Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: Plassen op school  (gelezen 2498 keer)

Offline speedstarTopic starter

• Lid
  • **
  • Leeftijd: 22
  • Geslacht: Man

Gepost op: 02-10-2006 20:14:05
Mensen , ik zit met een vervelend probleem, ik kan niet rechtstaand plassen ! Ik schaam me hier erg voor.
Het zit zo dat ik om de een of andere reden opgewonden word als ik mijn penis ontblood, dus ook als ik rechtstaand wil plassen en dan krijg ik een erectie en word het dus erg moeilijk om te plassen. Op school houd ik de hele dag mijn plas in en moet ik dus niet gaan , maar het zou wel fijn zijn als ik aan dit alles iets kon doen waardoor ik ook gewoon kan rechtstaand plassen op school.

Ik weet ook niet hoe je het hele zaakje moet houden en hoe je je broek en onderbroek moet doen als je zo plast ? :?

Dus hulp ?

Offline Amargedon

• Hoofdmoderator
  • Expertise: ICT
  • Forumfossiel
  • Leeftijd: 28
  • Land: nl

Gepost op: 02-10-2006 20:17:47
Je broek losknopen en je penis uit je onderbroek halen. Dan je onderbroek wat naar beneden schuiven en richten maar ;)

Als het rustiger voor jou is kan je natuurlijk ook gaan zitten, dan even aan niks denken en dan moet het toch ook wel lukken hopelijk?
'Het verleden moet geen hangmat zijn, maar een springplank naar de toekomst'
:-* Quinta :-*

Offline Chimney

• Actief Lid
  • Leeftijd: 23

Gepost op: 02-10-2006 20:17:57
probeer niet naar beneden te kijken als je plast? (lukt het zittend wel trouwes? zo ja, ga gewoon op zo'n hokje)
:)

• Lid
  • **

Gepost op: 02-10-2006 20:24:26
Ja , ik plas al men hele leven zittend daarbij krijg ik geen erectie. In een hokje gaan is een mogelijkheid, maar op school doe ik het liever niet omdat men vrienden dan lastige vragen beginnen stellen zoals , moet je poepen ofwat ? of , je bent zo snel af dat hokje , moest je niet poepen dan ? of , kan je niet rechtop plassen ? of , heb je schrik dat wij of iemand anders je penis zien ?

Daarom zou ik graag een manier vinden om rechtop te kunnen plassen zonder een stijve te krijgen .

Offline Lolita

• Forummeubel
  • *
  • Leeftijd: 24
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 02-10-2006 20:30:21
Uh, kijken jouw vrienden mee in het hokje dan?

Offline Amargedon

• Hoofdmoderator
  • Expertise: ICT
  • Forumfossiel
  • Leeftijd: 28

Gepost op: 02-10-2006 20:31:18
Ja , ik plas al men hele leven zittend daarbij krijg ik geen erectie. In een hokje gaan is een mogelijkheid, maar op school doe ik het liever niet omdat men vrienden dan lastige vragen beginnen stellen zoals , moet je poepen ofwat ? of , je bent zo snel af dat hokje , moest je niet poepen dan ? of , kan je niet rechtop plassen ? of , heb je schrik dat wij of iemand anders je penis zien ?

Daarom zou ik graag een manier vinden om rechtop te kunnen plassen zonder een stijve te krijgen .
Je kan toch ook zeggen dat je liever even zit? Je moet niet zo bang zijn voor de reactie van anderen, daardoor beperk je jezelf en dat is nu net niet wat je moet doen :)
'Het verleden moet geen hangmat zijn, maar een springplank naar de toekomst'
:-* Quinta :-*

Offline Chimney

• Actief Lid
  • Leeftijd: 23

Gepost op: 02-10-2006 20:49:45
gaan al jou vrienden mee met je naar de wc dan?
anders kan je altijd nog tijdens de les gaan, dan gaat er zowiezo niemand mee
:)

• Lid
  • **

Gepost op: 02-10-2006 20:50:11
Ik weet het maar toch .... Voor zover ik weet kan iedereen uit mijn vriendenkring rechtstaand plassen en als je dan op een hokje gaat dan ben je zogezegd "abnormaal" dan denken ze mss dat er iets mis is of dat je echt schrik hebt dat ze toevallig je penis zouden zien.

Ik weet ook dat ze het belachelijk vinden, natuurlijk weet ik wel beter maar mijn reputatie hangt er zo'n beetje van af. Meestal gaan we met zen allen samen naar het toilet en dan valt alles wat je anders doet dan de rest zo op.

