benaming "op z'n russisch".
/me is, alle geruchten ten spijt, niet getrouwd!

Topic-labels: Geen