Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: [Durf niet] Eigen sperma oplikken  (gelezen 18204 keer)

Offline Bee

• Actief Lid
  • Leeftijd: 34
  • Geslacht: Man

Gepost op: 28-05-2004 13:55:07
0
ik heb het ook al verschillende keren gedaan, gewoon een halve koprol en dan kan ik al met mijn tong aan mijn penis, en dan kan ik er alles inschieten als ik klaar kom, ik vind het beste wel lekker, en zo spaar je weer een zakdoekje uit  ;)

Recyclen noemen ze dat  :D
Trust in the cards life has given you!

Peettie

• Gast

Gepost op: 30-05-2004 16:19:16
0
Kheb al zo veel geprobeerd met men tong aan men penis te komen maar het is in ieder geval nog nooit gelukt  :( :(

Calencio

• Gast

Gepost op: 05-10-2004 01:41:54
0
Ik heb al verschillende keren gehoord dat je eigen sperma oplikken je mannelijker maakt. Is dat zever of is dat echt zo ?

Freezer

• Gast

Gepost op: 05-10-2004 01:52:32
0
Ik heb al verschillende keren gehoord dat je eigen sperma oplikken je mannelijker maakt. Is dat zever of is dat echt zo ?
Zever.. waarom zou het mannelijker maken? wordt een vrouw die haar eigen geil proeft of oplikt ook ineens vrouwelijker? Neej dus...

Offline Madmartigan

• Actief Lid
  • Leeftijd: 28

Gepost op: 05-10-2004 21:25:19
0
Zelf ben je blijkbaar vies van je eigen sperma. Maar met datzelfde sperma een meisje haar gezicht onderspuiten, dat kan meneer blijkbaar bevredigen.

Een beetje serieus blijven hé.

Go Girl!

Probeer het! en verwacht anders niet dat een meid het bij jou wel MOET doen, da's een beetje asociaal.
Maar @broembroemtoettoet: Je hebt gelijk, lijkt me ook wel grappig als ze haar hand in m'n gezicht duwd.
This is not a subliminal message.

Offline Blackmore

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 26

Gepost op: 05-10-2004 21:26:43
0
Hoe meer koffie je drinkt hoe bitterder het word!

ik drink geen koffie  :D
zo af en toe hier :)

Offline dikkie

• Actief Lid
  • Leeftijd: 45

Gepost op: 05-10-2004 21:47:33
0
er is niets mis mee hoor gewoon proeven als je je vrouw lekker beft is dat toch ook zalig

Offline gekkie789

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 06-10-2004 23:35:53
0
Goh toevallig, ik zei gister: "okey je mag op me Kkomen, maar op 1 voorwaarde... ," voordat ik klaar was met praten zei hij al: "ja," :P haha
het was best grappig toen probeerde hij het wel, maar dat kreng heeft het niet afgemaakt...
het leek wel heel schattig :D

Je kan hem ook zelf pijpen en dan een lekker lang kusje geven, dat kan hij niet weigeren als hij fair wil zijn ;)

Kaneda

• Gast

Gepost op: 14-10-2004 18:50:07
0
Je kunt in je hand klaar komen en het dan oplikken. Je kunt ook op je rug gaan liggen en als je bijna komt rol je naar achter en houd je je penis voor je mond en spuit je in je mond. (je moet hiervoor een beetje lenig zijn).

ik kan dat :)

ik probeer nu mezelf te pijpe mja lukt nie :D moek nog ietsie leniger worde

Kaneda

• Gast

Gepost op: 14-10-2004 18:51:29
0
Zever.. waarom zou het mannelijker maken? wordt een vrouw die haar eigen geil proeft of oplikt ook ineens vrouwelijker? Neej dus...

jep t slaat nergens op

toch t schijnt vol proteien (hoe schrijf je da  xx() te zitte

Offline scheermesje

• Bekend Lid

Gepost op: 14-10-2004 18:55:36
0
proteinen ;)

ontopic:
ik heb het 1x gedaan, nooit meer...   xx( :-\
Yep! ^^

rukkertjuh17

• Gast

Gepost op: 14-10-2004 19:45:31
0
jep t slaat nergens op

toch t schijnt vol proteien (hoe schrijf je da  xx() te zitte

Heb jij het wel is gedaan dan of zou je het ooit willuh proberen dan ? xx(

kamikaze

• Gast

Gepost op: 14-10-2004 19:56:00
0
Heb het spul weleens geproefd ja, dit omdat ik het niet eerlijk vond tegenover mijn huidige vriendin dat ik erop geilde als zei het wel in haar mond kreeg en ik niet. Ze beweerde dat het vies was, maar deed het voor mij, dus vond het eerlijk om het dan ook mee te maken zodat ik wist waar ze over praatte.

Vond het niet echt ernstig ranzig ofzo, maar om nou te zeggen heerlijk, nee dat ook weer nie....  :-\

jongen1990

• Gast

Gepost op: 14-10-2004 22:34:09
0
Hallo allemaal.
Dit is mijn eerste post hier  :w

Ik lees hier op het forum weleens over jongens die hun eigen sperma oplikken, om het eens te proeven ofzo.
Ik heb hier ook weleens over gedacht, en als ik dan opgewonden ben, dan denk ik er steeds aan dat ik na het rukken mijn sperma ga proeven.

Dan ben ik gekomen, en is het opeens een heel smerig idee, en dan komt het er nooit van.

Ik ruk meestal staand en kom klaar op een stukje keukenpapier ofzow, of een washandje...

Ik denk dat sommigen van jullie dit wel kennen, na het komen hoeft het proeven voor jou niet meer...

Maar ik wil het toch graag eens proberen.
Heeft er iemand tips??

Ik ken dan probleem, jonge maar dat heb ik alleen als ik echt in een k*t bui ben.
Sperma uit mu lul is trouwens minder lekker als ik paft heb...
Ik heb gehoord van vrienden dat je CherryCocaCola moet drinken

Ik natuurlijk gelijk uitproberen en ja hoor..

Over heerlijk; ik meen het echt

Maar ff voor alle duidelijkheid!!  Dit is niet homoachtig! dus doe gewoon als je het wil...
Sperma schijnt heel goed voor je huid te zijn... smeer het over je buik ofzo... ook heel geil.
En pis kan je trouwens ook proeven:
                 bitter bij tabak en zoet bij cola
Maar poep eten wordt overal ter wereld afgeraden inclusief doormij...
Het bevat kaka veel bacterien en ik vind dat dus helemaal niet geil...

Doe mij maar een porsie zelfgemaakt zaad! hahahahaha ;)

Sumic

• Gast

Gepost op: 14-10-2004 22:36:37
0
Heb ik ff geluk dat ik liters cola drink :D

Topic-labels: Geen