Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: Contact leggen op fuif  (gelezen 486 keer)

Offline balabalaTopic starter

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 12-08-2007 17:00:28
Vinden meisjes het niet raar als er een totaal onbekende jongen op een fuif naar haar toekomt en praat! Wat is het eerste waar meisjes dan op letten? en hoe moet je dan naar dat meisje toegaan en hoe moet je het gesprek beginne?

Dit is een vraag voor meisjes omdat zei ook uit ervering weten wat het beste is :)
« Laatst bewerkt op: 12-08-2007 17:04:11 door Amargedon »

Online Amargedon

• Hoofdmoderator
  • Expertise: ICT
  • Forumfossiel
  • Leeftijd: 28
  • Land: nl
  • Geslacht: Man

Gepost op: 12-08-2007 17:04:01
Op een fuif kan je andere leren kennen, dus tja, je bent nieuw als je elkaar leert kennen. Niet zo gek toch?

En een gesprek begin je meestal met 'hoi' :P Daarna kan je eens kijken, begin over de muziek of sfeer, dat is het makkelijkst om te doen wanneer je op een fuif bent.
'Het verleden moet geen hangmat zijn, maar een springplank naar de toekomst'
:-* Quinta :-*

undercoverlover

• Gast

Gepost op: 12-08-2007 23:15:56
Moed indrinken  ;)

Eva19

• Gast

Gepost op: 12-08-2007 23:17:39
Dat is niet raar....

Waar ik op let... uhmm... leuke glimlach, oogcontact, lichaamstaal en het onderwerp waarover hij praat :)

Offline balabalaTopic starter

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 12-08-2007 23:49:31
Dat is niet raar....

Waar ik op let... uhmm... leuke glimlach, oogcontact, lichaamstaal en het onderwerp waarover hij praat :)

En wat vind jij dan leuke onderwerpen of wat zijn afknappers als onderwerp?

Eva19

• Gast

Gepost op: 12-08-2007 23:50:25
[..]

En wat vind jij dan leuke onderwerpen of wat zijn afknappers als onderwerp?

Tsja... bij mij hoef je niet met die domme openingszinnen te komen...
Als je gewoon begint over het feest of over dat ik een leuke broek aan heb ofzo :p dan zit je al snel goed....

Gewoon de dagelijkse onderwerpen/interesses  zijn prima  :-Y

Offline Tall_guy

• Actief Lid
  • Leeftijd: 23

Gepost op: 13-08-2007 00:25:56
Vinden meisjes het niet raar als er een totaal onbekende jongen op een fuif naar haar toekomt en praat! Wat is het eerste waar meisjes dan op letten? en hoe moet je dan naar dat meisje toegaan en hoe moet je het gesprek beginne?

Dit is een vraag voor meisjes omdat zei ook uit ervering weten wat het beste is :)
Wat is het eerste waar meisjes dan op letten?
Uitstraling, uiterlijk, verzorgdheid, zelfverzekerdheid, enz...

Hoe moet je dan naar dat meisje toegaan?
Voordeel van een fuif, degene die de fuif geeft kent iedereen, laat jezelf voorstellen

Hoe moet je het gesprek beginne?
Op een fuif begin ik meestal met iets in de richting van "waar ken jij {fuifgever} van?" en zo kom ik meestal wel op een onderwerp.
« Laatst bewerkt op: 13-08-2007 00:27:49 door Tall_guy »
Chuck Norris invented black. In fact, he invented the entire spectrum of visible light. Except pink. Tom Cruise invented pink.

Offline Deuz

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 27

Gepost op: 13-08-2007 18:57:56
Je tikt de meid op haar schouder & hoopt dat je tegen dat ze iets zinnig te zeggen vind in de 5s die je hebt; als dat niet lukt zeg je "heb je'n vuurtje? chick:blah jij:mjah, laat maar, ik wou je gewoon aanspreken"  :^

Offline Eline

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 13-08-2007 21:10:51
Ik als meisje zou het niet erg vinden moest er een totaal vreemde naar me toe komen en een praatje beginnen slagen.
Het liefst van al zou ik willen dat ze gewoon met me komen dansen en zo beginnen praten. Waarop ik eerst let? Dat zullen de ogen en hun voorkomen toch wel zijn denk ik.
Ook let ik best wel op hoe ze het aanpakken ! x

Topic-labels: Geen