Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: Witte bultjes en velletjes op schaamlippen  (gelezen 1516 keer)

Offline EvelineTopic starter

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 15-05-2007 21:09:41
Het kan geen SOA zijn want ik ben nog maagd. Ik heb op de binnenkant van mijn binnenste schaamlippen vreemde, witte bultjes. Het zijn niet echt bulten, maar hele kleine bultjes of plekjes. Ook als ik mijn schaamlip een beetje rechttrek zie ik kleine velletjes/bultjes, of iets. Het steekt uit en is heel vreemd. Heel klein ook. Toen ik ze eraf wilde trekken zag ik dat het echt kleine stukjes uitstekend vel waren, en het ging bloeden toen ik het eraf trok. Wat is dit? Ik vind het echt heel raar..

Offline Amargedon

• Hoofdmoderator
  • Expertise: ICT
  • Forumfossiel
  • Leeftijd: 28
  • Land: nl
  • Geslacht: Man

Gepost op: 15-05-2007 21:10:13
Het zou best eens dit kunnen zijn:
http://www.sexwoordenboek.nl/talgklieren.html
'Het verleden moet geen hangmat zijn, maar een springplank naar de toekomst'
:-* Quinta :-*

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 15-05-2007 21:15:13
Ja, die bultjes misschien wel.. Maar die velletjes?

Offline Amargedon

• Hoofdmoderator
  • Forumfossiel

Gepost op: 15-05-2007 21:15:57
Ja, die bultjes misschien wel.. Maar die velletjes?
Als het echt ging bloeden lijkt het mij niet dat het er zo afgetrokken kan worden :P Ik zou het even goed wassen en kijken wat er gebeurt, wellicht dat het wat schraal is?

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 15-05-2007 21:18:59
Nee, het zijn niet zulk soort velletjes van het hangt los en komt van je vel. Het zit er echt aan, alsof het er hoort..

Offline Amargedon

• Hoofdmoderator
  • Forumfossiel

Gepost op: 15-05-2007 21:19:57
Nee, het zijn niet zulk soort velletjes van het hangt los en komt van je vel. Het zit er echt aan, alsof het er hoort..
Als het er echt hoort moet je ervanaf blijven. Misschien dat het je nooit eerder is opgevallen? Zit het aan de binnenkant of buitenkant van de schaamlip?

Offline Lolita

• Forummeubel
  • *
  • Leeftijd: 23
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 15-05-2007 21:20:09
Is t geen vuiligheid? Gewoon witverlies dat even afgespoeld moet worden? Had ik nl wel eens, waren allemaal kleine vel-achtige dingetjes.

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 15-05-2007 21:24:41
Het bloedde toen ik het eraf probeerde te trekken, geen vuil dus. Het zit aan de binnenkant van mijn binnenste schaamlip. Het lijkt me niet daar te horen, het is trouwens echt klein hoor. Velletjes van twee milimeter hoogstens.

Offline Amargedon

• Hoofdmoderator
  • Forumfossiel

Gepost op: 15-05-2007 21:26:01
Het bloedde toen ik het eraf probeerde te trekken, geen vuil dus. Het zit aan de binnenkant van mijn binnenste schaamlip. Het lijkt me niet daar te horen, het is trouwens echt klein hoor. Velletjes van twee milimeter hoogstens.
Was het regelmatig, en kijk even hoe het dan ermee gaat ;)

Offline Lolita

• Forummeubel
  • *
  • Leeftijd: 23
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 15-05-2007 21:28:54

Als het echt vastzit aan je huid zal het daar wel horen :) Houd het gewoon goed schoon, dan komt t wel goed :)

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 16-05-2007 07:03:58
Ik smeer er nu een aloë vera crème op, op de binnenkant van mijn schaamlip. Het is voor geïrriteerde, droge of beschadigde huid en kan op open wonden worden gesmeerd. Nu vraag ik me af of dit schadelijk is in verband met de zuurgraad van de vagina?

Offline Amargedon

• Hoofdmoderator
  • Forumfossiel

Gepost op: 16-05-2007 07:04:35
Ik smeer er nu een aloë vera crème op, op de binnenkant van mijn schaamlip. Het is voor geïrriteerde, droge of beschadigde huid en kan op open wonden worden gesmeerd. Nu vraag ik me af of dit schadelijk is in verband met de zuurgraad van de vagina?
Ik zou een heel klein beetje doen, zodat het niet echt aan de binnenkant komt. Geen klodders dus.

Topic-labels: Geen