Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: [Ervaring] Dames: Ontmaagd worden door Gigolo?  (gelezen 3722 keer)

Offline quiwyeTopic starter

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 14-09-2006 12:04:41
En quiwye hoeveel heb je er zo van hun vliesje verlost? Het is een grote eer het kutje van een maagdje in gebruik te mogen nemen.

Ik persoonlijk vind dit niet slecht, in de oudheid was het ook meestal zo dat een ervaren man een meid ontmaagde en dat een ervaren vrouw een jongen ontknaapte.

Maar al bij al toch best met liefde hoor!

Ik ga geen cijfer noemen ofzo, want die meiden stellen voor mij meer voor dan gewoon een nummer. Als ik er geen emoties bij zou hebben had ik het niet gedaan en ik doe het echt niet zonder liefde...

Sorry, maar ik denk toch echt dat geen één meisje dit zou doen.
Het is voor meisjes zo verschrikkelijk makkelijk om sex te krijgen.
Daarnaast zijn meiden over het algemeen veel minder geobserdeerd om sex te hebben.
Waarom denk je dat er bijna geen verkrachtingen worden gepleegd door een vrouw???

Nee, ik ken behoorlijk wat gigolo's, maar hoe knap ze ook zijn, ze moeten het toch echt hebben van de oudere vrouwen en mannen.

Het gaat niet om makkelijke seks, het ging om heerlijk lekkere seks en hoeveel jongens weten van toeten nog blazen... Helaas veel te veel!

Er worden iets minder verkrachtingen gepleegd door een vrouw, het percentage ligt op ongeveer 60% (man) / 40% (vrouw), echter; mannen gaan bijna nooit naar de politie om aangifte te doen en houden het voor zichzelf!! Want mannen zien het als een gigantische afgang als je verkracht bent geworden door een "meisje."

Een vrouw is perfect in staat om een man te verkrachten en ze kunnen ook verdovende middelen gebruiken (alcohol, drugs, etc.  - nee ga geen namen noemen, dalijk breng ik mensen op ideeen:P) om een man te bedwelmen, zodat ze daarna zonder problemen iets kunnen doen. Bovendien lijkt mij het beeld van een vrouw die een man verkracht niet dat van een meisje van 16 die 1.80m lang is en amper 50kg weegt... Maar eerder een wat flinkere vrouw die toch een hoop gewicht en kracht meesleept, die daarna een jongere/ lichtere (dus eigenlijk zwakkere) man pakt.

Overigens krijgen gigolo's het meeste klandisie van vrouwen tussen de 25 en 35 jaar, die een goede baan hebben, maar gewoonweg geen tijd / zin om een relatie op te bouwen, maar wel behoefte hebben aan seks.
"Innocence Proves Nothing"

Offline SLBnl

• Nieuw Lid
  • *
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 14-09-2006 15:56:30
het is maar net wat je zelf wilt... als ik jouw was zou ik het met iemand doen waar je echt verliefd op bent.

Offline dirkje

• Bekend Lid

Gepost op: 15-09-2006 15:38:34
[..]

Ik ga geen cijfer noemen ofzo, want die meiden stellen voor mij meer voor dan gewoon een nummer. Als ik er geen emoties bij zou hebben had ik het niet gedaan en ik doe het echt niet zonder liefde...

[..]

Het gaat niet om makkelijke seks, het ging om heerlijk lekkere seks en hoeveel jongens weten van toeten nog blazen... Helaas veel te veel!

Er worden iets minder verkrachtingen gepleegd door een vrouw, het percentage ligt op ongeveer 60% (man) / 40% (vrouw), echter; mannen gaan bijna nooit naar de politie om aangifte te doen en houden het voor zichzelf!! Want mannen zien het als een gigantische afgang als je verkracht bent geworden door een "meisje."

Een vrouw is perfect in staat om een man te verkrachten en ze kunnen ook verdovende middelen gebruiken (alcohol, drugs, etc.  - nee ga geen namen noemen, dalijk breng ik mensen op ideeen:P) om een man te bedwelmen, zodat ze daarna zonder problemen iets kunnen doen. Bovendien lijkt mij het beeld van een vrouw die een man verkracht niet dat van een meisje van 16 die 1.80m lang is en amper 50kg weegt... Maar eerder een wat flinkere vrouw die toch een hoop gewicht en kracht meesleept, die daarna een jongere/ lichtere (dus eigenlijk zwakkere) man pakt.

Overigens krijgen gigolo's het meeste klandisie van vrouwen tussen de 25 en 35 jaar, die een goede baan hebben, maar gewoonweg geen tijd / zin om een relatie op te bouwen, maar wel behoefte hebben aan seks.

quiwye,
jij zou willen geloven dat het zo is, maar mij maak je geen blaasjes wijs.

1.
Ik denk niet dat maagden op zoek zijn naar "gigolos" en evenmin naar jongens die wel van toeten en blazen afweten.
Ik spreek me niet uit over 'oudere hopeloze maagden', maar maagden zijn op die leeftijd op zoek naar romantiek, niet naar goeie seks.

