Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: [Trio] Vriend wilt graag  (gelezen 1724 keer)

Offline Secret_AngelTopic starter

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 08-05-2007 16:29:09
Hoi,
Ik heb al bijna een jaar met mijn vriend. Ikzelf ben 14, en hij word morgen 24 jaar. Ja ik weet het, groot leeftijdsverschil, maar het gaat best goed tussen ons :)
Nu begon het gister met wat hij gedroomd had. We hadden een gesprek op msn. Om kort te zeggen, hij had gedroomd dat IK voorstelde om een trio te doen. Toen hij het verteld had, ging ik erover door. Was nieuwsgierig of hij dat wilde. Hij zei, van dat het de 'jongensdroom' is, maar hij weet niet wat hij ervan moet verwachten. Nu vroeg die hetzelfde bij mij. Ik weet niet, het lijkt mij opzich best spannend. Maar dan zou ik het misschien makkelijker vinden met een andere man erbij, ipv een andere vrouw. Het idee alleen al dat ik hem zou moeten delen... :c
Maar nu heb ik het idee dat hij het ergens toch wel wilt, en ik blijf ermee in mijn hoofd zitten. Ik weet van mezelf dat ik nogal wantrouwig ben, maar dat komt omdat hij al wat dingetjes gedaan heb waarmee ik ook nog steeds mee zit.
Weet iemand mij advies te geven?

Alvast bedankt :)
« Laatst bewerkt op: 08-05-2007 16:44:45 door Amargedon »

Offline Tess

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 25
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 08-05-2007 16:32:38
Wij weten natuurlijk niet wat voor dingetjes.... Maar ik snap je dat je je er ongemakkelijk bij zou voelen moest het vmv zijn... Veel mensen zouden er problemen mee hebben. Je kan eens mvm voorstellen als je dat wilt proberen. Anders zeg je gewoon dat het je toch niets lijkt... Gewoon rustig met hem over praten.
_Rock'nRoll_
Dancing is cute x Kissing is fun
Tess used to be Elsy ^^

Offline Amargedon

• Hoofdmoderator
  • Expertise: ICT
  • Forumfossiel
  • Leeftijd: 28
  • Land: nl
  • Geslacht: Man

Gepost op: 08-05-2007 16:44:29
Ik zou het niet doen. Dit omdat je aangeeft dat je nogal wantrouwig bent over een paar zaken. Daarnaast vindt ik dat je nog te jong bent om nu al aan een trio te beginnen.
'Het verleden moet geen hangmat zijn, maar een springplank naar de toekomst'
:-* Quinta :-*

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 08-05-2007 17:21:04
Ik heb hem duidelijk gezegd dat ik het ook nog niet nu wilde :) Maar later

Offline Tess

• Bekend Lid

Gepost op: 08-05-2007 17:21:41
Ik heb hem duidelijk gezegd dat ik het ook nog niet nu wilde :) Maar later
En hij reageerde goed?
_Rock'nRoll_
Dancing is cute x Kissing is fun
Tess used to be Elsy ^^

Offline Warm_Koekje

• Actief Lid

Gepost op: 08-05-2007 17:23:39
Ik denk dat je gewoon je gevoel moet volgen, als jij het niet wilt moet je het ook zeker niet doen!
En dit ook gewoon goed duidelijk maken (zoals je nu al gedaan hebt), zodat jullie beide weten wat jullie willen :).
++ If one nightmare was one tear, I had drowned in them.. ++

Offline Rotjeknor

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 08-05-2007 19:01:32
Ik zou het niet doen. Dit omdat je aangeeft dat je nogal wantrouwig bent over een paar zaken. Daarnaast vindt ik dat je nog te jong bent om nu al aan een trio te beginnen.

En ik vind jou te jong om haar dingen te verbieden omdat zij te jong is... daar heeft ze een mama voor  :D

De belangrijkste reden om het te doen is dat je het beide wil en je er 100% goed bij voelt. De belangrijkste reden om het niet te doen is omdat jij of hij zich er niet goed bij voelt. Vul zelf je antwoord dus maar in... bij twijfel niet oversteken! Je relatie moet sterk zijn om zoiets te doen en te overleven... besef dat wel!

