Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: Bultje op me schaamlip?  (gelezen 14268 keer)

Offline TroetelTopic starter

• Actief Lid
  • Leeftijd: 29
  • Land: nl
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 06-04-2004 12:40:54
Ik heb vorige week een bultje ontdekt op me rechterschaamlip. Dit is zeer vervelend. Ik dacht eerst dat het gewoon een pukkel was, maar het zit er nu nog steeds. En het is ook groter geworden. Weet iemand wat dit kan zijn?

Ik weet niet of ik het in de goede subforum heb geplaatst.
« Laatst bewerkt op: 06-04-2004 12:41:31 door Troetel »
Lekker aan het genieten van onze dochter!

Offline Mixer

• Forummeubel
  • *
  • Leeftijd: 28
  • Geslacht: Man

Gepost op: 06-04-2004 13:09:13
Hoe ziet dat bultje eruit? Rood, wit, andere kleur? Doet het pijn en heb je er last van?

*Verplaatst naar onzekerheid

Offline wings

• Actief Lid

Gepost op: 06-04-2004 13:43:36
waarschijnlijk is het een ingegroeid haartje, ik had het ook, ik heb het opengeprutst met een naald en met een pincet dat haartje uitgetrokken, moet je zeker doen anders word de infectie groter
Tips voor vrouwen die willen pijpen: 1. doe je het voor de sex ... spuug het uit! 2. doe je het uit liefde... slikken! 3. wil je indruk maken... GORGELEN!

• Actief Lid

Gepost op: 06-04-2004 14:47:14
Hoe ziet dat bultje eruit? Rood, wit, andere kleur? Doet het pijn en heb je er last van?

*Verplaatst naar onzekerheid

Het bultje ziet er normaal uit, net zoals mijn eigen huid, het valt niet op als je zou kijken, maar je voelt hem wel. Als ik hem aanraak dan doet hij wel zeer.

Offline wings

• Actief Lid

Gepost op: 06-04-2004 18:33:11
dan is het zeker een ingegroeid haartje, gewoon even uitpeuteren!
Tips voor vrouwen die willen pijpen: 1. doe je het voor de sex ... spuug het uit! 2. doe je het uit liefde... slikken! 3. wil je indruk maken... GORGELEN!

• Actief Lid

Gepost op: 07-04-2004 12:32:45
dan is het zeker een ingegroeid haartje, gewoon even uitpeuteren!

Er zit helemaal geen haartje en ik kan het zo vastpakken en bewegen.

Sharita

• Gast

Gepost op: 07-04-2004 13:58:45
Dat is gewoon een puistje lijkt me. Ik heb het ook weleens enkele keren gehad dat er een puistje op mn schaamlip zat die ik vast kon pakken etc.

Zelfs een keer een bultje vlak voor de ingang(aan de onderkant) van mn vagina....Nou DAT is pijnlijk tijdens t neuken...

Maar als je t echt niet vertrouwt moet je even naar je huisarts gaan...Kweet niet hoelang je het hebt? Bij mij zijn ze meestal binnen een week weer weg.

• Actief Lid

Gepost op: 11-04-2004 13:17:13
Hij wordt nu wat kleiner maar weg is hij nog niet. Ik heb het nu al 2,5 week.

• Actief Lid

Gepost op: 14-04-2004 13:46:51
Het bultje is kleiner geworden maar is nu pijnlijker geworden.

DoDo

• Gast

Gepost op: 14-04-2004 14:21:49
mh ik denk dat je toch f naar de dokter moet hoor

Offline Artemis

• Hoofdmoderator
  • Expertise: Geneeskunde
  • Forumfossiel

Gepost op: 14-04-2004 17:20:42
dokter kan nooit kwaad he...
Voor vragen of opmerkingen mag je mij altijd een persoonlijk bericht of e-mail sturen! BELANGRIJK: De door mij gegeven adviezen zijn gebaseerd op informatie zoals mij die is gegeven op het internet. Ik geef mijn advies dus zonder kennis van de (volledige) medische voorgeschiedenis. Om die reden kunnen aan mijn adviezen geen enkele rechten of zekerheden worden ontleend. Ik raad iedereen met een medisch probleem aan altijd zijn of haar huisarts te consulteren.

• Actief Lid

Gepost op: 15-04-2004 11:20:55
Het bultje zwakt wel steeds meer af, alleen beetje pijnlijk als je in de buurt van het bultje komt.

Offline Artemis

• Hoofdmoderator
  • Expertise: Geneeskunde
  • Forumfossiel

Gepost op: 15-04-2004 12:42:15
doe mij het meest denken aan onderhuids puistje, je kan het afwachten, zelf kiezen he :)
Voor vragen of opmerkingen mag je mij altijd een persoonlijk bericht of e-mail sturen! BELANGRIJK: De door mij gegeven adviezen zijn gebaseerd op informatie zoals mij die is gegeven op het internet. Ik geef mijn advies dus zonder kennis van de (volledige) medische voorgeschiedenis. Om die reden kunnen aan mijn adviezen geen enkele rechten of zekerheden worden ontleend. Ik raad iedereen met een medisch probleem aan altijd zijn of haar huisarts te consulteren.

NoNaKeCiL

• Gast

Gepost op: 26-04-2004 09:52:52
Jah ik denk ook aan een puistje..
ik heb ook wel es last van pijnelijke bultjes..maar dan meestal precies op de plek van de rand van me string..hehe..doet ook wel auw..!

Topic-labels: Geen