Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: Wel of niet besnijden?  (gelezen 440 keer)

douglas89

• Gast

Gepost op: 07-04-2007 21:20:51
Ik ben een Nederlandse jongen (16) en niet besneden vanwege mijn geloof ofzo.
Nu lees ik vaak de voordelen van een besneden penis, zoals:
- Makkelijker schoon te houden (ruikt nu vaak, ookal was je hem goed en regelmatig)
- Minder gevoelig (Erg handig want nu doet seks vaker pijn doordat mijn eikel zo gevoelig is)
- Ziet mooier uit
- Meiden vinden het fijner (?)

Zou het voor mij aantrekkelijk zijn om me te laten besnijden?
En, zijn er meer jongens die dit zouden willen of weten jullie andere oplossing voor mijn "problemen"?
« Laatst bewerkt op: 09-04-2007 10:41:52 door Wouter »

Offline senior

• Erelid
  • Land: nl
  • Geslacht: Man

Gepost op: 07-04-2007 21:34:40
- Makkelijker schoon te houden (ruikt nu vaak, ookal was je hem goed en regelmatig)
- Minder gevoelig (Erg handig want nu doet seks vaker pijn doordat mijn eikel zo gevoelig is)
- Ziet mooier uit

En, zijn er meer jongens die dit zouden willen of weten jullie andere oplossing voor mijn "problemen"?
Even wat commentaar op jouw voordelen geven.

Het is makkelijker schoon te houden, terwijl smegma niet meer zo veel wordt aangemaakt.
Dat minder gevoelig is op twee punten:
   1ste de huid van de eikel wordt na verloop dikker en door de voortdurende aanraking met je kleren minder gevoelig voor aanraking.
   2de er wordt een stuk voorhuid weggehaald dat ook zenuwen heeft. Klaarkomen kan moeilijker worden.
Mooier worden is een persoonlijke beleving en is dus niet voor iedereen hetzelfde. Ik zelf ben niet besneden en bij een volle erectie is de eikel voor nog 90% bedekt door de voorhuid. Ik vind hem er zo mooier uitzien als een besneden penis.
Niet ieder meisje vindt een besneden penis mooier of fijner. Spelen met een voorhuid heeft ook zijn charme.
ik mag op straat wel honger krijgen, als ik maar thuis kom eten.
(foto van toen ik nog junior was)

Offline miezziej

• Forummeubel
  • *
  • Leeftijd: 23
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 07-04-2007 21:36:43
Ik vind dat je je alleen moet laten besnijden als je dat zelf echt wilt...(met jouw redenen dan, als het moet dan moet het vast wel he :+).
Niet omdat iemand het misschien mooier of lelijker vindt...

Ikzelf ben geen jongen, dus heb geen ervaring met of er verschil zit in gevoel met besneden en onbesneden...
Wel heb ik allebei gehad en het deed het gewoon allebei goed hoor, dus dat maakte niet zoveel uit :+
ik ben lief! :)

kevin33

• Gast

Gepost op: 07-04-2007 21:36:51
ik heb 't ook niet. Zou 't graag willen...om de reden die jij ook gaf  O:)

Offline Des

• Lid
  • **

Gepost op: 07-04-2007 21:52:10
Hey ik ben besneden wegens Medishe redenen Niet vanwege geloof ofso onthoud wel dat je Penis dik 2 a 3cm korter word ik bedoel maar de mijne was eerst 5 slap nu nog maar 2cm
Maar ziet er idd mooier uit

I love my Penis :y
(\ /)                                       
(O.o)
(> <)  Hmmm je brengt me op een Idee

douglas89

• Gast

Gepost op: 07-04-2007 22:00:07
Thx voor de reacties

Ik ga eerst eens kijken of het lukt om hem zonder besnijden wat ongevoeliger te maken.
Misschien dat ik hem niet helemaal laat besnijden maar gewoon de voorhuid laat inkorten zodat de eikel half blootligt.

Offline miezziej

• Forummeubel
  • *
  • Leeftijd: 23
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 07-04-2007 22:01:03
Hey ik ben besneden wegens Medishe redenen Niet vanwege geloof ofso onthoud wel dat je Penis dik 2 a 3cm korter word ik bedoel maar de mijne was eerst 5 slap nu nog maar 2cm

Volgens mij is dit niet waar hoor...Maar kweetniet zeker hoor, maar het lijkt me zo...vreemd
ik ben lief! :)

Offline DickM

• Erelid
  • Leeftijd: 57

Gepost op: 07-04-2007 22:02:14

Echt niet.  :7  Het is gewoon moeilijk om hem totaal slap te krijgen. Als je hem maar aanraakt wordt hij al half stijf. Waarschijnlijk ben je nu wat minder gevoelig waardoor het beter lukt hem helemaal slap te krijgen.  :)

Als jij dat echt wilt, moet je het gewoon laten doen.   :-Y 
Power Electronics is King Size Radio Engineering  -  F.C.Schwarz

douglas89

• Gast

Gepost op: 07-04-2007 22:02:34
[..]

Volgens mij is dit niet waar hoor...Maar kweetniet zeker hoor, maar het lijkt me zo...vreemd

Volgens mij wordt ie niet kleiner, hij lijkt alleen (een beetje) kleiner

wild moose

• Gast

Gepost op: 08-04-2007 09:52:53
Ik ben besneden sinds mn 3e geen problemen mee gehad ook niet met seks.
Het kan mss iets minder gevoelig zijn maar je kunt dan wel langer door ;)
en ik denk niet dat meisjes er echt naar kijken.

Grote Geile Paashaas

• Gast

Gepost op: 08-04-2007 09:56:44
Echt een foute evolutie hoor!!!!  :c

erik1

• Gast

Gepost op: 08-04-2007 22:37:57
- Ziet mooier uit
e oplossing voor mijn "problemen"?

Ook nog even mijn "plasje" erover  >:D

Iets wat goed werkt moet je niet in snijden. Elke operatie brengt risico's met zich mee. Wat senior ook al zegt, in je voorhuid/schachthuid zitten evenveel seksueel gevoelige zenuwen als in de eikel. Die ga je voor een groot deel laten verwijderen. Bedenk dat dat consequenties kan hebben. En je kunt het niet een weekje uitproberen, eraf is eraf. Je kunt wel een voorhuidreconstructie doen, maar je krijgt daar nooit je echte voorhuid mee terug; hiervoor ga je schachthuid oprekken en daar zitten veel minder seksueel gevoelige zenuwen in dan in de voorhuid.

Voor je "probleempjes" zijn veel minder drastische oplossingen. Voor je (over)gevoelige eikel, zie de betreffende pagina op het sekswoordenboek, daar kun je heel goed iets aan doen. Tegen luchtjes is er iets wat bij mij in ieder geval heel goed werkt (en het is geen straf): elke dag masturberen. Helpt goed tegen smegma en luchtjes.

douglas89

• Gast

Gepost op: 08-04-2007 23:37:01
[..]
...

Ben er net achter gekomen dat een lading glijmiddel de pijn bij seks wegneemt dus de voornaamste reden is al afgevallen

erik1

• Gast

Gepost op: 08-04-2007 23:40:28
Kijk ook nog even hier, met deze oefeningen kun je permanent wat aan je probleem doen: http://www.sexwoordenboek.nl/eikel_pijn.html

Topic-labels: Geen