Offline Amargedon

• Hoofdmoderator
  • Forumfossiel

Gepost op: 08-05-2007 19:29:56
[..]

En ik vind jou te jong om haar dingen te verbieden omdat zij te jong is... daar heeft ze een mama voor  :D
Ik verbied het niet, ik geef alleen aan wat mijn mening is erover :D

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 09-05-2007 15:13:22
Nou ja, kijk ik ben op mijn 13e al ontmaagd. Heb het ook al anaal gedaan, niet omdat ik dat zo graag wilde, maar hij. Ik vind het niet zo erg, heb het graag voor hem over. En ik geniet, als hij geniet. Ook al doet het zeer.
En nee ik had het meteen al gezegd, en hij begreep het wel. Hij was ook niet van plan van dat snel zou gebeuren ofzo. Onze relatie is toch wel serieus, en ik voel me veel ouder dan mijn kalenderleeftijd weergeeft. Daarom ook dat ik op een ouder iemand val. Maar ik heb nogal wel wat pschygische problemen, en daarbij hoort dat ik verschrikkelijk jaloers of wantrouwig kan zijn. Ik stress me dan helemaal kapot als ik niet weet waar hij zit. Gaat ook wel een beetje moeilijk, ik zelf woon in Meppel en hij in Rotterdam!
Maar het gevoel van wantrouwen is echt vreselijk. Ik wíl hem vertrouwen, maar soms lukt dat gewoon niet. Kleine stemmetjes in mijn hoofd zeggen dat weer wat anders weet je wel..

Offline kira{E}

• Erelid
  • Leeftijd: 32

Gepost op: 09-05-2007 15:21:55
als je zo weinig vertrouwen hebt moet je een trio echt niet doen. As simple as that.

en over ervaring; voor sommige dingen heb je iets meer ervaring nodig dan een jaar sex hebben met 1 persoon, bij wijze van spreken. Maar ik ben van de oude stempel en vind 14 echt veel te jong om aan een trio te denken.
Voorheen DA!
Lid van WWS!

Offline Ioanna

• Lid
  • **

Gepost op: 09-05-2007 15:22:50
Ik heb geen goed gevoel bij deze relatie.
Jij lijkt me nog niet rijp voor een sexuele relatie te hebben, je moet dingen doen omdat je ze zelf leuk vind en niet omdat hij dat graag wil doen.
Tsss, anaal doe je enkel en alleen als je daar zelf klaar voor bent, ik vind het eigenlijk wel egoïstisch van hem zelfs dat hij niet eens merkt aan jou dat jij pijn hebt dan.
Plus jullie leeftijdsverschil vind ik in dit stadium nog wel groot, ikzelf ben ook 7 jaar ouder dan mijn vriend maar ik ben er 29 en hij 22, we werken beide en zitten wat op dezelfde golflengte.
Jij houd je toch met hele ander zaken bezig dan hij? Jij hebt nog school enzo toch? Je mag je dan nog ouder voelen dan je bent door dingen die je hebt meegemaakt maar je bent nog niet volwassen zoals hij dat is.
Hoe reageren je ouders hierop? Doe je het veilig?
Sory als ik nu ff cru ben, ik heb hier al veel gelezen maar ik heb hier geen goed oog op.
Het woord pedofiel ligt toch wel ergens op mijn tong. Wil hij een vriendin van jou erbij of kent hij zelf iemand?
I have the simpelest taste, I'm always satisfied with the best

