Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: Geirriteerde eikel  (gelezen 6260 keer)

blaataap

• Gast

Gepost op: 21-04-2004 18:45:38
Ik heb al een tijdje last van mijn eikel.
Aan de achterkant zit een soort rode uitslag, maar het lijkt niet op blaasjes.
Ik heb er verder (als ik er niet aanzit) geen last van, maar het is wel veel gevoeliger.
Ook plakt het een beetje, terwijl dat bij het voorste deel van mijn eikel niet zo is.
Een SOA kan het niet zijn want ik ben nog niet met iemand naar bed geweest.
Weet iemand misschien wat dit is?
« Laatst bewerkt op: 21-04-2004 18:46:17 door blaataap »

Offline Mixer

• Forummeubel
  • *
  • Leeftijd: 29
  • Geslacht: Man

Gepost op: 21-04-2004 18:48:43
als je nog geen seks hebt gehad heb je geen SOA. Heb je niet wat meer info over je probleem?

blaataap

• Gast

Gepost op: 21-04-2004 18:54:26
Het zit aan de achterkant van mijn eikel. Dus eigenlijk van het midden van mijn eikel tot aan de corona. Van de corona zelf heb ik geen last en is ook goed schoon. Het lijkt eigenlijk wel een beetje op een exceem-achtige uitslag. Het heeft ook altijd een rode kleur en het plakt een beetje.
Verder weet ik niet wat voor informatie ik moet geven. Het is ook de eerste keer dat ik hier wat over vertel..
Bedankt

Offline Cmdr_Keen

• Forummeubel
  • *

Gepost op: 21-04-2004 18:57:11
Huidinfectie waarschijnlijk. Als ik jou was zou ik de boel daar regelmatig schoonmaken. Doe je dat niet, blijft er vuil achter en gaat het irriteren. Dat is dus wat jij nu hebt.
Voor vragen/ opmerkingen mag je mij geen PM sturen! BELANGRIJK: De door mij gegeven adviezen zijn gebaseerd op informatie uit Wikipedia. Ik geef mijn advies dus zonder kennis van de medische voorgeschiedenis. Om die reden kunnen aan mijn adviezen geen enkele rechten of zekerheden worden ontleend. Neem bij twijfel liefst contact op met je eigen medicijnman.

blaataap

• Gast

Gepost op: 21-04-2004 18:59:27
Maar kan het verder geen kwaad? Ik denk dat ik inderdaad iets regelmatiger schoon moet maken. Onder de douche vergeet ik het vaak en daarom maak ik mijn eikel vaak schoon droog wcpapier

Offline Cmdr_Keen

• Forummeubel
  • *

Gepost op: 21-04-2004 19:01:03
Nope, gaat vanzelf wel weer over als het goed is.

WC papier werkt voor geen meter. Toch proberen er aan te denken onder de douche. Dat werkt wel het beste... :)
Voor vragen/ opmerkingen mag je mij geen PM sturen! BELANGRIJK: De door mij gegeven adviezen zijn gebaseerd op informatie uit Wikipedia. Ik geef mijn advies dus zonder kennis van de medische voorgeschiedenis. Om die reden kunnen aan mijn adviezen geen enkele rechten of zekerheden worden ontleend. Neem bij twijfel liefst contact op met je eigen medicijnman.

blaataap

• Gast

Gepost op: 21-04-2004 19:03:15
Ok dan weet ik genoeg, bedankt voor reacties  :y

Offline Cmdr_Keen

• Forummeubel
  • *

Gepost op: 21-04-2004 19:03:54
Sterkte ermee

Angelus

• Gast

Gepost op: 21-04-2004 20:35:53
als het niet bloed kan je er misschien een gaasje overheen doen zodat het niet met je ondergoed schuurt zodat het beter geneest

blaataap

• Gast

Gepost op: 21-04-2004 21:54:12
Het schuurt sowieso niet met mijn ondergoed want ik ben niet besneden. Maar toch bedankt voor de tip :)

tomvanharmelen

• Gast

Gepost op: 21-04-2004 23:30:54
ik heb zeg maar serieus precies hetzelfde, tis rood, maar doet geen pijn ofzo, hier kan ik ook wat mee, dank, k wou serieus net gaan posten hierover, maar aangezien er al eentje hierover is laat ik het gaan, nogmaals dank mensen

Topic-labels: Geen