Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: [Betrapt] Seks gehad met de hond  (gelezen 8713 keer)

Offline CornelisjeuhTopic starter

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 14-07-2006 04:28:54
0
Hallo, ik begrijp zelf niet zo goed waarom.. maar ik kreeg gisteren opeens een sterke drang naar seks...
en toen zag ik mijn hond .......

ik heb dus seks (in de poep) met mijn hond gehad, maar net tijdens de daad kwam mijn moeder binnenstormen. Ze ging direct weer weg zonder iets te zeggen.

we hebben elkaar er voorlopig nog niet over aangesproken.. ik weet niet goed wat dat ik nu moet doen en ik ben heel beschaamd ...

Het was op zich wel een lekker gevoel en de hond leek er zelf ook van te genieten... Ik heb er wel eens aan gedacht om het nog eens opnieuw te doen maar dan als er niemand thuis is en ik zeker weet dat ik niet betrapt kan worden...

Heeft iemand een idee hoe ik er mijn moeder over kan aanspreken of er gewoon niet over moet beginnen... Ik durf immers niet meer bij de hond in de buurt te komen als me moeder er is, want ze denkt meteen dat ik rare dingen ga doen...

Heeft iemand van jullie hier ervaring mee??! Zoja, kan je me met mijn probleem helpen?
Denken jullie ook dat het normaal is dat ik zo'n dingen met de hond doe?

Bedankt alvast!

Mod: Titelfix
Mod: titelfixfix
« Laatst bewerkt op: 16-07-2006 13:06:08 door Stone »

Offline FlammaDrag

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 27
  • Geslacht: Man

Gepost op: 14-07-2006 04:40:18
0
Ik zou het iig niet doen  :-\
Kan je er niet bij helpen.

Female Impersonator & DragQueen

Next Time You Kiss  Your Boyfriend On The Lips, You'll Taste My Octopussy!

Offline Captain Iglo XL

• Nieuw Lid
  • *
  • Leeftijd: 24

Gepost op: 14-07-2006 04:58:48
0
Offtopic :Bah,ik zou er nog niet aan denken om sex te hebben met een hond xx(  Ontopic :Zeg gewoon tegen je moeder dat je deed alsof je de hond aan het neuken was voor de grap  d:)b Verder wou ik ook nog kwijt dat je er toch beter mee stopt volgens mij is dit niet  echt gezond en highiënis.Ik hoop dat je men raad opvolgt voor jou en de hond... :s O:)
« Laatst bewerkt op: 14-07-2006 05:13:40 door Captain Iglo XL »
Heb je een xbox? Heb je xbox live?Wil je meedoen aan een Halo2toernooi? Ga dan naar http://www.begtournament.tk

Offline sex in heaven

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 30
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 14-07-2006 05:10:18
0
ik vind dit ook niet bepaald normaal, koop er dan een opblaashond voor of bedenk een andere oplossing om je behoefte te stillen.
ik weet niet of het goed is om er met je moeder over te praten, ik ken haar niet en weet dus ook niet hoe ze op jou en de situatie zal reageren. wacht af totdat ze er met jou over begint, dat maakt t wat makkelijker. zeg tegen haar dat het de eerste keer was, dat je achteraf heel veel spijt hebt en dat je zelf ook niet weet waar het vandaan kwam. en laat de hond in het vervolg gewoon met rust.
Als je niks zinnigs te melden hebt, stuur dan ook geen PB!!!
Moeder van 2 prachtige dochters!!

juultje

• Gast

Gepost op: 14-07-2006 09:02:37
0
1.ba ba  *(
2. met je hond doen krijg je daar geen ziektes van..
En krijg je dan geen hondmens? :-X
3. Als ik je moeder was had ik je naar een vertrouwenspersoon gestuurd

Offline mex

• Lid
  • **
  • Leeftijd: 26

Gepost op: 14-07-2006 10:53:58
0
Normaal is het niet, het mag volgens de wet volgens mij ook niet eens.
Verder is het ook niet erg hygiënisch en kan je er inderdaad dingen van krijgen.
En je moeder... Tsjah. Ik zou denk ik beginnen met een grapje, maar als ze je lul toch echt heeft gezien in de hond kun je daar niet meer onderuit komen. Ik weet niet hoelang het geleden is, maar als ze je heeft betrapt en je zegt een week erna pas of zo dat het een grapje was gelooft ze dat echt niet meer.

