Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: [Mannen] Kunst Vagina geprobeerd?  (gelezen 2461 keer)

Offline r0b3rtgTopic starter

• Nieuw Lid
  • *
  • Geslacht: Man

Gepost op: 11-06-2006 16:06:13
Beste Mannen,

Wie heeft er wel eens een kunstvagina geneukt

daar bedoel ik dus zulke dingen mee:
http://www.eroware.nl/kunstvaginas.php

Ik zou dit wel willen kopen (rond 30 euro) maar is het ook echt lekker?
Dus wie heeft het wel eens geprobeerd?  :D
als je het wel eens heb geprobeerd, hoe is die Vibratie dan?

Alvast bedankt,

Robert
« Laatst bewerkt op: 12-06-2006 00:48:11 door Vonk »

Offline Henkie88

• Lid
  • **
  • Leeftijd: 26

Gepost op: 11-06-2006 16:18:04
Ikke niet, mij lijkt het echt helemaal niets. Veel te hard en je mist dan het gevoel dat je bij gewoon neuken wel hebt en je ook met je hand kan krijgen.

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 11-06-2006 19:13:17
die dingen zien er wel zacht uit..
ik ga over paar weken naar sexshop dan bekijk ik het.

maar is er echt niemand die het ooit heeft geprobeerd?

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 11-06-2006 20:31:39
Hahaha nee daar was ik ook niet naar opzoek, naar die 3D computer ding  :P

Meer naar een goedkopere versie van de FleshLight

Offline fluppedup

• Lid
  • **

Gepost op: 11-06-2006 20:36:31
over dat fleshlight heb ik wel veel goede berichtjes gelezen. Ik heb er zelf geen, maar ga die ooit wel een keer kopen of bestellen. Die andere die daar staan heb ik geen verstand van

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 11-06-2006 21:09:19
over dat fleshlight heb ik wel veel goede berichtjes gelezen. Ik heb er zelf geen, maar ga die ooit wel een keer kopen of bestellen. Die andere die daar staan heb ik geen verstand van

die dingen zijn 60/70 euro ofzo  :c

Offline tekresi

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 53

Gepost op: 12-06-2006 00:00:16
Daar zie ik op dit moment helemaal niet in.

Offline DonJohn

• Actief Lid

Gepost op: 12-06-2006 00:49:14
[..]
Getver... Wat een absurde apparaten! Om eerst je vraag te beantwoorden: nee. Er zijn weinig spelletjes die ik niet gespeeld heb, maar een kunstvagina neuken heb ik nog nooit gedaan en ik heb er ook nooit aandrang toe gevoeld.

Ik heb smakelijk zitten lachen om deze. Te bedenken dat hierover is nagedacht, dat iemand die virtual sex stroker heeft ontworpen, er software voor geschreven heeft en een produktieproces heeft opgezet! En nu ik aan de testfase denk, schiet ik opnieuw in de lach...

Het ding oogt bepaald onpraktisch. Zo te zien moet je 'm neerzetten, maar waar? Je zult precies de juiste beenlengte moeten hebben ten opzichte van de hoogte van je tafelblad, anders neukt het vast niet lekker.

De toelichting zwijgt over een paar interessante details. Heeft dat ding zuignappen? (No pun intended!) Ik hoop van wel; een schuivende joystick is al razend irritant, laat staan een schuivende kunstvagina. En heeft 'ie een eigen stroomvoorziening? De spanning uit een USB-poort lijkt me wat zwakjes voor een bevredigende vibratie, of zuiging, of wat 'ie dan ook doet.

De software lijkt me ook niks; de kleine Halcyon wordt beslist niet blij van die enge Barbies met hun Frankensteinborsten (of je er knusse filmpjes naar eigen keuze bij kunt afdraaien staat er ook al nergens bij).

Ik wens je veel bevrediging met je eventuele aankoop maar mij lijkt het niks; ik blijf de voorkeur geven aan m'n hand. Het enige wat ik me bij dergelijke apparaten kan voorstellen, is dat je er een vibrator instopt, de hele boel inschakelt en ze vervolgens discreet aan elkaar overlaat; met een beetje geluk vinden ze elkaar heel erg lekker.

wat een geniaal apparaat :P
Zoiets wil ik beslist niet hebben maar ziet wel wel grappig uit

Offline Alles

• Lid
  • **
  • Leeftijd: 26

Gepost op: 13-06-2006 00:39:14
[..]
Ik heb smakelijk zitten lachen om deze. Te bedenken dat hierover is nagedacht, dat iemand die virtual sex stroker heeft ontworpen, er software voor geschreven heeft en een produktieproces heeft opgezet! En nu ik aan de testfase denk, schiet ik opnieuw in de lach...

De toelichting zwijgt over een paar interessante details. Heeft dat ding zuignappen? (No pun intended!) Ik hoop van wel; een schuivende joystick is al razend irritant, laat staan een schuivende kunstvagina. En heeft 'ie een eigen stroomvoorziening? De spanning uit een USB-poort lijkt me wat zwakjes voor een bevredigende vibratie, of zuiging, of wat 'ie dan ook doet.

De software lijkt me ook niks; de kleine Halcyon wordt beslist niet blij van die enge Barbies met hun Frankensteinborsten (of je er knusse filmpjes naar eigen keuze bij kunt afdraaien staat er ook al nergens bij).

Stroom uit usb is ruim voldoende voor een beetje vibratie. Ik heb een thee zet ding op usb en een batterij oplader. Verder is het idee wel grapig. Prakisch? Misschien. Wel grapig.
het ijs breken: Hey, weet je toevallig hoe veel een ijsbeer weegt? Genoeg om het ijs te breken. Hoi ik ben...
:|

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 14-06-2006 13:42:19
Klinkt goed Smash, maar heb je ook vibratie?

thedudehere

• Gast

Gepost op: 14-06-2006 14:43:55
nep is stom  :(

Offline little gangsta

• Nieuw Lid
  • *
  • Leeftijd: 23

Gepost op: 15-06-2006 14:50:01
geef mij toch maar mijn vriendin de hare ze das weel beter ze kmoe geen nep hebbe

Topic-labels: Geen