2.
Iets minder verkrachtingen door de vrouw??? Iets???
Man, man, man!
Seksuele misdrijven worden door mannen 10X meer bedreven! Kijk je bronnen toch nog maar eens na.
Nu merk ik dat je veel van toeten en blazen af weet.
Trouwens de misdrijven door vrouwen zijn dan meestal nog geen 'echte' misdrijven, zoals een volwassen vrouw die verliefd wordt op een puber (wederzijds) en beschuldigd wordt van pedofilie.

3.
Gigolos hebben bijna geen klandisie... ze sterven meestal arm of moeten een boek schrijven om hun leningen af te betalen...
En zeker in de klasse die jij opnoemt ( ts 25-35 ) is er helemaal geen vraag naar.
Enkel bij gegoede 40-plussers en die lopen niet zo dik, als het aantal gigolos.

quiwye,
je mag van mij verder dromen, maar strooi je zand in je eigen ogen en niet hier. Droom zacht.
"Twee dingen zijn oneindig, het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..."
(A. Einstein)
"Wem die Scheiße bis zum Hals steht, sollte man den Kopf nicht hängen lassen!"

helahelowa

• Gast

Gepost op: 16-09-2006 21:37:29
[..]
 Maar het is idd waar dat de meeste meisjes erg makkelijk is seks te krijgen en ze daar dan ook minder waarde aan hechten dan jongens...

hoezo meisjes hechten minder waarde aan sex dan jongens
voorbeeld: uit mijn klas van 12 jongens en 11 meisjes is een jongen ontmaagd en drie meisjes
en ik ben persoonlijk ontzettend seksueel ingesteld
Ik + sex = zo vaak mogelijk!! i love sex!!!
ik heb zelfs mijn duits opstel over die schönste Sache der Welt over sex geschreven
dus ga niet zo generaliseren dat meisjes sex minder graag willen

Offline T.willie

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 17-09-2006 00:41:02
Dus mijn vraag dames; als je inderdaad je eerste keer zonder pijn of spanning kon hebben...
Zou jij je laten ontmaagden door een Gigolo, of heb je dit mss gedaan?

Heb geduld.
Niemand is verplicht op welke topic dan ook te reageren, als zij dat niet willen, om welke reden dan ook
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zullen weinig reacties komen quiwye.

Vrouwen hebben ons nodig voor de voortplanting. maar kunnen daarna jaren zonder sex.
Ze hebben ons mannen niet nodig voor de sex .
« Laatst bewerkt op: 17-09-2006 00:46:44 door T.willie »

Offline quiwyeTopic starter

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 20-09-2006 01:45:25
Dus mijn vraag dames; als je inderdaad je eerste keer zonder pijn of spanning kon hebben...
Zou jij je laten ontmaagden door een Gigolo, of heb je dit mss gedaan?

Heb geduld.
Niemand is verplicht op welke topic dan ook te reageren, als zij dat niet willen, om welke reden dan ook
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zullen weinig reacties komen quiwye.

Vrouwen hebben ons nodig voor de voortplanting. maar kunnen daarna jaren zonder sex.
Ze hebben ons mannen niet nodig voor de sex .

Het is via de medische industrie al (bijna?) mogelijk dat twee vrouwen samen een kind krijgen zonder tussenkomst van een man, dus ook voor voortplanting hebben ze ons niet nodig!

En voor de jongen hierboven; ik heb mijn bronnen nagekeken, anders doe ik m'n mond niet open. Fictieve dingen uit iemand's droomwereld, zonder een link of verwijzing naar ZIJN BRONNEN heeft niemand wat aan. Ik had het niet slecht, en mijn klandisie was datgene wat ik beschreef, net als de klandisie van mijn collega's...
"Innocence Proves Nothing"

Offline engelke69

• Actief Lid
  • Leeftijd: 27

Gepost op: 20-09-2006 01:58:23
[..]

Ik kan me er ook weinig bij voorstellen, een vrouw die een man verkracht. Ten eerste moet ie wel hard zijn. Daarnaast zijn mannen fysiek toch een stuk sterker. Ik zeg niet dat het iets onmogelijks is, maar toch zeker wel iets zeer lastigs..
Er zijn meer gevallen van zo'n verkrachting dan je denkt hoor... Google maar eens... (ik was er ook van verschoten hoor)
Wat zegt de gekke koe.... I love you...

Mayonaise

• Gast

Gepost op: 20-09-2006 02:34:12
[..]
Er zijn meer gevallen van zo'n verkrachting dan je denkt hoor... Google maar eens... (ik was er ook van verschoten hoor)
Voor de onwetende Nl'ers: geschrokken.

Offline kira{E}

• Erelid
  • Leeftijd: 32

Gepost op: 20-09-2006 09:31:10
zo, tijd om ontopic te gaan! Het gaat dus om ontmaagding door een gigolo, niet over verkrachtingen. Als je daar zo geinteresseerd in bent adviseer ik je daar een apart topic over te maken.
Voorheen DA!
Lid van WWS!

Topic-labels: Geen