Helaas makker, makkelijk is het niet om op te lossen. Good luck!

idontthinkso

• Gast

Gepost op: 14-07-2006 12:29:20
0
1.ba ba  *(
2. met je hond doen krijg je daar geen ziektes van..
En krijg je dan geen hondmens? :-X
3. Als ik je moeder was had ik je naar een vertrouwenspersoon gestuurd

ik denk niet dat er iemand ooit zwanger is geworden van anale seks  :D

Anoniem123987

• Gast

Gepost op: 14-07-2006 12:39:10
0
[..]

ik denk niet dat er iemand ooit zwanger is geworden van anale seks  :D

Ook niet van "normale" sex met een hond hoor :D

Sharita

• Gast

Gepost op: 14-07-2006 13:16:48
0
Ik vind het ronduit walgelijk dat jij je hond misbruikt om te neuken (want dat doe je immers: MISBRUIKEN).
Die hond weet niet beter of het is 'een teefje'. En uit jouw verhaal kan ik niet duidelijk maken of jij je hebt laten neuken door die hond, of dat je gewoon zo achterlijk bent geweest om die hond te misbruiken....

Ik vind dat je dit niet meer moet doen, en als ik jouw moeder was zou ik die hond nooit meer alleen bij jou in de buurt laten.
Ik vind het dus absoluut niet normaal, en je kunt er wel ziektes van krijgen of whatever.

Kun je niet een mens vinden ofzo!? Ik vind het echt heel, maar dan ook HEEL dom dat je dit hebt gedaan, en dat je er uberhaupt aan dacht om te doen  :c

Sorry voor deze felle reactie, maar misschien krijg je hierdoor je gezonde verstand terug.
« Laatst bewerkt op: 14-07-2006 13:19:15 door Sharita »

Offline Sherbakov

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 26

Gepost op: 14-07-2006 13:24:47
0
Twijfel aan de geloofwaardigheid van de TS. Moet je al zo ziek zijn om met een hond de neuken, in de aars, komt nét dan je ma binnen -die er niet op reageert-, ga je het dan nog is verspreiden op het web.

Offline cammillo

• Bekend Lid

Gepost op: 14-07-2006 13:29:28
0
ja ik twijfel ook aan de geloofwaardigheid..

alleen doe wat je zelf niet laten kunt, maar doe het beest geen pijn...
Highwoodmans wijze raad:
Ik ga m'n biertje toch ook niet door m'n neus drinken?

Sharita

• Gast

Gepost op: 14-07-2006 13:45:23
0
Twijfel aan de geloofwaardigheid van de TS. Moet je al zo ziek zijn om met een hond de neuken, in de aars, komt nét dan je ma binnen -die er niet op reageert-, ga je het dan nog is verspreiden op het web.

^^ Dus dat ook ja :c

Offline Audacious

• Erelid

Gepost op: 14-07-2006 13:53:27
0
Als je een topic niet gelooft moet je dat melden aan een mod.

Maar ik vind het zielig voor die hond, want misschien doet het de hond zelfs wel pijn.. zo groot is dat poepgaatje ook niet en ik denk niet dat dat beest er van geniet, want ze hebben geen seks door het poepgaatje heen en een penis van een hond is niet zo groot als die van jou. Kap ermee en uit ergens anders je frustraties op zeg!

Offline Ikke_87

• Actief Lid

Gepost op: 14-07-2006 13:57:16
0
Sorry hoor maar dit kan echt niet, het beestje is daar niet voor gemaakt daarvoor bestaan seksshops met allemaal kunstvagina, opblaaspoppen en weet ik veel wat allemaal nog meer. Ga naar zo'n winkel en koop jezelf iets zodat je toch kunt doen wat je wilt doen, maar laat het arme beestje met rust.
En ja wees eerlijk tegen je mama want die zal het niet leuk vinden.
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be love loved in return.

Bloem

• Gast

Gepost op: 14-07-2006 14:02:14
0
als dit echt waar is vind ik je ziek in je hoofd...
een hondje wat geen nee kan zeggen...
oftewel ben je gewoon bezig om een hondje te verkrachten...  ziekelijk!
dus eigenlijk ook maar goed ook dat je je schaamd, en laat dat je moeder maar eens goed duidelijk maken...

Topic-labels: Geen