Offline Bouwkundige

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 26

Gepost op: 09-05-2007 15:28:32
Ik heb geen goed gevoel bij deze relatie.
Jij lijkt me nog niet rijp voor een sexuele relatie te hebben, je moet dingen doen omdat je ze zelf leuk vind en niet omdat hij dat graag wil doen.
Tsss, anaal doe je enkel en alleen als je daar zelf klaar voor bent, ik vind het eigenlijk wel egoïstisch van hem zelfs dat hij niet eens merkt aan jou dat jij pijn hebt dan.
Plus jullie leeftijdsverschil vind ik in dit stadium nog wel groot, ikzelf ben ook 7 jaar ouder dan mijn vriend maar ik ben er 29 en hij 22, we werken beide en zitten wat op dezelfde golflengte.
Jij houd je toch met hele ander zaken bezig dan hij? Jij hebt nog school enzo toch? Je mag je dan nog ouder voelen dan je bent door dingen die je hebt meegemaakt maar je bent nog niet volwassen zoals hij dat is.
Hoe reageren je ouders hierop? Doe je het veilig?
Sory als ik nu ff cru ben, ik heb hier al veel gelezen maar ik heb hier geen goed oog op.
Het woord pedofiel ligt toch wel ergens op mijn tong. Wil hij een vriendin van jou erbij of kent hij zelf iemand?

^^
en dan kun je je nog ouder voelen dan je werkelijk bent, met die gevoelens loopt vrijwel iedere puber :)
« Laatst bewerkt op: 09-05-2007 15:31:12 door Bouwkundige »
*Bouwkundige in aanbouw*

Offline Amargedon

• Hoofdmoderator
  • Forumfossiel

Gepost op: 09-05-2007 16:01:58
Nou ja, kijk ik ben op mijn 13e al ontmaagd. Heb het ook al anaal gedaan, niet omdat ik dat zo graag wilde, maar hij. Ik vind het niet zo erg, heb het graag voor hem over. En ik geniet, als hij geniet. Ook al doet het zeer.
En nee ik had het meteen al gezegd, en hij begreep het wel. Hij was ook niet van plan van dat snel zou gebeuren ofzo. Onze relatie is toch wel serieus, en ik voel me veel ouder dan mijn kalenderleeftijd weergeeft. Daarom ook dat ik op een ouder iemand val. Maar ik heb nogal wel wat pschygische problemen, en daarbij hoort dat ik verschrikkelijk jaloers of wantrouwig kan zijn. Ik stress me dan helemaal kapot als ik niet weet waar hij zit. Gaat ook wel een beetje moeilijk, ik zelf woon in Meppel en hij in Rotterdam!
Maar het gevoel van wantrouwen is echt vreselijk. Ik wíl hem vertrouwen, maar soms lukt dat gewoon niet. Kleine stemmetjes in mijn hoofd zeggen dat weer wat anders weet je wel..
De eerste zin baart me al zorgen, namelijk dat je het eigenlijk voor hem doet ongeacht of jij geniet. Seks gaat erom dat beide partners genieten, niet eentje. Ik vraag me af of jij dan wel zo goed past in deze relatie, aangezien je je eigen mening opgeeft hierbij.

Thijmen

• Gast

Gepost op: 09-05-2007 16:06:02
Erg jong hoor..

En je moet niets doen wat je niet wilt... straks krijg je er spijt van!

Offline 2ndReality

• Actief Lid
  • Leeftijd: 22

Gepost op: 09-05-2007 19:43:02
Even offtopic:

Ik zie het op dit forum écht overal staan dat mensen 13/14/15 te jong vinden om seks te hebben, zelf ben ik bijna 15 en ook nog maagd hoor.. Maar wat ik eigenlijk wil zeggen is dat mensen die zeg maar ongeveer 20/25+ zijn er geen idee van hebben hoe het tegenwoordig onder de jongeren gaat.. ik heb oudere broers en zussen en mijn oudste broer is 25 en als ik soms zijn verhalen hoor over 'vroeger' (10jaar terug dan zeg maar) en de verhalen soms hier, is er heel veel veranderd kwa leeftijden dat mensen zich met seks bezig houden en andere dingen zoals roken, blowen, drinken...

Time's change   ;)

Ontopic:

Als je je vriend met sommige dingen een (beetje) wantrouwt lijkt het mij om het nog maar te laten, en trio vind ik best jong op de leeftijd, je moet ook aan je zelf blijven denken he?  ;)
« Laatst bewerkt op: 09-05-2007 19:43:23 door 2ndReality »
I want you and your beautiful soul. You're the one I wanna chase. You're the one I wanna hold. I wont let another minute go to waste. I want you and your beautiful soul! ♪

Topic-labels: Geen