Help een eerste stap te zetten in het terugdringen van seksueel geweld onder jongeren en doe mee aan Europees onderzoek naar seksueel grensoverschrijdend gedrag
over dat fleshlight heb ik wel veel goede berichtjes gelezen. Ik heb er zelf geen, maar ga die ooit wel een keer kopen of bestellen. Die andere die daar staan heb ik geen verstand van
[..]Getver... Wat een absurde apparaten! Om eerst je vraag te beantwoorden: nee. Er zijn weinig spelletjes die ik niet gespeeld heb, maar een kunstvagina neuken heb ik nog nooit gedaan en ik heb er ook nooit aandrang toe gevoeld.Ik heb smakelijk zitten lachen om deze. Te bedenken dat hierover is nagedacht, dat iemand die virtual sex stroker heeft ontworpen, er software voor geschreven heeft en een produktieproces heeft opgezet! En nu ik aan de testfase denk, schiet ik opnieuw in de lach...Het ding oogt bepaald onpraktisch. Zo te zien moet je 'm neerzetten, maar waar? Je zult precies de juiste beenlengte moeten hebben ten opzichte van de hoogte van je tafelblad, anders neukt het vast niet lekker.De toelichting zwijgt over een paar interessante details. Heeft dat ding zuignappen? (No pun intended!) Ik hoop van wel; een schuivende joystick is al razend irritant, laat staan een schuivende kunstvagina. En heeft 'ie een eigen stroomvoorziening? De spanning uit een USB-poort lijkt me wat zwakjes voor een bevredigende vibratie, of zuiging, of wat 'ie dan ook doet.De software lijkt me ook niks; de kleine Halcyon wordt beslist niet blij van die enge Barbies met hun Frankensteinborsten (of je er knusse filmpjes naar eigen keuze bij kunt afdraaien staat er ook al nergens bij).Ik wens je veel bevrediging met je eventuele aankoop maar mij lijkt het niks; ik blijf de voorkeur geven aan m'n hand. Het enige wat ik me bij dergelijke apparaten kan voorstellen, is dat je er een vibrator instopt, de hele boel inschakelt en ze vervolgens discreet aan elkaar overlaat; met een beetje geluk vinden ze elkaar heel erg lekker.
[..]Ik heb smakelijk zitten lachen om deze. Te bedenken dat hierover is nagedacht, dat iemand die virtual sex stroker heeft ontworpen, er software voor geschreven heeft en een produktieproces heeft opgezet! En nu ik aan de testfase denk, schiet ik opnieuw in de lach...De toelichting zwijgt over een paar interessante details. Heeft dat ding zuignappen? (No pun intended!) Ik hoop van wel; een schuivende joystick is al razend irritant, laat staan een schuivende kunstvagina. En heeft 'ie een eigen stroomvoorziening? De spanning uit een USB-poort lijkt me wat zwakjes voor een bevredigende vibratie, of zuiging, of wat 'ie dan ook doet.De software lijkt me ook niks; de kleine Halcyon wordt beslist niet blij van die enge Barbies met hun Frankensteinborsten (of je er knusse filmpjes naar eigen keuze bij kunt afdraaien staat er ook al nergens bij).