Offline jaspy

• Nieuw Lid
  • *
  • Leeftijd: 38

Gepost op: 03-10-2006 10:13:03
wat is je leeftijd eigenlijk?

Offline brianwelch

• Erelid
  • Leeftijd: 26

Gepost op: 03-10-2006 10:19:34
joh ik ga ook altijd zitten.
ik kan wel recht maar ik vind zitten lekkerder :P

nu al bijna 19 jaar lang..nooit 1 probleem mee gehad, en blijf het gewoon doen..
ik ken genoeg mensen (vooral moeders van vrienden) die het fijner vinden d:)b

maakt minder troep. want om eerlijk te zijn..de meeste jongens kunnen echt niet mikken, zeker niet in de pubertijd B-)
al 8 jaartjes gelukkig :) ----  Lord chocomel!!!
You just lost THE game.

Offline HHH666

• Nieuw Lid
  • *
  • Leeftijd: 29

Gepost op: 03-10-2006 12:26:02
Ik weet het maar toch .... Voor zover ik weet kan iedereen uit mijn vriendenkring rechtstaand plassen en als je dan op een hokje gaat dan ben je zogezegd "abnormaal" dan denken ze mss dat er iets mis is of dat je echt schrik hebt dat ze toevallig je penis zouden zien.

Ik weet ook dat ze het belachelijk vinden, natuurlijk weet ik wel beter maar mijn reputatie hangt er zo'n beetje van af. Meestal gaan we met zen allen samen naar het toilet en dan valt alles wat je anders doet dan de rest zo op.

Dan is het misschien handig dat je alleen naar het toilet gaat? Waarom ga je met iedereen tegelijk eigenlijk? Kwam vroeger bij mij (6jaar geleden) op school nooit voor eigenlijk.

powerboy16

• Gast

Gepost op: 03-10-2006 15:54:05

Dude! Ik ga altijd een hokje in! Ik plas staand, maar ik vind het zo vies om bij zo'n plasding aan de muur te gaan staan plassen, ik vind dat niet fris, en niet fijn aangezien het toch 'zo open' is en dat mensen het makkelijker kunnen zien. Snap niet waarom je vrienden zoiets uberhaupt vragen.

x_Purplestar

• Gast

Gepost op: 03-10-2006 17:59:19
Je broek losknopen en je penis uit je onderbroek halen. Dan je onderbroek wat naar beneden schuiven en richten maar ;)

Als het rustiger voor jou is kan je natuurlijk ook gaan zitten, dan even aan niks denken en dan moet het toch ook wel lukken hopelijk?

Dat denk ik ook wel. Of anders moet je niet naar beneden kijken? Als je opgewonden wordt ervan.. misschien lukt het dan?

• Lid
  • **

Gepost op: 10-10-2006 21:11:44
Als ik zit word ik niet opgewonden , ik krijg alleen een stijve als ik staand plas. En als ik niet kijk plas ik waarschijnlijk er naast of op mijn broek :s

ter informatie ik ben nu 14 ik word er 15 in november

Mvg

• Lid
  • **

Gepost op: 12-11-2006 18:50:09
Men probleem is nog niet opgelost, ik heb ook nog niet zoveel geprobeerd, maar ik heb wel al veel gehad aan jullie reacties.

Om hierop voort te gaan ookal wijkt het een beetje af ; Bij ons op school zijn de toiletten echt heel onaangenaam, er word veel gerookt (ookal is het verboden!) en daardoor hangt er vaak veel rook en stinkt het er heel erg. Er word wel veel gecontroleerd, er staat bijna altijd een leerkracht buiten aan de deur, maar dat helpt niet veel. En in de toiletten blijven er altijd wat ongure figuren "hangen"  :P  Vooral veel gabbers en gasten uit de beroepsklassen , dat zijn de ambetantste mensen op onze school, als er ruzie is of er word gevochten dan is dat bijna altijd tussen zulk volk.

Het zijn ook zij die problemen zoeken, een voorbeeld : ik ging eens samen met een klasgenoot op een bank zitten op de speelplaats en we zaten even rustig en dan komen er plots 2 van die gasten aan en 1 gaat naast ons op de bank zitten en de ander blijft rechtstaan voor ons, dan beginnen ze te zeggen van "schuift eens wa op!" en we negeren ze gewoon, en de ander komt tegen onze rug zitten en begint te duwen en ambetant te doen , uiteindelijk zijn we maar weggegaan. Een simpel voorbeeld maar dat zijn de dingen die vaak gebeuren.

Zo dit wou ik even kwijt. :D

Topic-labels: Geen