Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: [Bisexueel] Heb ik mijn vrouw bedrogen?  (gelezen 1203 keer)

Offline kira{E}

• Erelid
  • Leeftijd: 32
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 22-08-2007 09:42:52
0
ik ben wel benieuwd hoe zeker je wist dat je bi was voor je iets met haar kreeg, of met haar trouwde.

En als je dat al wist, waarom je het dan niet eerder hebt aangekaart bij je vrouw?
Voorheen DA!
Lid van WWS!

Offline Kwier

• Bekend Lid

Gepost op: 22-08-2007 16:40:04
0
[..]

Een karaktertrek is iets anders dan een geaardheid...
Misschien, maar niet iedereen denkt er zo over. Het is gewoon onzin om te zeggen dat het dan geen echte liefde of vriendschap is zonder te weten wat de reden van de afkeer is.
"Dat was de poort... Dat betekent dat ze op de binnenplaats zijn, dus stil nu, anders horen ze ons!"

who?

• Gast

Gepost op: 22-08-2007 22:26:16
0
[..]
Misschien, maar niet iedereen denkt er zo over. Het is gewoon onzin om te zeggen dat het dan geen echte liefde of vriendschap is zonder te weten wat de reden van de afkeer is.

Maar dan? Dan weet je de reden maar ben je dan veel verder? Als ze echt van hem houd maakt de reden toch niet zo veel uit?

Offline Kwier

• Bekend Lid

Gepost op: 22-08-2007 23:51:07
0
Ja, ik vraag me nu ook af waarom ik dat erbij gezet heb. Ik bedoelde vast iets anders.

Waar het mij om gaat is dat je niet voor iemand anders kan bepalen of iets echte liefde of vriendschap is als hij of zij een bepaald deel, dat tot dan toe onbekend was, niet wil of kan accepteren. In iedereen zit toch iets dat je wat minder vindt, de perfecte partner bestaat niet. Maar dat betekent niet dat je niet echt van hem of haar houdt als je dat niet leuk vindt.
"Dat was de poort... Dat betekent dat ze op de binnenplaats zijn, dus stil nu, anders horen ze ons!"

who?

• Gast

Gepost op: 23-08-2007 10:38:37
0
Ja, ik vraag me nu ook af waarom ik dat erbij gezet heb. Ik bedoelde vast iets anders.

Waar het mij om gaat is dat je niet voor iemand anders kan bepalen of iets echte liefde of vriendschap is als hij of zij een bepaald deel, dat tot dan toe onbekend was, niet wil of kan accepteren. In iedereen zit toch iets dat je wat minder vindt, de perfecte partner bestaat niet. Maar dat betekent niet dat je niet echt van hem of haar houdt als je dat niet leuk vindt.

Daar heb je inderdaad helemaal gelijk in en in die positie zit niemand om dat te beslissen voor iemand anders, en de perfecte partner bestaat inderdaad ook niet, maar geaardheid zit wel aan iemand vast en maakt diegene zoals hij/zij. Dus dat is wel meer dan alleen maar iets dat hem niet perfect maakt.

Offline Kwier

• Bekend Lid

Gepost op: 23-08-2007 16:21:06
0
[..]

Daar heb je inderdaad helemaal gelijk in en in die positie zit niemand om dat te beslissen voor iemand anders, en de perfecte partner bestaat inderdaad ook niet, maar geaardheid zit wel aan iemand vast en maakt diegene zoals hij/zij. Dus dat is wel meer dan alleen maar iets dat hem niet perfect maakt.
Yep, en ik denk dat een relatie ook erg lastig wordt als je zoiets van je partner niet kan accepteren, terwijl die partner denkt dat hij seks met mannen nodig heeft. Maar dat is verder niet aan ons om over te oordelen.

Toegegeven, TS vroeg zelf of wij het bedriegen vonden, maar dan nog vraag ik me af wat hij met de wetenschap moet wat ANDEREN ervan vinden. Je moet toch je eigen grenzen aangeven, en niet die van de buitenwereld gebruiken.

who?

• Gast

Gepost op: 23-08-2007 18:50:42
0
[..]
Yep, en ik denk dat een relatie ook erg lastig wordt als je zoiets van je partner niet kan accepteren, terwijl die partner denkt dat hij seks met mannen nodig heeft. Maar dat is verder niet aan ons om over te oordelen.

Toegegeven, TS vroeg zelf of wij het bedriegen vonden, maar dan nog vraag ik me af wat hij met de wetenschap moet wat ANDEREN ervan vinden. Je moet toch je eigen grenzen aangeven, en niet die van de buitenwereld gebruiken.

Ja inderdaad. Maar miscchien helpt het hem of baseerd hij zijn standpunt om onze meningen ofzo!? Maarja mening of niet hij zal het toch zelf moeten doen.

flueelmisterie

• Gast

Gepost op: 01-11-2007 00:08:04
0
Sex met een ander is bedriegen.. zij verdient het uit jou mond te horen en niet anders..

Offline Amargedon

• Hoofdmoderator
  • Expertise: ICT
  • Forumfossiel
  • Leeftijd: 28
  • Land: nl
  • Geslacht: Man

Gepost op: 01-11-2007 07:40:59
0
Sex met een ander is bedriegen.. zij verdient het uit jou mond te horen en niet anders..
bump
'Het verleden moet geen hangmat zijn, maar een springplank naar de toekomst'
:-* Quinta :-*

Topic-labels: Geen