Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: Leuke dingen doen met je vriendin.  (gelezen 14621 keer)

Toon--

• Gast

Gepost op: 27-04-2007 16:04:05
Wat doen jullie allemaal voor leuke dingen met je vriend(in)?

Ik heb sinds kort ook een vriendin alleen we weten nooit wat we kunnen gaan doen. :s We zijn al een paar keer naar de bios geweest maar daar hebben we nu geen zin meer in. Soms komt ze ook bij mij of ga ik naar haar maar dan is het altijd t zelfde. Meestal gaan we ook dan gewoon een film kijken.

We hebben geen auto ofzo dus moeten alles met het openbaar vervoer doen. Maar hebben jullie ideeen? We gaan binnenkort wel naar t strand.

« Laatst bewerkt op: 27-04-2007 16:28:17 door Butterfly »

Offline Gaby

• Forummeubel
  • *
  • Leeftijd: 27
  • Land: nl
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 27-04-2007 16:07:47
met dit mooie weer kun je een terrasje pakken.
of gewoon lekker naar buiten gaan en wandelen.

ligt er ook maar net aan waar jullie interrese liggen, en wat er in de buurt te doen is.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
Mathijs: "Oefening baart kunst, Onveilige oefening baart kind"

Offline Antiflirt

• Actief Lid

Gepost op: 27-04-2007 16:31:13
Samen kletsen, fietsen, ergens uit eten gaan, een verassingsmaal koken voor je liefje, samen koken, samen hardlopen, oppassen op je buurkinderen ( als je een oppas baantje hebt is het gezelli samen met je vriend op de kinderen te passen, doe ik ook vaak), wandelen in de omgeving, naar een stad gaan waar je niet zo vaak komt en daar dingen gaan bekijken en kijken voor nieuwe kleren, kortom van alles te doen! Een beetje creatief zijn!

Toon--

• Gast

Gepost op: 27-04-2007 16:38:53
ja een aantal van die dingen heb ik opgenoemd zoals wandelen en fietsen maar dat wilt ze niet :s en uit eten hebben we gister al gedaan. en als ik vraag verzin jij eens iets weet ze nix  :s

Eva19

• Gast

Gepost op: 27-04-2007 16:41:08
voorstellingen/concerten
wandeling strand/bos
uit eten
bioscoopje
dagje amsterdam
dierentuin
thuis niksen
dagje actief doen, fietsen bijvoorbeeld
picknicken

Offline Antiflirt

• Actief Lid

Gepost op: 27-04-2007 18:24:27
ja een aantal van die dingen heb ik opgenoemd zoals wandelen en fietsen maar dat wilt ze niet :s en uit eten hebben we gister al gedaan. en als ik vraag verzin jij eens iets weet ze nix  :s

Geen goede zaak als je je samen zo snel al verveelt! Maar dat is aan jullie om er wat aan te doen. Ik vind het alleen raar, je bent samen met je vriend(in) en dan hoor je toch een aantal dingen te hebben die je samen wilt doen?

Toon--

• Gast

Gepost op: 27-04-2007 18:57:16
Citaat
Geen goede zaak als je je samen zo snel al verveelt! Maar dat is aan jullie om er wat aan te doen. Ik vind het alleen raar, je bent samen met je vriend(in) en dan hoor je toch een aantal dingen te hebben die je samen wilt doen?

ik had bv voorgesteld om een terrasje te pikken zegt zij van: en wat wil je daarna gaan doen want de hele middag op een terras zitten is ook niks.

en fietsen en wandelen vindt ze voor oudere mensen.

een dagje amsterdam bv willen we wel alleen daar moet je dan wel een hele dag uittrekken.

thuis niksen vindt ze saai.

ze wilde naar t strand maar dat is ver weg voor ons dus daar moet je ook een hele dag uittrekken.

bios hebben we zo vaak gedaan.

uit eten hebben we gister gedaan.

dus zo blijft er weinig over :s we wonen ook niet zo heel dichtbij elkaar. met de trein is het ongeveer 20 minuten. en dan vraag ik wil je me niet zien ofzo. dan zegt zij van: ja ik wil wel wat afspreken maar dan moeten we ook echt wat leuks gaan doen want ik heb geen zin om weer zo eind te reizen. maar een auto/scooter hebben we niet dus alles moet via het OV. dat is ook lastig met uitgaan want we mogen nog niet bijelkaar slapen. dus altijd moet 1 van ons de laatste trein terug hebben. BTW ik ben 17 en zij 15.

Khadber

• Gast

Gepost op: 30-04-2007 11:13:02
als ik even eerlijk mag zijn..
dat vriendinnetje van je is niet bepaald.. aardig. jij probeert van alles te regelen voor haar, werkt je helemaal uit je naad, en zij wijst alleen maar dingen af! en zelf komt ze nergens mee, dat vind ik een beetje laf.. maar dat zijn mijn zaken niet.

kijk wat jullie samen leuk vinden! het is echt niet erg om een keer een hele dag uit te trekken om bijv. naar de stad te gaan! maar ik blijf erbij dat ze ook zelf wat moet verzinnen.. anders kom je er niet uit

Offline Warm_Koekje

• Actief Lid
  • Leeftijd: 25
  • Geslacht: Man

Gepost op: 30-04-2007 11:16:34
Daar zat ik dus ook mee, mijn vriendin en ik doen eigenlijk ook alleen maar hetzelfde. Thuis zitten en een filmpje pakken, heb har nu dus voorgesteld om deze week nog een keertje naar zwolle of utrecht toe te gaan. Terrasje pakken, beetje winkelen en natuurlijk gewoon plezier maken :).

En wees creatief, gewoon een terrasje pakken kan heel gezellig zijn, beetje fietsen, ijsje eten :). Kan heel leuk zijn ;), en het kost niet veel geld :).
++ If one nightmare was one tear, I had drowned in them.. ++

Offline *shadow*

• Nieuw Lid
  • *
  • Leeftijd: 23

Gepost op: 30-04-2007 11:36:37
leuk samen gaan zwemmen;.. :-Y

Offline Deuz

• Bekend Lid
  • Geslacht: Man

Gepost op: 30-04-2007 11:39:21
leuk samen gaan zwemmen;.. :-Y
idd, zwemmen met dit weer lijkt me toppie =)

roosie

• Gast

Gepost op: 30-04-2007 11:41:28
Picknicken?

Offline wallflower

• Erelid
  • Leeftijd: 22

Gepost op: 30-04-2007 12:04:56
je hoeft geen hele dag uit te trekken om naar de stad te gaan. ik ga zo vaak bij mijn vriend naar de stad en ik heb hem nog niet horen klagen (buiten als ik kleding wil gaan passen, maar swat :p) je hoeft er maar een namiddag voor op te offeren, maar zeker niet een héle dag. en dan nog, hoe kan ze zich vervelen als jij erbij bent? jullie zijn toch een koppel, dan kunnen jullie je toch niet vervelen wanneer jullie samen zijn! :) het is wel mooi weer, dus zwemmen lijkt me ook wel leuk. zoals al eerder vernoemd werd.

ik zal er een paar opnoemen: wandelen, stad in, zwemmen, schaatsen, verdwaald fietsen, picknicken, terasje (kan je natuurlijk niet een hele dag doen, maar combineer! :)) pretpark, beiden de trein nemen en naar een leuke stad gaan, shoppen, je oma bezoeken :p ...

er zijn dingen zat die je kan doen! maar het belangrijkste is toch dat jullie samen zijn? :)
Your eyes were wide
Tired, fading, just like mine...

Topic-labels: Geen